20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ut med Carr?  (Lest 4586 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ut med Carr?
« Svar #15 på: 15. Des. 2005, 17:01 »
Har vel strengt tatt mer enn to gode innlegg. Syns han kommer seg offensivt og med innlegene hver kamp. Hadde minst 2 gode innlegg i tragedie kampen mot Wigan. (eller mikke mus kamp for de som kaller det det)

chickenman

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5191
    • Vis profil
Ut med Carr?
« Svar #16 på: 15. Des. 2005, 19:10 »
Syns Joakim har en grei oppsummering på Carr og Ramage her. Men det skal sies til Ramage sitt forsvar at han har komemt seg LITT på det offensive. Selv om det fortsatt er mye å gå på.
Uansett mener jeg det blir feil å selge Carr, en god spiller, og fortsetter Ramage sånn er han snart med å konkurere om en plass i midtforsvaret, kanskje kan han da stenge høyre siden når Carr er med offensivt. Samspillet mellom Carr og Solano var jo briljant tidligere i år...
Tror ikke det blir lett og billig å hente en bedre høyreback i Januar enn det vi har i Carr, og dermed er det risikospoprt å selge ham.

Thomas

  • NewUtd.no
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 8169
    • Vis profil
Ut med Carr?
« Svar #17 på: 16. Des. 2005, 19:19 »
Jeg er enig i mye av det som er sagt her jeg, bare så det er sagt..hehe!Årsaken til at Boumsong eventuelt bør selges, hvis Ramage og Taylor begynner å spille sammen i forsvar, er at det er ikke lurt økonomisk sett å ha en spiller til £9 mill på benken (husk leeds). Selg Boumsong og kjøp inn to gode backer i stedet.

Alt det Joakim sier om Carr er helt riktig, men grunnen til at jeg likevel foretrekker Ramage er at castle alltid har slitt bakover. Det har ødelagt mange muligheter. Når alle de beste midtbanespillerne er tilbake, vil castle ha offensivitet i fleng. Hvor ofte har det ikke skjedd de 2 siste sesongene at castle har leda og deretter spilt uavgjort eller tapt? I fjor var catsle det laget dette skjedde oftest med. Og Carr hadde skyld i noen av de måla.  Som nevnt er backer utrolig viktige i dagens fotball. Men en back må være god begge veier. Og er han ikke det, prioiriterer jeg pga. av castles skrekkelige forsvarshistorikk en god defensiv back enn en god offensiv back. Derfor ryker Carr hos meg, men ikke hos deg Jokke.  :D  Aller helst vil jeg altså ha Ramage og Taylor sentralt i  forsvar, og 2 helt nye backer. Miguel og Bridge ville vært glimrende.

Chrisnr.9

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 313
    • Vis profil
Ut med Carr?
« Svar #18 på: 16. Des. 2005, 19:43 »
Hmmm enig med deg at det er bedre med en god defensiv back. Men selge Boumsong er heeelt absurd. For det første er både Ramage og Taylor veldig unge. Grunnen til at Boumsong har spilt dårlig hittil i sesongen er sykdom i nær familie. Vi så jo alle hvor god han var i fjor og det oser ikke akkurat rutine av Ramage og Taylor selvom sist nevnte skal ha mye cred for å ha vært en av våre beste spillere denne sesongen. Greit å kanskje bruke Ramage i en kamp eller to for å vise at Boumsong ikke er fast no mather what, men ellers er det vel klart at Boumsong er en klassespiller som vil prestere utover i sesongen. Han har jo spilte ganske stabilt de siste kampene har han ikke ? Miguel har vel forsåvidt gått til Valencia om jeg ikke tar helt feil.