20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alan Smith  (Lest 49112 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Doffi

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2095
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #285 på: 27. Aug. 2008, 01:04 »
hvis smith var så god på topp hvorfor skulle ferguson da gidde og flytte han ned på midten?
lt;3 Newcastle <3

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #286 på: 27. Aug. 2008, 01:05 »
Fordi han trengte noen til å erstatte Keane. Bad call.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

ratatosk

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1293
  • Sunt pueri pueri, puerilia tractant
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #287 på: 27. Aug. 2008, 09:12 »
Totalt i sin karriere har Smith spilt 266 klubbkamper på seniornivå, puttet 45 ganger!!!
I Leeds hvor han vel spilte spiss stort sett hele tiden??  172 kamper , puttet 38 ganger,   selv det er ikke veldig inponerende!

Opphypet spiller, som har gått fra å være en brukbar spiss, til nu å være hverken fugl eller fisk!   
sunt pueri pueri puerilia tractant

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #288 på: 27. Aug. 2008, 15:23 »
Synes det er godt oppsummert, ratatosk.
Jeg synes huske en gang for noen år siden at jeg ble presentert for et spissalternativ kalt Alan Smith fra Leeds, og at jeg synes det hele var en jævlig dårlig idé. Jeg kan i hvert fall aldri erindre at jeg noen gang offentlig har hevdet å være "fan" av Smith.
Jeg var veldig optimistisk og begeistret for Smith da han først kom, og startet med å stange inn to mot Sampdoria. Men når han siden det bare har blitt dårligere og dårligere og dårligere, og han har gjort mer skade enn gagn uansett om han har spilt spiss, ving, DM eller OM.
På slutten av forrige sesong var Smith en K A T A S T R O F E, for å si det mildt. Og da skal vi plutselig ha troen på at han blir en kanonspiller, at han vil score mange mål og bli en stor helt på SJP?

Få udyret bort, snarest!
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

kø1

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5551
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #289 på: 27. Aug. 2008, 22:29 »
Leste en ganske morsom post på N-O ang. spisskrisen vår. Var en som stakk seg ut med et ganske genialt innlegg!

Sitat
Desperate ideas:
1. Start training players as striker who did at one time play in that position (Haper and Taylor IIRC?)
2. Start training players that would compliment Owen as a strike partner - mobile with close ball control and crossing ability: Zoggy & Gutierrez
3. "Pull a 'Boro" and claim that our games need to be postponed due to safety reasons that are totally unrelated to our injury crisis... might be a bit tough to pull that off on our away games, but hey there must be some corrupt cops down in the smoke right?
4. Call in a bomb threat to our games...






... 5. Play Smith

 ;D
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Sebastian

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4239
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #290 på: 27. Aug. 2008, 22:34 »
Haha.. Genialt !  ;D

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Sv: Alan Smith
« Svar #291 på: 27. Aug. 2008, 23:35 »
Haha. Dritbra.
Men savner ideen om å gjøre midtstoppere om til spisser. Men Taylor blir jo nevnt i nr 1, så da er det jo greit. Taylor har jo faktisk et ørlite potensiale som en type Dion Dublin. Bortsett fra at han nok er best defensivt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Anthony

  • Gjest
Sv: Alan Smith
« Svar #292 på: 29. Aug. 2008, 17:47 »
Haha. Dritbra.
Men savner ideen om å gjøre midtstoppere om til spisser. Men Taylor blir jo nevnt i nr 1, så da er det jo greit. Taylor har jo faktisk et ørlite potensiale som en type Dion Dublin. Bortsett fra at han nok er best defensivt.

Ja, og at Smith ville passet best hos toon-army tatt i betraktning av temperamentet hans.