20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny venstreback!  (Lest 7931 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Ny venstreback!
« på: 15. Okt. 2005, 19:06 »
Alle som så dagens kamp er vel enige i at vi trenger en ny venstreback. Og det så fort som mulig. Kan ikke skjønne og begripe at Hughes ble solgt i sommer for en så billig penge...

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Ny venstreback!
« Svar #1 på: 15. Okt. 2005, 20:11 »
Det jeg ikke kan fatte og begripe er at vi lånte ut Milner, av alle. Nå når vi trenger en høyreving som duger.
Venstreback er så som så. Ja, vi trenger en ny en, men det er vanskelig å gjøre stort med det før 1. januar. Elliott er ikke udugelig, men han er ikke god nok. Problemet er jo at vi er så sterkt skadeplaget at det er ingen andre som kan overta for Baba når han først er skadet. Andre enn Elliott, som aldri er skadet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

André S

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3214
    • Vis profil
Ny venstreback!
« Svar #2 på: 15. Okt. 2005, 20:32 »
Elliott var udugelig i dag. Skjønner ikke hva han drev med på baklengsmålet og han slo kun lange upresise baller...

Er forresten helt helt enig om Milner....

Nordin

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4368
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Ny venstreback!
« Svar #3 på: 15. Okt. 2005, 21:06 »
Synes heller ikke Baba er noe særlig å skryte av, skadet eller ikke skadet. Han åpnet bra i Newcastle-trøa og scoret faktisk mål også, men han blir gang på gang avslørt mot god motstand. Hadde ikke Bernard vært så jævla grisk...

Souness skulle sendt en speider til Mexico og Sør-Amerika for å hente inn en rask, teknisk og "kald" venstreback til en billig penge.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

geordie-olav

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 7493
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Ny venstreback!
« Svar #4 på: 15. Okt. 2005, 21:40 »
Vi trenger ingen høyreving, Joakim. Vi har Solano, Dyer og Milner om det skulle være noen krise.

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Ny venstreback!
« Svar #5 på: 16. Okt. 2005, 01:32 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Vi trenger ingen høyreving, Joakim. Vi har Solano, Dyer og Milner om det skulle være noen krise.

Milner? Det er nettopp han vi ikke har. Milner er i Villa, you know. Og jeg tror ikke vi får lov å hente han hjem med det første.
Solano og Dyer? Du har vel fått med deg du, som alle oss andre, at de to er på skadelista?

Jeg tror ikke på at Solano er tilbake før jeg ser han med egne øyne på banen, evt. i kamprapporter etter en kamp. Jeg har rett og slett gitt opp håpet om å få tilbake Solano med det første. Og Dyer? Er ikke han ute lenge?
Med andre ord. Det er syltynt på høyrevingen. Med mindre vi begynner å bruke Brittain. Noe vi absolutt bør.

Men ja, venstrebacken er et stort problem den også.
Hvordan i all verden greide vi å ikke ende opp med Coco i sommer?
Og hvordan i all verden greide vi å tro at det ikke var noen krise om vi ikke fikk inn en ny venstreback? Vi vet jo hvordan Elliott gjorde det mot Deportivo, og vi vet alle hvordan han gjorde det i går.

Vi har oss selv å takke for at vi er i den håpløse situasjonen vi er i nå. Både på høyrevingen og på venstrebacken. La oss for Guds skyld håpe at vi ikke må lide på høyrebacken nå også.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Ny venstreback!
« Svar #6 på: 16. Okt. 2005, 14:45 »
Høyrekanten skal vi ha bra nok dekning på nå, bare spillerne våre er spilledyktige, noe det IKKE er.
På venstreback deriomt trenger vi en forsterkning. Syns Babyaro stort sett har greidd seg bra, men med engang han er ute blir det problemer. Skal vi først kjøpe en kan vi like godt kjøpe en som er god nok til å gå inn på førstelaget.
Tror ikke det er så dumt med en ny partner til Boumsong heller. Tayler er en comming man, men er ung å har fortsatt mye å lære. Men han er fortsatt ikke god nok til å spille fast på førstelaget. Det samme gjelder for Bramble, som kan ha noen svært gode kamper, men på en dårlig dag være helt håpløs.

