20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vil hente storscorer?  (Lest 21119 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Chrisnr.9

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 313
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #105 på: 23. Mars 2006, 23:07 »
Samma det, rykker pompey ned henter vi han inn for en slikk og ingen ting. Det er han vi burde beholdt og ikke Ameobi. Han er sjukt raskt og atletisk, jævla fin å ha i bakrom og putte inn på slutten av kamper. Han har heller ikke noe imot å være superinnbytter

lucky_luque

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 420
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #106 på: 25. Mars 2006, 16:20 »
jeg savner mål feiringene...kule flikkflakker og backflips

Bad Religion

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 4694
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #107 på: 25. Mars 2006, 19:39 »
Sitat fra: "lucky_luque"
jeg savner mål feiringene...kule flikkflakker og backflips


Babayaro bruka å ta araber flikk flakk når han skåra. Gjorde det mot Coventry!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

lucky_luque

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 420
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #108 på: 26. Mars 2006, 16:10 »
men vi ser ikke babs score så mye da... :)

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #109 på: 26. Mars 2006, 19:30 »
Lua Lua vil være en nyttig tilvekst som backup på spissplass og vingplass. Ham sammen med en klassespiss i sommer bør være svært realistisk. Jeg tenker særlig i retning av to nederlendere....
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 17344
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #110 på: 26. Mars 2006, 22:17 »
Sitat fra: "lucky_luque"
jeg savner mål feiringene...kule flikkflakker og backflips

Jeg savner å se Shearers høyre hånd hevet. Jeg savner å se Kongen glise fra øre til øre. Det er ingenting jeg savner mer enn å se Kong Alan Shearer juble for mål. Ingen har fortjent å juble for mål mer enn han. Spesielt når han ikke kan juble for trofeer.

LuaLua vil helt klart være en ypperlig backup å hente i sommer. Spørsmålet er bare om han selv er interessert i å dra tilbake til Newcastle.
Det vil jeg ikke være for sikker på.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 25712
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #111 på: 26. Mars 2006, 22:34 »
Det tror jeg at kan være meget realistisk. Han sa flere ganger etter at han dro at han likte seg meget godt i klubben, men at det var det trøblete forholdet til Sir Bobby som gjorde at han måtte dra. Og Lua Lua blir, dersom forhåpentligvis Pompey rykker ned, heller ingen veldig dyr mann tror jeg. Et meget smart kjøp tror jeg det ville blitt.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Rolfern

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 919
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #112 på: 26. Mars 2006, 22:39 »
Enig angående Lua-Lua. Shearer takker for seg, Ameobi takker forhåpentligvis for seg og Luque kan forsvinne. Da blir det tynt i spissalternativene, og Lua-Lua er en ypperlig back-up.
Carr har altfor få landskamper for England!

NUFranC

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1652
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #113 på: 29. Mars 2006, 16:06 »
Sitat fra: "Rolfern"
Enig angående Lua-Lua. Shearer takker for seg, Ameobi takker forhåpentligvis for seg og Luque kan forsvinne. Da blir det tynt i spissalternativene, og Lua-Lua er en ypperlig back-up.


Lua Lua er en mann for oss, har totalt mistet trua på Amøba i det siste! På tross av enkelte skjeldne lysglimt. Tilslaget på ball er for dårlig, det lompes imot mål  :cry:
Who else...... Alan Shearer

folesvert

  • Gjest
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #114 på: 30. Mars 2006, 11:48 »
... hvor blir det av ambisjonene. Greit nok at Lua Lua skåret noen mål for oss og hadde noen herlige feiringer, men i all verden skal vi med en spiss som rykker ned fra Portsmouth?

Har vi ikke ambisjoner om å bli noe annet enn middelhavsfarere? Er vi fornøyd med å havne på 5-6-7 plass år etter år? Vil vi ikke ut i CL, eller i det minste UEFA-cupen? Vil vi ikke kjempe om medaljer? Vil vi ikke snart vinne noe?

NB: Gull er det vel lenge til noen andre enn Chelsea tar ... leser de ganske sikkert foran neste sesong skriver under med Shevtsjenko, Ballack og Cole. Fytti rakker'n ... og det mens vi debatterer Lua Lua. Verden er urettferdig, men selv om vi ikke har rike russere i vår administrasjon bør vi heve blikket litt ... slik at vi slipper å kjøpe tilbake Lua Lua. Nå har vi Owen ... da må vi finne en makker til han som er ham verdig. Det er ikke Lua Lua (... og det er heller ikke Ameobi). Liker heller ikke alt snakket om Van Nistelrooy, men han har i alle fall kvaliteter som de to andre nevnte ikke har.

Åsmund

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2024
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #115 på: 30. Mars 2006, 12:05 »
Nei Lua Lua er ikke god nok. Noen syke inviduelle ferdigheter, men fotballhode eier mannen ikke!

Erlend Simonsen

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2087
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #116 på: 30. Mars 2006, 19:06 »
Jeg hadde faktisk en mareritt hvor Forlan skrev under for Newcastle.. og jeg var helt fra meg:P skylder på forumet for psykisk angrep..
Han kom, ble mett og dett var dett....

Førre

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 809
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #117 på: 30. Mars 2006, 20:27 »
hadde du en mareritt ja  :lol:

Lasse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3014
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #118 på: 30. Mars 2006, 22:52 »
Nødvendig å påpeke trykkleif? Neppe...

Og jeg vet ikke hva jeg hadde gjort hvis Forlan hadde blitt Newcastle spiller... La oss håpe det aldri skjer!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Førre

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 809
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #119 på: 31. Mars 2006, 16:55 »
Trykkleif  :lol: ...hehe.. bare tuller med dere! Ta det med et smil :wink: