20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: VM Sør-Afrika 2010!  (Lest 85913 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #60 på: 02. Des. 2009, 18:41 »
Du får satse på at Frankrike kommer i samme gruppe som Italia og slår de ut da. Det hadde vært veldig festlig, det!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

  • Gjest
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #61 på: 02. Des. 2009, 18:46 »
Ja! Henry og Benzema lager spagetti av Buffon og Toni. Bare og håpe, selv om jeg tror at Frankrike ryker ut så lenge Raymond Domenech sitter og styrer. Få inn Blanc!

Berntsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3060
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #62 på: 02. Des. 2009, 18:51 »
Holder med hele pulje 2 jeg. Gleder meg til VM, hva er tidsforskjellen Norge/Sør-Afrika?

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #63 på: 02. Des. 2009, 18:53 »
Holder med pulje 2 pluss Nederland og England jeg. Så håper jeg på en kjapp død for Danmark, Portugal og ikke minst Italia.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

  • Gjest
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #64 på: 02. Des. 2009, 19:07 »
Holder med hele pulje 2 jeg. Gleder meg til VM, hva er tidsforskjellen Norge/Sør-Afrika?

Tidsforskjellen ligger en 1 time foran Norge. GMT +2 har Sør Afrika.

ErikLi

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1068
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #65 på: 02. Des. 2009, 19:31 »
Holder med hele pulje 2 jeg. Gleder meg til VM, hva er tidsforskjellen Norge/Sør-Afrika?

Tidsforskjellen ligger en 1 time foran Norge. GMT +2 har Sør Afrika.

Ikke større forskjell? :D
Da slipper man å stå opp på natta eller TIDLIG om morgenen for å se live, og slipper å se reprisene på dagstid.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #66 på: 03. Des. 2009, 10:44 »
Mitt favorittlag i VM blir som alltid: Paraguay. Synd ikkje Chilavert lenger er aktiv!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #67 på: 03. Des. 2009, 12:19 »
Legg også merke til at Portugal er å finne i pulje 4.

Yes, og det suger. Får bare krysse fingrene for at Kong Ronaldo &co møter Sør-Afrika og unngår et "sikkert tap" som de gjør om de kommer med Brasil, Argentina eller Spania.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #68 på: 03. Des. 2009, 12:22 »
Nei fy, jeg håper Portugal ryker ut kjapt og smertefritt!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Peter

  • Gjest
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #69 på: 03. Des. 2009, 13:31 »
Enig, Kristoffer!
Ikke la Ronaldo, Nani, Quaresma, Pepe og de andre ekle vennene sine ødelegge VM!
LA PORTUGISERNE DØ!!!!!!!! Filming hører ikke hjemme i fotball og aller minst i VM!!!!!!

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #70 på: 03. Des. 2009, 14:17 »
Skal ta forbehold om at du går på barneskolen, men å ønske andre uskyldige folk død er en uting.

Ser ikke helt at denne filming-argumentasjonen din holder når det kommer til Portugal. Greit nok at Ronaldo har hatt sine episoder, men majoriteten er for en del år siden.

Peter

  • Gjest
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #71 på: 03. Des. 2009, 14:27 »
Hehe. Jeg ønsker ikke at spillerene dør. Aldeles ikke. Selve laget Portugal skal dø, heller ikke da at alle skal dø, men at de ryker ut i gruppespillet eller i 8.delsfinalen.

Laget består for det meste av juksemakere. Ronaldo jukser, Nani, Quaresma og Simao filmer. Pepe sparker ned folk. Lukter ikke ærlighet av laget.

plebUTG

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2626
  • skjer
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #72 på: 03. Des. 2009, 15:33 »
Hehe, jeg skal innrømme at det ikke lukter mye saklighet av ditt innlegg, heller.

Har egentlig til gode å se Quaresma, Nani og Simao drive med "organisert" filming, slik Kong Ronaldo hadde en stygg sak med i et mesterskap for noen år siden. At Pepe sparker ned folk stemmer ikke. Han hadde èn stygg episode og har oppdrådt veldig sportslig i kampene jeg har sett han etter det

fredd

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3216
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #73 på: 03. Des. 2009, 16:05 »
Mulig han har skjerpet seg, men det han gjorde var ikke pent. Fikk jo en fryktelig lang karantene også hvis jeg husker riktig.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #74 på: 03. Des. 2009, 17:22 »
Sitat fra: plebUTG
Kong Ronaldo
Fy skam!
Vik fra meg!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon