20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: hvem har floppet mest hittil?  (Lest 13653 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #75 på: 25. Feb. 2008, 22:32 »
Til Geir høyere opp:
vi ( eller værtfall jeg) har ikke bare holdt med Newcastle i et par år. spillere kommer og går hele tiden. og jeg som startet å holde med dette laget for ca. 6 år siden, var en veldig stor fan av Shearer. husker ikke helt hvordan det hele startet, men fikk mer å mer interesse i Newcastle, og det endte opp med at jeg starta og støtte dem. og det har jeg gjort 24/7 i nå 6 år. du endrer ikke fav lag. for ekte supportere skal man kun ha ET favoritt lag i livet sitt..
og hjerte våres brenner for Newcastle og vi ønsker dem alt godt. men i de dårlige periodene kommer det selvfølgelig meninger, og det ser iallfall jeg ikke noe vondt i. det betyr bare at vi er irritert at klubben i vårt hjerte har en dårlig periode. men det er selvfølgelig viktig og også støtte laget sitt 100%.

stand your ground..

I år blir det 14 året jeg holder med Newcastle, laget jeg startet å holde med da jeg var 6 år gammel. Jeg er også frustrert over det spillet laget viser, men jeg går ikke ut og avkrefter samtlige spillere på laget fordi vi taper fotballkamper. Om det er sånn at alle avkrefter gode spillere like fort som mange av de på forumet her gjør er det jammen ikke rart at vi gjør det så dårlig heller. Tror Newcastle er den desidert dårligste klubben i PL til å gi managere og spillere tid. Det er nok ikke tilfeldig at spillere plutselig "flopper" når de kommer til Newcastle eller at vi sparker managere like ofte som andre klubber taper fotballkamper. På dette laget skal det nemlig kun en dårlig kamp til for å kalle en god spiller en flopp. Mens enkelte andre virker å være ekstremt dobbeltmoralistiske i å kritisere spillere som gir alt for Newcastle United 90 minutter i hver kamp, mens de idoliserer en spiller som Albert Luque som aldri virket hverken å prøve eller å kjempe for klubben vår.

Herlig innlegg!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kråka

  • Benkvarmer
  • **
  • Innlegg: 51
    • Vis profil
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #76 på: 28. Feb. 2008, 09:13 »
Enig med trådstartet. Joey Barton.. i de kampene han har spilt har han vært råtten!!
vi bør overhode ikke bruke han i 1. elveren. ikke Butt heller. Geremi og Smith på midten ;)

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #77 på: 28. Feb. 2008, 10:46 »
Enig med trådstartet. Joey Barton.. i de kampene han har spilt har han vært råtten!!
vi bør overhode ikke bruke han i 1. elveren. ikke Butt heller. Geremi og Smith på midten ;)

HAHA! Det å heile tatt å prioritere Smith foran Barton på midtbana er hinsides latterleg!
Eg synst vi bør gå tilbake til Butt-Barton eg. Det er faktisk det midtbaneparet som har vore best i dei siste åra. Her har vi to spelerar som har 2 heilt definerte rollar. Sjølv om eg er ingen fan av Butt, og ser på han som ein squad-player, så har vi desverre ikkje gode nok alternativ å erstatte han med.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #78 på: 28. Feb. 2008, 13:23 »
Jeg vil anta at du mener Butt-Emre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Filla

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 312
    • Vis profil
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #79 på: 28. Feb. 2008, 13:47 »
Opp gjennom årene så har vi hatt mange flopper i denne klubben kan bare nevne; Bassedas, Viana, Guivarch(eller noe sånt), Maric, Marcelino, Luque..finns mange fler.
De spillerne som vi har fått inn denne sesongen er langt fra like store flopper som de jg har nevnt..Ingen av dem kostet flesk(kanskje med unntak av Barton) og mildt sagt så har HELE laget spilt dårlig om man ser hvilket potensiale som finns i hver enkelt spiller..
Om man skal se hvem som har skuffet mest, så må jeg si Geremi, Smith og Taylor...Taylor rett og slett fordi jeg ser på han som en midtstopper som har potensiale til å spille for england og jeg trodde faktisk att han skulle ta ett langt steg framover i utviklingen denne sesongen..Geremi og Smith fordi de har enorm erfaring fra PL-spill og jeg hadde forventet meg mye mer av disse 2.

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Sv: hvem har floppet mest hittil?
« Svar #80 på: 28. Feb. 2008, 15:45 »
Jeg vil anta at du mener Butt-Emre.


var det eg meinte ja.  ;)
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!