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Ny venstreback!
« Svar #7 på: 16. Okt. 2005, 14:57 »
Å bruke penger på en ny høyreving nå er selvsagt helt på jordet. Venstreback og en spiss bør være førsteprioritert.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Ny venstreback!
« Svar #8 på: 16. Okt. 2005, 17:01 »
Har aldri sagt at vi skal bruke penger på en ny høyreving, men jeg sier at vi har et skrikende behov for en dugandes høyreving slik tilstanden er nå.

På stopperplassen trenger vi ingen nye. Taylor er så definitivt god nok til å være fast på laget. Samme med Bramble.
Det er Boumsong som har vært uromomentet i midtforsvaret i år, og det er søren ikke makkernes feil.

Vi trenger helt klart forsterkninger på venstrebacken. Har aldri vært tvil om det.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Ny venstreback!
« Svar #9 på: 16. Okt. 2005, 17:04 »
Man skulle alltids hatt nye spillere inn når viktige spillere ble skadet, men dessverre er det ikke så lett.

Arsenal og Everton er to lag som sliter like som Newcastle med skader om dagen. Begge lag sliter ekstremt pr dags dato, akkurat som Newcastle.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Ny venstreback!
« Svar #10 på: 16. Okt. 2005, 17:06 »
Sitat fra: "Joakim"
Har aldri sagt at vi skal bruke penger på en ny høyreving, men jeg sier at vi har et skrikende behov for en dugandes høyreving slik tilstanden er nå.

Har ikke noe mot-argument der nei....

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Ny venstreback!
« Svar #11 på: 16. Okt. 2005, 17:11 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Man skulle alltids hatt nye spillere inn når viktige spillere ble skadet, men dessverre er det ikke så lett.

Arsenal og Everton er to lag som sliter like som Newcastle med skader om dagen. Begge lag sliter ekstremt pr dags dato, akkurat som Newcastle.

Er synd å se med Everton, men håper de reiser seg igjen.

Hva Arsenal angår så er det vel en del andre ting som spiller inn. De vant jo ligaen to sessonger tilbake, et år de også slet med vanvittig mye skadeproblemer. Det jeg tror plager dem nå er tapet av Vieira. Det var et tungt tap for Gunners. I tillegg er det et faktum at Wenger har holdt på lenge nå, og lite har forandret seg i løpet av årene. Tar for all del av hatten for det han har gjort, for morsommere fotball å se på er ikke lett å finne når man ser Arsenal i toppform og alt går på skinner.
Tror rett og slett de er i ferd med å bli for forutsigbare og at Wenger er litt oppbrukt, og at de i tillegg savner Vieira sårt!
Men positivt for oss er det på en måte. Blir vi kvitt Souness (neste helg aller helst) kan vi konkurere med dem hvis vi da kommer igang, ettersom Arsenal har avgidd en del poeng de også. Men enkelt blir det ikke...

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Ny venstreback!
« Svar #12 på: 16. Okt. 2005, 23:31 »
Hvorfor kritisere Milner-avgjørelsen. Kan noen forutse at Solano skulle bli skada med en gang han ankom. Jeg for min del vil heller ha Solano og la Milner spille fast i en annen klubb og komme tilbake bedre.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Ny venstreback!
« Svar #13 på: 17. Okt. 2005, 00:27 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Hvorfor kritisere Milner-avgjørelsen. Kan noen forutse at Solano skulle bli skada med en gang han ankom. Jeg for min del vil heller ha Solano og la Milner spille fast i en annen klubb og komme tilbake bedre.


Selvsagt veldig lett å være etterpåklok.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

plebbster

  • Gjest
Ny venstreback!
« Svar #14 på: 17. Okt. 2005, 13:39 »
Syntes det blir feil å hente inn en venstreback når vi har henta inn Baba akkuratt. Hvis skal styrke de samme lagdelene hele tiden ender vi opp med et middels lag over hele fjøra.