20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvem henter Keegan!?  (Lest 31057 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Hvem henter Keegan!?
« Svar #15 på: 17. Jan. 2008, 00:04 »
Tror ikke Det første kjøpet til King Kev vil vere en forsvarspiller  :D Tipper en klassespiller på sentral midtbane 8)

Hehe, kanskje ikke! Men jeg tror egentlig Kev vil være litt mer opptatt av forsvaret vårt nå enn det han var for 10 år siden :)

Keegan kjøpte da forsvarspillere sist han var her også, gode sådan etter min mening! For å nevne de mest kjente i Peacock (en midtstopperhardhaus delux), Albert (en briljant, teknisk og offensiv midtsopper), Barton (den dyreste forvarspilleren i England igjennom tidene da Keegan kjøpte han fra Wimbledon). Er også litt mindre kjente kjøp som Marc Hottiger og Barry Venison. Begge spilte i NUFC den/de første sesongen(e) vi rykket opp i PL!

Skal ikke se bort ifra at Keegan henter en forsvarspiller, men tror han henter en solid midtbanespiller ihverfall i dette transfervinduet!!

Savner den tida der med Cm og det spillerne der. Fin tid :)

Nå er ikke jeg noen rev på dette spillet siden jeg omtrent aldri har hatt tilgang til det, men jeg husker jeg spilte det første av disse spillene litt hos en kammerat, det var ikke så værst, og da hadde Newcastle en jekla god spiller som het Papavsilou (eller noe slikt, en greker) som bøttet inn mål sammen med Beardsley og Cole........

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Hvem henter Keegan!?
« Svar #16 på: 17. Jan. 2008, 00:05 »
Kanskje du tenker på Canadiske Peschidillio ( tror nok ikke jeg har stavet navnet riktig;) )  ?

Benson

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6845
    • Vis profil
Sv: Hvem henter Keegan!?
« Svar #17 på: 17. Jan. 2008, 00:14 »
Tror ikke Det første kjøpet til King Kev vil vere en forsvarspiller  :D Tipper en klassespiller på sentral midtbane 8)

Hehe, kanskje ikke! Men jeg tror egentlig Kev vil være litt mer opptatt av forsvaret vårt nå enn det han var for 10 år siden :)

Keegan kjøpte da forsvarspillere sist han var her også, gode sådan etter min mening! For å nevne de mest kjente i Peacock (en midtstopperhardhaus delux), Albert (en briljant, teknisk og offensiv midtsopper), Barton (den dyreste forvarspilleren i England igjennom tidene da Keegan kjøpte han fra Wimbledon). Er også litt mindre kjente kjøp som Marc Hottiger og Barry Venison. Begge spilte i NUFC den/de første sesongen(e) vi rykket opp i PL!

Skal ikke se bort ifra at Keegan henter en forsvarspiller, men tror han henter en solid midtbanespiller ihverfall i dette transfervinduet!!

Savner den tida der med Cm og det spillerne der. Fin tid :)

Nå er ikke jeg noen rev på dette spillet siden jeg omtrent aldri har hatt tilgang til det, men jeg husker jeg spilte det første av disse spillene litt hos en kammerat, det var ikke så værst, og da hadde Newcastle en jekla god spiller som het Papavsilou (eller noe slikt, en greker) som bøttet inn mål sammen med Beardsley og Cole........

Hehe ja husker han. Men pleide alltid og selge han. Pleide og bruke Beardsley og Cole og kjøpe Tommy Johnson han va rå!
Malcolm Allen var også ganske god.


Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Torjus

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 881
    • Vis profil
Sv: Hvem henter Keegan!?
« Svar #18 på: 17. Jan. 2008, 00:16 »
Kanadiske Peschisolido ja!  ;D Bøttet inn mål på 98 spillet. Men måtte kjøpe han fra Fulham.
Spiller i Luton nå.

Lars Arild Stordal

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3655
  • Newcastle United
    • Vis profil
Sv: Hvem henter Keegan!?
« Svar #19 på: 17. Jan. 2008, 00:18 »
Bayern Munich have rejected Celtic's bid to take defender Daniel van Buyten on loan as the German club want a cash transfer. (The Herald)
Hadde vel vært en meget bra spiller for Newcastle..
Er ikke lett å være Newcastle fan.
Men jeg elsker klubben uansett hva som skjer.

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Sv: Hvem henter Keegan!?
« Svar #20 på: 17. Jan. 2008, 09:07 »
Arshavin ryktes å være klar for Arsenal. Tipper Richard Dunne jeg...
Tvilsomt at han henter Dunne. Dunne er utrolig populær i klubben, har utviklet seg stort de siste sesongene og City har banken full av penger. Dessuten, ppd er City et bedre lag enn Newcastle.

Tør ikke tippe navn, men vil tro at han henter først og fremst inn rutinerte spillere om han henter inn noen i dette transfervinduet.
Carr har altfor få landskamper for England!

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Hvem henter Keegan!?
« Svar #21 på: 17. Jan. 2008, 09:35 »
Blir spennende å se om vi henter noen store spillere allerede i januar..Jeg tipper Ashley er mer enn klar med pengebingen hvis det skulle stå en storspiller på døra!

