20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: nedlegges?  (Lest 6058 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

mr. fresh

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 120
    • Vis profil
Sv: nedlegges?
« Svar #15 på: 17. Des. 2011, 07:01 »
Jeg sier ikke at du kritiserer oss, Mr. Fresh. Du stiller faktisk legetime spørsmål som jeg bare har forsøkt å forklare etter beste evne.

Flott at du vil bidra. Deadline for dette MagZine er allerede passert, men om du sender meg en mail når jeg etterlyser skribenter til neste utgave så hadde det vært supert!

Og jeg vet faktisk ikke hvem du er. Mulig det bare jeg som lider av hukommelsestap :P

Hehe. Jeg er som sagt anonym på forumet men hvis jeg forteller deg mitt fulle navn husker du meg. Det kan vi ta over mail, så jeg slipper gå ut med fullt navn på forumet.. Ja jeg kan bidra med det meste. Nyheter, medlemsblad og andre ting du trenger hjelp til. Synes det er litt mangel på nyheter til tider. Har dere forresten begynt med å sende medlemsblad? Jeg er ikke medlem for øyeblikket så jeg har ikke helt oversikten..