20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: VM Sør-Afrika 2010!  (Lest 101634 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: VM Sør-Afrika 2010!
« Svar #75 på: 03. Des. 2009, 17:53 »
Å kalle den jævla portugisern for det derre er jo blasfemisk, og et hån mot o'store ekte Ronaldo.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Van_Goor

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #76 på: 04. Des. 2009, 19:27 »
Gruppeindelingen i VM:

Gruppe A:
Sør-Afrika
Mexico
Uruguay
Frankrike

Gruppe B:
Argentina
Sør-Korea
Nigeria
Hellas

Gruppe C:
England
USA
Algerie
Slovenia

Gruppe D:
Tyskland
Australia
Ghana
Serbia

Gruppe E:
Nederland
Japan
Kamerun
Denmark

Gruppe F:
Italia
New Zealand
Paraguay
Slovakia

Gruppe G:
Brasil
Nord-Korea
Elfenbenskysten
Portugal

Gruppe H:
Spania
Honduras
Chile
Sveits

Hærlig gruppe G da :)

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #77 på: 04. Des. 2009, 19:32 »
Ingen tvil om at G er "dødens gruppe" og ingen tvil om at det hadde vært digg om Drogba hadde kicka ut Portugal! Frankrike var faen meg maks heldig. Kunne godt sett at Danmark kom i litt verre gruppe, men de skal få det tøft nok mot Kamerun og Japan, de! Irriterer meg at Italia fikk så jævla enkel gruppe. De kan "slappe av" frem mot 8delsfinalen.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

ErikLi

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #78 på: 04. Des. 2009, 19:52 »
1. Frankrike fortjente ikke å komme til VM...
2. Frankrike fortjente faen ikke den gruppa heller...

Frankrike har ikke gjort seg fortjent til en dritt!
Blir bare så jævlig irritert over at dette her skjedde, kjenner at det koker inni meg. Nå mangler det bare at de vinner VM, før jeg klikker mentalt!

Grei nok gruppe for Danmark ja  ;D .

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #79 på: 04. Des. 2009, 20:02 »
Spiller Frankrike slik de har gjort de siste åra har de ikke sjans på VM-gull uansett.

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #80 på: 04. Des. 2009, 20:13 »
Taper portugal åpningskampen sin mot elfenbenskysten, så er de ute. For alle slår nord-korea. Helvete så jævlig typisk. Hatet mitt mot Drogba kan faktisk bli større i VM 2010.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #81 på: 04. Des. 2009, 20:57 »
http://msn.tv2sporten.no/fotball/landslag/-capello-er-storfornoeyd-3044296.html

Som Kongen sier - England skal være veldig fornøyd. Nå håper jeg på England, Tyskland eller Nederland, jeg :D

Peter

• Gjest
« Svar #82 på: 04. Des. 2009, 21:11 »
Håpet mitt ble riktig, før i tråden skrev jeg at jeg håpet at Frankrike møter Sør Afrika i gruppen selv om det var 1:8 sjanse. Ja, da ble det AKURATT som jeg håpet på!
Syyyyyyyykt vanskelig gruppe, G. Kjipt at Italia får en enkel gruppe. Spania er i utgangspunktet heldige, men man vet aldri når det gjelder Chile og Hounduras. England fikk en veldig bra gruppe, så hvis de fortsetter der de slapp fra kvalliken blir dette LETT match.
Håper naturligvis Elfenbenskysten går videre. Samme med de andre Afrikanske landene. :)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #83 på: 05. Des. 2009, 20:55 »
Men er egentlig gruppe G så forferdelig vanskelig? Er egentlig Elfenbenskysten gode nok til å hamle opp med Portugal og Brasil? Og Nord-Korea vil vel være slaktoffer?
Så hvordan kan vi kalle dette "dødens gruppe"? Jeg vil gjerne ta feil, og jeg vil gjerne ha et nytt tilfelle av Norges gruppe i USA94, men jeg tror ikke Elfenbenskysten har et sterkt nok lag, og at Brasil vil vinne gruppen med sju poeng, foran Portugals fem.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Peter

• Gjest
« Svar #84 på: 06. Des. 2009, 16:13 »
Så du mener ikke ett lag med Arthur Boka, Kolo Toure, Yaya Toure, Didier Zokora, Bonaventure Kalou, Salomon Kalou, Arouna Kone, Didier Drogba, Emanuel Eboue, Aruna Dindane og Abdul Kader Keita har mulighet til og hevde seg?

plebUTG

• Kaptein
  • skjer
    • Vis profil
« Svar #85 på: 06. Des. 2009, 16:31 »
Elfenbenskysten er veldig gode, ja. Og dersom Portugal ikke er bedre enn de var i kvaliken, så ser jeg mørkt på portugals sjanser i VM

Frode

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #86 på: 06. Des. 2009, 17:46 »
Så du mener ikke ett lag med Arthur Boka, Kolo Toure, Yaya Toure, Didier Zokora, Bonaventure Kalou, Salomon Kalou, Arouna Kone, Didier Drogba, Emanuel Eboue, Aruna Dindane og Abdul Kader Keita har mulighet til og hevde seg?

Elfenbenskysten er selvfølgelig en skikkelig outsider i dette mesterskapet, og definitivt gode nok til å gå videre fra gruppa si. De som følger med på fotball vet jo at de er representert med noen av verdens beste spillere i noen lagdeler, og de aller fleste spillerne holder jo daglig til i de beste ligaene i Europa. At de i tillegg spiller på "hjemmebane" er jo en stor fordel. Kansje Afrikas beste kort om de endelig skal få en verdensmester i fotball.

Peter

• Gjest
« Svar #87 på: 06. Des. 2009, 18:48 »
Mmm. Enig, Frode.
Dagbladet rangerte i går Elfenbenskysten som en av favorittene til og vinne VM. Jeg er ganske enig i det. Håper det skjer hvertfall. I mine øyne har Elfenbenskysten like gode om ikke bedre sjanser enn Italia til og vinne VM og det sier litt...

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #88 på: 06. Des. 2009, 23:00 »
Jeg er villig til å gi 20,00 i odds på Elfenbenskysten som vinner av VM 2010. Minimumbet: 100 kr. Hvem er med?

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #89 på: 06. Des. 2009, 23:06 »
Ser dessverre ut som at både England og Italia tar seg lett videre. Håper USA tar førsteplassen i gruppa, og at Capello får Tyskland i åttendedelsfinalen. For det er gruppe C og D som møter hverandre i 8.dels?