Jeg personlig håper vi klarer å karre til oss en DM og en stopper nå i januar.

Ellers er det verdt og merke seg at både Owen og Barton har uttalt seg negativt om Keegan før. Owen kom med kritikk mot Keegan i sin biografi, mens Barton har uttalt at han aldri ble verdsatt av Keegan. Jeg vet ikke hvor mye det har å si, regner med at de kan starte på nytt og kjempe sammen. Kommer Shearer inn løser det seg sikkert,  tror faktisk Owen signer ny kontrakt også da. Owen har sinnsykt respekt for Shearer og jeg tror ikke han "tør" takke nei da.

Jeg tror og håper Keegan kvitter seg med enkelte til sommeren. Rozehnal, Geremi, Viduka, Ameobi, Carr(kontrakten utløper) for å nevne noen.

BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Sv: Hvem henter Keegan!?
« Svar #22 på: 17. Jan. 2008, 09:49 »
Barton sin fremtid i klubben ville vel uansett være i fare...

Owen er en høyt lønnet kjeks, og selges gjerne unna dersom noen er interessert. Kvalitetsspiss, men desverre er det altfor sjelden han når toppformen før han er ute med en eller annen skade.

Carr og Ameobi bør defintivt ikke ha noen fremtid i klubben.

Viduka er derimot kjekk å ha i stallen.
Carr har altfor få landskamper for England!

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Hvem henter Keegan!?
« Svar #23 på: 17. Jan. 2008, 10:34 »
Jeg tror og håper Keegan kvitter seg med enkelte til sommeren. Rozehnal, Geremi, Viduka, Ameobi, Carr(kontrakten utløper) for å nevne noen.

Rozenhal er jeg villig til å gi litt mer tid under den nye manageren, han er vel ikke mer enn 27 år heller!?! Evra og Vidic i Manure var f.eks. ikke særlig solide med en gang de heller.

Ameobi og Carr kan han bare kvitte seg med, mens Geremi også bør passe seg litt! Viduka derimot er en grei spiller å ha i troppen, og jeg tror at han er en av dem som vil kunne få en ny start med Keegan som sjef.

oyvind

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2139
    • Vis profil
Sv: Hvem henter Keegan!?
« Svar #24 på: 17. Jan. 2008, 11:11 »
Jeg håper han kvitter seg med følgende: (Til sommeren)

Cacapa ( Virker litt for nervøs, snart 32 år)
Geremi ( Håpløs til nå i Newcastle, tror ikke denne spilleren har mye å bidra med i Newcastle drakt.)
Barton  ( Kommer aldri til å slutte å sloss)
Ameobi (Synes han fortjener spilletid i en dårligere klubb)
Carr     (Ikke god nok)
Viduka (Har vært grei, men jeg synes vi kan kvitte oss med han fordi vi da kan få inn en ny superspiss og satse mer på vårt lovende tallent i Carroll)

Inn gleder jeg meg å se hvem vi får. Bare Shearer kommer inn som assisten nå så får vi nok noen absolutt gode spillere. Etter hva jeg ser trenger vi en god kreativ midtbane. En solid erfaren midtstopper. Og en superspiss med Owen og Martins ala Berbatov, som vi ikke skal se bort i fra plutselig befinner seg i Newcastle drakt i løpet av året.
For har du ikke hår mellom legger og lår, så har du en dått i ræva.

Kenneth Santa Cruz Bassan

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 409
  • Sweet fish
    • Vis profil
    • Dawn of retaliation
Sv: Hvem henter Keegan!?
« Svar #25 på: 17. Jan. 2008, 11:41 »
Disse håper jeg er ute til sommeren :

Carr - Gammel , og ikke god nok lenger.
Peter Ramage - Håpløs, håper han blir solgt ASAP.
Ameobi - Ingen fremtid i mine øyne, ikke god nok. Her kan Carrol får sjangsen.
Geremi - Ser ikke hvorfor han skal fortsette, har ikke vært god nok.



Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Hvem henter Keegan!?
« Svar #26 på: 17. Jan. 2008, 12:22 »
Jeg tipper han henter geordien Carrick! Akkurat det vi trenger og!

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Sv: Hvem henter Keegan!?
« Svar #27 på: 17. Jan. 2008, 12:40 »
Ser ikke for meg at manu selger Carrick?  Men hadde vært gull:)

Frode

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5852
    • Vis profil
Sv: Hvem henter Keegan!?
« Svar #28 på: 17. Jan. 2008, 12:42 »
Alt kommer an på pris! Er ikke interessert i Carrick for samme sum som ManU betalte for han, men for halvparten er det gull!  ;)

Andy

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4437
    • Vis profil
Sv: Hvem henter Keegan!?
« Svar #29 på: 17. Jan. 2008, 12:46 »
Ser ikke for meg at manu selger Carrick?  Men hadde vært gull:)

Hvorfor ikke egentlig? Han sitter jo på benken og det virker som om han får spille lite. Om han vil gå så tror jeg han får gå! Med Carrick og Shearer på plass hadde dette vært et eventyr!