20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1073320 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #8910 på: 30. Aug. 2011, 01:42 »
Vil nesten heller at vi skal satse på evigskadde Ameobi, kneopererte Ba og offsideglade Best enn å hente inn noen av de halvgode spissene jeg nevnte. Hvis det blir Macheda som blir vår nye nummer 9 så blir jeg VELDIG skuffet.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

Barton7

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 76
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #8911 på: 30. Aug. 2011, 01:53 »
Er vel nok en "utsettelse" for å hente erstatteren til Carroll. Men jeg tror Macheda er det beste alternativet av de du nevnte. Skulle helst sett Roux på en 5 årskontrakt, men den gang ei.

Blir spennende å se de to neste dagene. Håper bare ingen kommer å snapper Santon før oss.

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #8912 på: 30. Aug. 2011, 02:06 »
Roux eller Cisse hadde vært strålende.

Barton7

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 76
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #8913 på: 30. Aug. 2011, 02:10 »
Jepp, Roux og Santon imorgen. Hadde vært konge! Macheda kommer vel om ikke Maiga, Cisse eller Roux kommer.

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #8914 på: 30. Aug. 2011, 02:16 »
Ser ikke hva vi skal med Maiga eller Macheda...æsj, blir sur viss vi får en av de.

BenArfa

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3151
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #8915 på: 30. Aug. 2011, 02:33 »
Santon og Cisse. Nei, det er for mye å håpe på  :'(
Same old Shearer, always scoring!

nebur

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 402
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #8916 på: 30. Aug. 2011, 02:47 »
 Cisse er det trolig altfor stor konkuranse om. Santon & Roux kan vi jo få, og er decent players.

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #8917 på: 30. Aug. 2011, 03:52 »
Kommer Macheda (spesielt som vår eneste spiss) fortjener noen nakkeskudd. Det er totalt uakseptabelt å gå for denne typen billig løsning. Et annet lags unggutt, på lån, uten mulighet til å kjøpe til en bestemt sum ved endt lån. Skal han her liksom bare komme foran vår egen imponerende Sammy Ameobi? Idioti. Resultatet av utlånet til Sampdoria: 16 kamper, 1 mål.

Plis Gud la det ebbe ut til ingenting. For at vi så skaffer oss Maiga eller Roux...

aggietoon

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 254
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #8918 på: 30. Aug. 2011, 04:32 »
Jeg haaper vi ender opp med Cissokho og Santon paa hver av backene.. Mens jeg droemmer fortsatt om Sturridge paa topp med eventuelt Cisse.. Kan ogsaa hente Muntari paa laan for min del, da han er bedre backup enn en god del av de vi har.. Problemet med det, og det som kan hemme oss med det er at vi kanskje burde fokusere mer paa de unge saa er ikke noe must.

Maa si at jeg gleder meg til aa se hvem som kommer!!!
Veni Vidi Vici

17Parker

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1240
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #8919 på: 30. Aug. 2011, 05:57 »
Jeg haaper vi ender opp med Cissokho og Santon paa hver av backene.. Mens jeg droemmer fortsatt om Sturridge paa topp med eventuelt Cisse.. Kan ogsaa hente Muntari paa laan for min del, da han er bedre backup enn en god del av de vi har.. Problemet med det, og det som kan hemme oss med det er at vi kanskje burde fokusere mer paa de unge saa er ikke noe must.

Maa si at jeg gleder meg til aa se hvem som kommer!!!

Hmm, gjør deg klar for å bli skuffet.

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #8920 på: 30. Aug. 2011, 06:58 »
Jeg haaper vi ender opp med Cissokho og Santon paa hver av backene.. Mens jeg droemmer fortsatt om Sturridge paa topp med eventuelt Cisse.. Kan ogsaa hente Muntari paa laan for min del, da han er bedre backup enn en god del av de vi har.. Problemet med det, og det som kan hemme oss med det er at vi kanskje burde fokusere mer paa de unge saa er ikke noe must.

Maa si at jeg gleder meg til aa se hvem som kommer!!!

Du verte garantert skuffa i morgon.

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #8921 på: 30. Aug. 2011, 07:37 »
Han skriver at han HÅPER og DRØMMER, ikke at han TROR eller FORVENTER. Jeg HÅPER og DRØMMER om Santon, Aly og Sturridge, men jeg hverken TROR eller FORVENTER at det skjer, og derfor blir jeg heller ikke skuffa når det ikke skjer.

Selv om man både håper og drømmer om å vinne på Lotto, så er det svært sjeldent man blir skuffa, siden man mer eller mindre vet at det ikke skjer uansett. Sjasen for at det kan skje er der, men den er så liten at man ikke blir skuffa når det ikke skjer.  Y'know? ;)
Nei.

Eriksen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7628
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #8922 på: 30. Aug. 2011, 08:13 »
Det var jo rykter på at Cissokho skulle på medical igår?

ElvenKind

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2389
  • Mitro!
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #8923 på: 30. Aug. 2011, 08:14 »
Hva hadde verden vært for et kjedelig sted uten håp og drømmer ... selv i fotballen?

Sagt av lgrinde om Papisse og Ba før kjøpet av Cissé var et faktum:
Dei to ville ha blomstra ilag som to nysprungne fruktblomster på eit epletre bada i vårsola i Sogn.

Vive la Révolution française!

boris.

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8671
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #8924 på: 30. Aug. 2011, 08:32 »
Litt synd. Men jeg må innrømme at jeg da håper at Santon tar venstrebacken og at Raylor tar over for Simpson. Tviler, men tror Raylor kunne tilført litt mer enn Simpson. Men det blir jo bare spekulasjoner fra min side.
Nei.