20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 672515 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1065 på: 05. Mai 2008, 23:17 »
Jeg tror helt ærlig at Anthony Annan hadde passet perfekt i PL. Han dekker enorme rom og er ekspert på å plukke opp løse baller og forhindre overganger imot.
Godt mulig han har potensiale til å bli PL-material, men han er langt i fra den standard pr. dags dato.

Tim S

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1114
    • Vis profil
    • muscleraw.com
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1066 på: 06. Mai 2008, 00:05 »
Anthony Annan? Han lille som spiller på midtbanen til Stabæk? Trur ikkje han hadde passet inn i PL.
Newcastlesupporter siden 1992

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1067 på: 06. Mai 2008, 00:29 »
Da kan jeg jo likesågreit anbefale Runar Berg og Trond Olsen med det samme. Men det skal jeg ikke gjøre. Dog føler jeg ofte at Trond burde spille på Norge fremfor Frk. Gamst.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

steppe

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 843
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1068 på: 06. Mai 2008, 01:49 »
Hadde vi skulle hentet noen fra Tippeligaen, haddejeg nok gått for Ciljan Skjeldbred og Alanzinho

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1069 på: 06. Mai 2008, 02:05 »
De jeg mener er aktuelle er hovedsaklig Per Ciljan og Elyounussi.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1070 på: 06. Mai 2008, 03:35 »
Daniel hadde nok gjort det bedre enn Alan Smith!
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1071 på: 06. Mai 2008, 09:28 »
Hadde vi skulle hentet noen fra Tippeligaen, haddejeg nok gått for Ciljan Skjeldbred og Alanzinho

Tror Alan hadde vært for veik. Han herjer tiltider i Norge, men det er noe helt annet å gjøre det i England. Hvis vi skulle kjøpt en Stabæk spiller tror jeg vi burde gå for Somen. Er nok den som hadde passet best i England.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1072 på: 06. Mai 2008, 09:40 »
Annan er alt for god for norske TL. Det så vi da han STORspillte ved siden av Essien i ACN.

Mikel imponerte vel ikke nevneverdig i TL han heller før han ble solgt til United/Chelsea.

Start har budsjettert med salg av han i sommer, og vil sannsynligvis gå for £1-2mill maks. Jeg mener dette ikke er gambling engang, fordi det er så lite penger i den store sammenheng.

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1073 på: 06. Mai 2008, 11:31 »
Annan er alt for god for norske TL. Det så vi da han STORspillte ved siden av Essien i ACN.

Mikel imponerte vel ikke nevneverdig i TL han heller før han ble solgt til United/Chelsea.

Start har budsjettert med salg av han i sommer, og vil sannsynligvis gå for £1-2mill maks. Jeg mener dette ikke er gambling engang, fordi det er så lite penger i den store sammenheng.

Mikel imponerte vel ganske kraftig for Lyn før han ble solgt til Chelsea, men tror også Annan kunne tatt PL-nivået etter hva han har vist i det siste.

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1074 på: 06. Mai 2008, 11:46 »
Der tror jeg du tar helt feil Geir. Han spilte hele 6 (!) kamper for Lyn. Slik jeg husker det spilte han helt okei, ikke noe mer. Uansett tror jeg ikke han ble kjøpt for den summen på bakgrunn av de kampene...

Geir

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3749
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1075 på: 06. Mai 2008, 11:57 »
Der tror jeg du tar helt feil Geir. Han spilte hele 6 (!) kamper for Lyn. Slik jeg husker det spilte han helt okei, ikke noe mer. Uansett tror jeg ikke han ble kjøpt for den summen på bakgrunn av de kampene...

Det tror ikke jeg heller, hadde vel noe med arbeidstillatelse å gjøre, men mener å huske at han var ganske god i de få kampene han fikk for Lyn, mulig jeg husker feil?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1076 på: 06. Mai 2008, 12:06 »
Det lille Mikel spilte for Lyn dominerte han også. Han var alt for god for PL.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1077 på: 06. Mai 2008, 12:11 »
Det lille Mikel spilte for Lyn dominerte han også. Han var alt for god for PL.

Huh?

Skal ærlig talt si at jeg ikke husker nøyaktig hvordan han spilte i de 6 kampene, men nekter å tro at han dominerte så mye at han fikk den prisen på seg. Dominerte han nevneverdig mer enn det Annan gjør nå?

Det var vel helst Chelsea sine speidere i Afrika som ikke fikk hentet han pga arb. tillatelse som Geir sier
« Siste redigering: 06. Mai 2008, 12:13 av aDDis »

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1078 på: 06. Mai 2008, 12:13 »
Mikel var ikke overlegen i TL. Jeg ble veldig overrasket da han gikk til PL, etter at jeg så to kamper hvor han spilte, live.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1079 på: 06. Mai 2008, 12:47 »
Husker da spesielt en kamp, ikke mot hvem, men hvor han tidvis herjet helt alene mot motstanderlaget. Slik jeg husker det var han langt bedre enn sine motspillere.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida