20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2011  (Lest 1289612 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

SuperAlmeida

• Midtbaneanker
  • He's simply the Best!
    • Vis profil
Sv: Ny, SAKLIG transfertråd sommeren 2011
« Svar #8940 på: 30. Aug. 2011, 10:26 »
Craigynic: *BREAKING NEWS* Davide Santon leaving hotel in Newcastle and heading for medical (via @JonPijnen_TV) #nufc
Ian Holloway - "Dersom det var en kamp mellom to sultne hunder, var Newcastle en rottweiler, mens vi var en chihuahua".

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8941 på: 30. Aug. 2011, 10:32 »
Craigynic: *BREAKING NEWS* Davide Santon leaving hotel in Newcastle and heading for medical (via @JonPijnen_TV) #nufc

Høres veldig bra ut ;) Satser på at det er done deal i dag da (selv om jeg enda er litt skeptisk på at det er sant)

Virker også som det er Maiga som er spissen Newcastle er keen på.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8942 på: 30. Aug. 2011, 10:38 »
http://www.skysports.com/story/0,19528,11095_7138213,00.html

Hmmm, kan se ut som om vi får Maiga om Sochaux får inn en erstatter. Hadde helst sett Cisse eller Roux jeg også men...

Cisse er uoppnålig..Og av det jeg har sett av Roux er han i større grad en møtende spiss som liker å ta del i den oppbyggende delen av spillet.. Så han er kanskje litt for like Ba. Det vi trenger er derimot en poacher, en som hele tiden prøver seg i bakrom..Mao en v2 av Løven..Da får vi de berømte motsatte bevegelsene på topp..Hvis Maiga er en slik type spiss, håper jeg vi går for ham.

Cisse er ikke uoppnålig. Hadde vi betalt nok penger hadde han kommet for er det en ting denne someren har vist syntes jeg det er at NUFC fortsatt er en attraktiv klubb å komme til. Nå har jeg aldri sett noen av Maiga eller Roux spille, men hvert fall raportene jeg har lest sier at Roux er mer en bakromspiss og Maiga kan ta flere roller. Mer god på det meste og ikke utrolig rask. Roux virker veldig lovende, men det er faktum at han ikke har slått gjennom i den øverste divsijonen der Maiga scoret 15 mål ifjor. Blir glad bare vi får inn en av dem...

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8943 på: 30. Aug. 2011, 10:41 »
Sochaux have confirmed that Newcastle have moved for Modibo Maiga while they are in 'advanced' talks for Leeds United's Max Gradel.

http://www.skysports.com/story/0,19528,12876_7138213,00.html

Virker som han kommer hvis Sochaux får Gradel og der er de vist ikke alt for langt unna så dette ser lovende ut. I tillegg er slik at Roux har en ukjøpsklausul på ?8m så kommer ikke Maiga håper jeg vi prøver oss på den.

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8944 på: 30. Aug. 2011, 10:43 »
SSN melder også at Santon er på medical ifølge en på N-O

Simba

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #8945 på: 30. Aug. 2011, 10:47 »
Det stemmer!
Sjekk SkySports. Santon har faktisk medical!!!
SINNSYKT FOLKENS!
Twitter: @Matserazzi

Simba

• NewUtd-teamet
  • Supersub
    • Vis profil
« Svar #8946 på: 30. Aug. 2011, 10:48 »
 Breaking News: Inter Milan left-back Davide Santon is having a medical at Newcastle United. More on www.skysports.com shortly. 

Fra skysports transfer update....
Twitter: @Matserazzi

vampish

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8947 på: 30. Aug. 2011, 10:56 »
Santon til Newcastle... Dette hadde jeg aldri trodd! Men tør ikke tro på det før jeg ser det er 110% bekreftet!! :P

James

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #8948 på: 30. Aug. 2011, 10:59 »
Helt vilt! Dette hadde jeg aldri trodd.. ;D

morgan303

• Midtbaneanker
  • Optimist? ja altid
    • Vis profil
« Svar #8949 på: 30. Aug. 2011, 11:00 »
Venter i spenning nå altså

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8950 på: 30. Aug. 2011, 11:03 »
Nå har jeg pisset på LFC, Shitty, Manu og Chelski fans på jobben. Dette MÅ gå i orden nå :)
Who else...... Alan Shearer

Offe87

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #8951 på: 30. Aug. 2011, 11:09 »
Om vi skulle lånt en spiss burde vi isåfall kjempa med Stoke om Lukaku, leser at dem vil låne han nå.
Heller lukaku på lån enn Macheda.
Selv om opsjon på kjøp naturligvis er uaktuelt så får vi jo heller ikke det på Macheda.

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8952 på: 30. Aug. 2011, 11:20 »
Bolek, who plays for Slovakian side FK Senica, is wanted as cover for Tim Krul and Steve Harper but he also has an offer from League One side Leyton Orient.

Høres ut som en kvalitets keeper dette. Men men, som 3 keeper blir det nok ikke mange om noen PL kamper på han om ikke skadene slår inn da!

ripsgard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Siste redigering: 30. Aug. 2011, 11:25 av ripsgard »
Jeg skal slutte å HATE! Manchester united den dagen ei stum dame kan fortelle en døv mann at ei blind jente hadde sett en lam gutt sykle!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #8954 på: 30. Aug. 2011, 11:31 »
Bolek, who plays for Slovakian side FK Senica, is wanted as cover for Tim Krul and Steve Harper but he also has an offer from League One side Leyton Orient.

Høres ut som en kvalitets keeper dette. Men men, som 3 keeper blir det nok ikke mange om noen PL kamper på han om ikke skadene slår inn da!

Så lenge han er bedre enn Ole Søderberg, og ikke koster flesk, så er dette en god handel.

Må si jeg klarer å styre med meg mer enn de fleste her virker det som når det gjelder Santon. For all del, jeg er positiv, men han har mye å bevise, og har  ikke framstått som noen kvalitetsspiller de siste to årene. Men han er jo sinnsykt ung, og upsiden er formidabel. Velkommen! :)
(med forbehold om bestått medical...)