20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Transfersommeren 2008  (Lest 805413 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

braegg

• Supersub
    • Vis profil
Sv: Transfersommeren 2008
« Svar #1095 på: 07. Mai 2008, 16:01 »
http://www.tribalfootball.com/article.php?id=91646

Vi skal visst være i samtaler med Benficas Nelson.

Human

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1096 på: 07. Mai 2008, 17:08 »
har til gode å sjå at noke tribal kommer opp med skjer og kommer ikkje å ta noke av det som tribal melder seriøst før det skjer
- carry on!

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1097 på: 07. Mai 2008, 17:16 »
har til gode å sjå at noke tribal kommer opp med skjer og kommer ikkje å ta noke av det som tribal melder seriøst før det skjer
Nå siterer jo Tribalfootball som oftest andre aviser og nettsteder da!

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1098 på: 07. Mai 2008, 17:17 »
Ang. Alanzinho vs. Annan i PL, så kan jeg si én ting: Alan vil ALDRI passe inn i noen topp europeisk liga. Jeg har fulgt Stabæk i mange år og sett hver eneste match de siste fem åra. Alan er meget god til å føre ball og har et tyngdepunkt av en annen verden, men sett bort i fra det er han en dårlig spiller.

Av alle spillere som har hatt potentiale utover TL oppgjennom årene i Stabæk (Linderoth, Chippen, Svindal Larsen, Marteinson, Andresen, Gunnarsson, Nannskog, Tchoyi), har jeg aldri sett noen med det potentiale Annan viser.

Han er kanskje ikke verdens mest tekniske, men jeg har aldri sett noen spiller dekke så store rom på en midtbane. Hans jobb gjør at Stabæk stort sett kan ha fem mann i angrep til enhver tid. Om jeg noen gang har sett en "Makelélé-kopi", så er det Annan.

Han er på ingen måte TL's beste spiller, men han er den eneste som har potensiale til å spille på Chelsea, Barca, e.l.
Husk, mannen er kun 21 år. I de siste kampene på Nadderud har han blitt fulgt av Chelsea, Dortmund og et par franske klubber.
Oscillons From The Anti-Sun

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1099 på: 07. Mai 2008, 17:20 »
Joda, bra analyse av Mikel, Jokke. Men ferdighetene var uten tvil langt bedre enn hans kolleger i TL, og når han jo også etterhvert lærte seg fotball i Chelski har han jo virkelig blitt dyktig.
Hva Annan angår, syns ikke han er så ekstremdominant enda. Glimt-midtbanen var langt bedre enn Stabæks midtbane med Annan og Alanzinho på på Aspmyra. Det hele snudde på mange måter da Bjarnarson gikk ut for Glimt, og ikke minst når Annan ble byttet ut mot Tchoy som jeg føler er vel så god enda.

Jeg skrev jo nettopp det at Mikels individuelle ferdigheter overgikk alle andre spillere i Tippeligaen. Og når Mourinho fikk lært han den taktiske delen av spillet, og drillet ham i den defensive rollen på midtbanen, så ble Mikel meget, meget god.

Synes Annan i glimt viser hvor god han kan være. Men han var ikke noe overvettiges god mot Rosenborg heller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #1100 på: 07. Mai 2008, 20:34 »
Sånn ser han ut hos meg:

Bare for å dra den litt lenger, her er potensialet hans:
http://bildr.no/view/195335

Brukte FM Genie Scout til å finne det ut :P
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1101 på: 08. Mai 2008, 00:01 »
Såg nettopp slutten av Real-Barca. Må berre sei ein ting først, for eit oppskrytt lag Barca er. Men det eg skulle sei er at i studio sat eit par eksperta, og dei sa at det er laga ei lista over spelara som Barca skal beholda. Henry er ikkje på denne. Kanskje Keegan kjem med eit typisk Keegan-kjøp i sommar likevel ;)
Ikkje at eg trur Henry vil til oss...
« Siste redigering: 08. Mai 2008, 08:28 av lgrinde »

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1102 på: 08. Mai 2008, 00:31 »
Frank er nok ferdig etter dette. Har ein følelse av at Henry er ein av dei me må by 3 dobbel pris for og få i forhold til andre + ei skyhøg lønn så eg veit ikkje om ein heller ska sikte litt lavere.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1103 på: 08. Mai 2008, 12:04 »
Leser nå at Sol Campbell er linka til Newcastle (igjen). Keegan var visst interessert i å hente ham i januar, og hvis dette stemmer ser jeg på det som svært sannsynlig at han vil gå til oss i sommer. Han vil i tilfelle komme gratis og det ser jeg ikke på som et dårlig kjøp...

Tror vi ville hatt veldig stor nytte av å ha rutinen og lederegenskapene hans i forsvar. Jeg rater også ham som mye bedre enn Faye som er den som mest trolig må vike om en slik handel går i orden...

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1104 på: 08. Mai 2008, 13:38 »
"Tottenhams toppscorer, Dimitar Berbatov, skal ifølge Daily Mail være på vei bort fra klubben. Spissen var ikke til stede da London-klubben lanserte sin nye draktkolleksjon denne uken, og avisen er overbevist om at bulgareren forsvinner til en større klubb i sommer. "

Kast inn et bud! Så kan vi se om han fortsatt er newcastlefan. Og ja, jeg ser at han visstnok vil til en større klubb, men det er lov å prøve seg.

Geir

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1105 på: 08. Mai 2008, 13:44 »
Kanskje det er derfor Keegan er i London for øyeblikket ;) Lov å håpe i alle fall

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1106 på: 08. Mai 2008, 13:49 »
Hadde vært en drøm å fått Berbatov til klubben. Ser på ham som en mulig erstatter for både Viduka og Martins...

EDIT: Tipper derimot vi har en snøballs sjanse i helvette til å få Berbatov til klubben...
« Siste redigering: 08. Mai 2008, 14:18 av André S »

fredd

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1107 på: 08. Mai 2008, 14:36 »
http://sport.setanta.com/en/Sport/News/Football/2008/05/08/BWINLiga-Veloso-chase-hots-up/

Velso linkes. Helt klart en spiller vi trenger. Virker dessverre som han blir dyr, men kvalitet koster.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1108 på: 08. Mai 2008, 14:43 »
Er bare å kline til!!

Kvalitet koster penger, men det er nøyaktig hva vi trenger!
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1109 på: 08. Mai 2008, 15:21 »
Helt sant! Hadde vært sinnsykt med Veloso! Men jeg orker ikke å få høye forhåpninger nå. Modric knuste meg helt.