20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ny venstreback!  (Lest 8874 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Ny venstreback!
« Svar #45 på: 28. Okt. 2005, 11:39 »
Nettopp, Joakim. Og av den grunn er det nok best å la være å hente han, selv om han er den eneste spilleren de har som kunne ha forsterket oss.
Toon, Toon,
Black and white army

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ny venstreback!
« Svar #46 på: 28. Okt. 2005, 12:01 »
Det kan jo på ingen måte sammenlignes, men husk at også Lee Clark har spilt i Sunderland..

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ny venstreback!
« Svar #47 på: 28. Okt. 2005, 20:00 »
Sitat fra: "John Marius"
Det kan jo på ingen måte sammenlignes, men husk at også Lee Clark har spilt i Sunderland..

Som du sier, det kan på ingen måte sammenlignes.
1. Clark kom fra å være stor helt i Newcastle, til å vantrives i Sunderland. De gangene han spilte for Sunderland mot oss spilte han alltid med den rette drakta under den røde og hvite drakta. Ihvertfall sies det så. Og jeg tviler ikke på at det stemmer.
2. Som jeg allerede har nevnt, Clark vantrivdes så til de grader i Sunderland. Kjærligheten til Newcastle var for stor til at han greide å ta ut sitt beste. Han klarte ikke å gi alt for Sunderland.
3. Han spilte svært kort tid i Sunderland. Og oppnådde såvidt jeg vet heller aldri noen stor status på Wearside.

Og han har aldri sluttet å bli en favoritt hos Toon Army.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon