20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: James Milner...  (Lest 57554 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Jarle

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 684
    • Vis profil
James Milner...
« på: 29. April 2006, 00:17 »
Flere enn meg som blir oppgitt - på grensen til forbannet - når man leser dette fra David O'Leary?

"The bit of money we have to spend should secure a deal for James and that's what we're looking to do as quickly as possible. Newcastle want to do a deal and so do we.

Hvorfor er det plutselig så jævla opplagt at vi skal selge James Milner; spilleren som for to år siden ble regnet som ett av de største talentene i England. Han har gjort sakene sine i Villa bra, og har på mange måter utløst et potensiale han sjelden viste i Newcastle. Nå skal han plutselig selges. Og det med braktap.

Han gikk jo kun til Villa for å gjøre David O'Leary medgjørlig i forhold til Nolberto Solano.

James Milner er en allsidig spiller som kan dekke opp både som ving på begge sider, og sentralt. Det vil være vanskelig for ham å spille seg fast inn på laget, men som alternativ til N'Zogbia, Emre og til dels Solano er han glimrende.

Skal Newcastle i stedet satse på en London-syk Lee Bowyer som back-up? Er kanskje ikke Glenn Roeder interessert i Milner? La oss for guds skyld håpe Roeder isåfall vet mer om spilleren enn forgjengeren sin. Jeg minnes at Souness i sin tid - mange, mange uker etter at han ble ansatt - innrømte at han ikke visste hvilke posisjon Milner var best; han hadde ikke snakket med spilleren om det ... Og det var IKKE en spøk fra Souness!

Jarle

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 684
    • Vis profil
James Milner...
« Svar #1 på: 29. April 2006, 00:20 »
Jævla irriterende å tenke på at det er Nicky Butt og ikke James Milner som returnerer til Newcastle i juli... Jeg har sagt det før og sier det igjen: Nicky Butt kommer til å bli som et virus; vanskelig å bli kvitt!

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
James Milner...
« Svar #2 på: 29. April 2006, 00:20 »
Nok en gang ser vi et bevis på at souness suger ! (nei da nok om han)

Angående Milner så håper jeg han skal spille for oss framover. Han er jo den ideele erstatteren for Solano på høyresiden! Håper Roeder, Sheperd & co tar til vettet og venter med den saken til den endlige manageren er på plass
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

DanMan

  • Gjest
Re: James Milner...
« Svar #3 på: 02. Mai 2006, 11:23 »
Sitat fra: "Jarle"
La oss for guds skyld håpe Roeder isåfall vet mer om spilleren enn forgjengeren sin.


Forgjengeren visste i alle fall nok om Milner til å virkelig ønske å beholde han! Souness var klinkeklar på at Milner var borte på 1 års lån, punktum! Han skulle tilbake. Det håper jeg selvsagt han fortsatt skal, da Roeder har god nok peiling på talenter til å la Milner glippe.

Regner med dette er nok en uttalelse i forbindelse med DOLs desperate kampanje for å beholde Milner.

Jarle

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 684
    • Vis profil
James Milner...
« Svar #4 på: 08. Mai 2006, 15:54 »
Tonen er en ganske annen hos James Milner nå. I lang tid har han snakket som at fremtiden ligger på Villa Park, men nå åpner han likevel for en retur til SJP. Det tolker jeg utelukkende som at han har fått signaler fra Newcastle om at han kan være i planene til Roeder.

I går fikk Milner stående applaus da han gikk av banen åtte minutter før full tid, men sier at han ikke vet om han fremdeles er i Birmingham i august:

"The thought of going back to Newcastle is still an attractive one. It was agreed at the start of the loan to go back to Newcastle."

"It would be great to go back. It is a massive club, they have great players up there and I would look forward to it.

"If the clubs agree otherwise, I would be back at Villa.

"I have to wait over the summer and see how things work out.

"I am in a fortunate position at the moment, but it is up to the clubs. Nothing has yet been decided."


Selvsagt bør Newcastle beholde Milner. Han er et flott alternativ både til Emre, Solano og som spiss.

David O'Leary har fått ut potensialet i gutten. For det bør Newcastle bare si høflig tusen takk, og sette ham på første og beste fly tilbake til Tyneside.

Jarle

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 684
    • Vis profil
James Milner...
« Svar #5 på: 08. Mai 2006, 15:57 »
Newcastle er heller ikke i noen økonomisk situasjon som forsvarer et salg av James Milner. Det blir dyrt å finne en erstatter, og erstatter trenger vi når vi ser at spillere som Lee Clark og Amdy Faye har vært involvert i førstelaget mer enn sunt er i år.

Dessuten vil Lee Bowyer hjem til London.

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
James Milner...
« Svar #6 på: 08. Mai 2006, 16:01 »
Forstår ikke hvorfor alle maser om at Bowyer vil tilbake til London. Han ville det under Souness. Men han har da ikke sagt noe som tyder på at han vil skifte klubb nå når Roeder har tatt over roret. Roeder var også manager for Bowyer i West Ham. Både håper og tror Bowyer blir på Tyneside over sommeren!

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
James Milner...
« Svar #7 på: 08. Mai 2006, 16:02 »
Selvfølgelig vil ham det. Ingenting som peker i motsatt retning.

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
James Milner...
« Svar #8 på: 08. Mai 2006, 16:06 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Selvfølgelig vil ham det. Ingenting som peker i motsatt retning.


Selvfølgelig hva?

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
James Milner...
« Svar #9 på: 08. Mai 2006, 16:13 »
Selvfølgelig vil Lee Bowyer bli i Newcastle.

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
James Milner...
« Svar #10 på: 08. Mai 2006, 16:15 »
Ja jeg har ikke sett eller hørt noe som kan tyde på at han vil bort etter Souness forsvant!

Jarle

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 684
    • Vis profil
James Milner...
« Svar #11 på: 08. Mai 2006, 16:38 »
Jeg både håper og tror at Lee Bowyer forsvinner i sommer. Lee Bowyer har satt Newcastle United i vanry, og for det vil jeg aldri tilgi ham.

Han uttalte for lenge siden at han ville hjem til London. Hvorfor i helvete skal det ha forandret seg etter at Souness forsvant?

Leslie

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 527
    • Vis profil
James Milner...
« Svar #12 på: 08. Mai 2006, 16:43 »
Han tjener vel sykt mye og, noe i nærheten av det Butt tjener, forsvinner de to ¨så blir det bra! Bowyer har vært en av mine favoritt spillere, men det er det beste for klubben at han forsvinner til sommeren i lag med nicky butt!

PS:
Eg glemte at dette var ein tråd om James Milner...
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
James Milner...
« Svar #13 på: 08. Mai 2006, 16:46 »
Sitat fra: "Jarle"
Jeg både håper og tror at Lee Bowyer forsvinner i sommer. Lee Bowyer har satt Newcastle United i vanry, og for det vil jeg aldri tilgi ham.

Han uttalte for lenge siden at han ville hjem til London. Hvorfor i helvete skal det ha forandret seg etter at Souness forsvant?


Dårlig grunn.
Bowyer har ikkje satt Newcastle meir i Vanry enn Bellers.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
James Milner...
« Svar #14 på: 08. Mai 2006, 16:51 »
Nei, det har du helt rett i, Benson. Men det var vel ikke det Jarle ville poengtere, var det vel? :?