20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vs West Ham, CANAL+ Sport 2 - 15.55 lørdag 10 januar  (Lest 28083 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Vegard9

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 681
    • Vis profil
     VS         





Ja, da er det klart for en ny kamp i PL! Denne gangen er det West Ham som kommer på besøk til St. James' Park.
Denne kampen er utrolig viktig for oss, dersom vi skal klare å henge med på den øverste delen av tabellen. Det er ikke mer enn 2 poeng ned til streken og jeg vil karaktisere denne kampen som en 6 poenger..

Vi sliter med endel skader, noe som gjør denne kampen ekstra vanskelig! Barton, Smith, Beye, Martins, Ameobi, Viduka er alle ute med skade. Nicky Butt er suspendert i denne kampen, og Danny Guthrie ligger med influensa. Vet ikke om han blir klar til denne kampen? Leste også at N'Zogbia er ute med skade, noen som vet noe mer ang. han?

Laget jeg vil se:

------- Owen - Caroll --------
Duff - Guthrie - Geremi - Gutierrez
Enrique - Bassong - Coloccini - Taylor
---------- Given --------------



HOWAY THE LADS!

« Siste redigering: 08. Jan. 2009, 10:46 av Vegard9 »

Kjottbolle

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 348
    • Vis profil
Guthrie er mest sansynligvis ikke klar, han fikk vistnok influensa på onsdag/torsdag så jeg tviler på at han er 100% fit for lørdag.
Zog har jeg egentli ikke hørt så mye om i media, husker bare at etter kampen mot Hull så sa JK at han mest sansynlig var klar for lørdag, men som sagt så er jeg ikke sikker.

Håper på dette laget

              Given
Taylor-Colo-Bassong-Jose
Duff-Geremi-Zog/Lua Lua-Jonas
          Carrol-Owen

Carrol-->Xisco ut i 2. omgang hvis han taper seg utover kampen slik han gjorde mot Hull

Vi trenger virkelig en seier denne kampen (som egentli alle andre kamper) og håper resultatet blir 2-0 mål av Owen og Jonas ;)
Newcastle United Football Club<3

lgrinde

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8981
    • Vis profil
Ja, denna må vi vinna! Synst vi slit ein del utan Martins på topp, og det at så mange andre er skada og, hjelpe ikkje på. Tapar vi denne så er vi nede i sumpa atte...

Martin

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3256
    • Vis profil
Denne vinner vi! ;)

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Utrolig viktig seier ja. Synes Carroll bør få muligheten en gang til. Hvem vet, kanskje han blir en ny bassong. På papiret en spiss som skal passe sammen med Owen. Men da må sistnevnte begynne å springe i bakrom. Hva med Lua Lua? Han har vel gjort det bra på reservelaget i det siste..

Eivind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5561
    • Vis profil
Ifølge Kinnear skal Carroll starte mot West Ham og Hull...

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Et klokt valg mener jeg. Vi kommer aldri noe vei hvis vi ikke gir våre talenter muligheten når den er til stede. Hadde vært utrolig kult om han hadde scoret i begge kampene. Mål har jo så utrolig mye å si for selvtilliten til spisser.

nufc4life

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 652
    • Vis profil
Når går omkampen mot Hull?

Jani

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 223
    • Vis profil
onsdag 14/1 går omkampen

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Et klokt valg mener jeg. Vi kommer aldri noe vei hvis vi ikke gir våre talenter muligheten når den er til stede. Hadde vært utrolig kult om han hadde scoret i begge kampene. Mål har jo så utrolig mye å si for selvtilliten til spisser.
Hedde det ikke vært for at Xisco er bedre, så hadde jeg vært helt enig med deg.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Daniel

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 10320
    • Vis profil
Et klokt valg mener jeg. Vi kommer aldri noe vei hvis vi ikke gir våre talenter muligheten når den er til stede. Hadde vært utrolig kult om han hadde scoret i begge kampene. Mål har jo så utrolig mye å si for selvtilliten til spisser.
Hedde det ikke vært for at Xisco er bedre, så hadde jeg vært helt enig med deg.

På hvilket grunnlag sier du dette da?

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
På det enkle grunnlag at Xisco har vist seg som et stort talent i en annen stor europeisk liga, og jeg synes han har vist seg vel så godt frem i de ytterst, ytterst, ytterst få minuttene han har spilt for Newcastle, som det den godeste Carroll har gjort på langt flere sjanser.
Carroll har spilt i en middelmådig Championship-klubb, og vist seg frem som en ung gutt med veldig dårlig moral og lite spesielle ferdigheter å by på.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Jeg derimot syntes Carroll har hatt veldig positive tendenser! Syntes han har imponert. Særlig mot Hull nå nylig gjorde han jo en kjempekamp! Skjønner ikke hva du snakker om, Joakim.

Xisco har rett og slett fått altfor lite spilletid.

TooN

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3679
    • Vis profil
er stygt redd hammerene blir som drakta sier. XL. altså nr for stort for newcastle for øyeblikket.

Vegard9

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 681
    • Vis profil
Er enig med Joakim ang. Xisco. Han har ikke akkurat fått sjanser i klubben, og jeg håper han får spille på lørdag dersom en av de andre spissene spiller ræva! Caroll var god i 1. omgang mot Hull, men falt totalt gjennom i 2.
Begge er gode hodespillere og kan passe godt sammen med Owen. Skulle helst sett Obafemi tilbake, men slik blir det ikke. Da må vi ta det som er nest best. Personlig mener jeg at Xisco har flere strenger å spille på enn det Caroll har, men basert på 1.omgangen i forrige kamp vil jeg se Caroll starte kampen..