20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle vil hente storscorer?  (Lest 24346 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Newcastle vil hente storscorer?
« Svar #75 på: 15. Mars 2006, 20:13 »
Tviler på at han blir så dyr, sikker maks 10 millioner pund, men en budrunde kan jo føre til at prisen blir litt overhypet.
Liker han ikkje i United, men tror det kunne blitt en bra spiller hos Nufc! Garanterer mål, bare synd at han ikke kan score utenfor 16-meteren!1

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #76 på: 16. Mars 2006, 13:19 »
Har av en eller annen grunn ikke lyst på noen av de. Bent kan komme til å få den "vanskelig andre sesongen", som MANGE andre har fått før ham. Toni er vanvittig god, men det er noe som får meg til å tro at han ikke ville slått gjennom i Newcastle, egentlig ikke i Premier League i det hele tatt. Men er ikke han så og si klar for Milan?

Wicked Lester

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #77 på: 17. Mars 2006, 10:22 »
Hva med å hente Etoo og Ronaldinho?? Tror det kunne vært skikkelig kult!!!! Og owen som supersub!!1111

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #78 på: 17. Mars 2006, 10:41 »
Sitat fra: "Wicked Lester"
Hva med å hente Etoo og Ronaldinho?? Tror det kunne vært skikkelig kult!!!! Og owen som supersub!!1111

Kva med å hente deg inn igjen til den virkelige verden ?? Tror det hadde vert skikkelig lurt. Ellers vil du bli veldig skuffa!!1111

Men Velkommen til forumet skal du vere :)
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Dag Riise

• Scouser
  • Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #79 på: 17. Mars 2006, 12:29 »

Vi betaler gledelig noen millioner (pund) så dere kan få Morientes og Cisse.
iverpool FC

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
« Svar #80 på: 17. Mars 2006, 12:48 »
Nå er vi linket med Forlan!

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #81 på: 17. Mars 2006, 18:51 »
Det er ikke første gangen da..Håper vi ikke kjøper han!.Han har vell ikke akuratt vært noe spess god i år?.Men vill ikke si att han er en dårlig spiller heller..så finnes værre alternativ
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #82 på: 17. Mars 2006, 19:04 »
Han var knallgod i fjor, men saken er den at han rett og slett ikke passer inn i PL. Men tror ikke vi har noe å frykte, tviler sterkt på at vi kjøper han

Wicked Lester

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #83 på: 17. Mars 2006, 20:48 »
Sitat fra: "Benson"

Kva med å hente deg inn igjen til den virkelige verden ?? Tror det hadde vert skikkelig lurt. Ellers vil du bli veldig skuffa!!1111

Men Velkommen til forumet skal du vere :)
                                         Føler jeg sklir rett inn i miljøet her.Mange av dere tror jo at dere starter neste sesong med Owen,van Nistelrooy og Ronaldo på topp!!? :lol:  :lol:  :lol:

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #84 på: 17. Mars 2006, 20:55 »
Vel, Wicked Lester, nå må du også være enig i at Ronaldo, RVN og Owen er langt mer realistisk enn Ronnie og Eto'o.
Så jeg vil ikke være helt enig i sammenligningen din.

Men hjertelig velkommen til forumet.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #85 på: 17. Mars 2006, 23:34 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Nå er vi linket med Forlan!

Game - Set - Match :lol:
Who else...... Alan Shearer

Chrisnr.9

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #86 på: 20. Mars 2006, 22:26 »
Hva med å hente inn Yakubu ? For det første burde vi ha henta han inn fra Portsmouth, han vil kanskje bli litt dyr 8-10 mill £. Men da har vi en stor, sterk og målkåt spiss, og kanskje aller viktigst vet vi at han duger i Premier League !!!

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #87 på: 21. Mars 2006, 13:52 »
Sitat fra: "Chrisnr.9"
Hva med å hente inn Yakubu ? For det første burde vi ha henta han inn fra Portsmouth, han vil kanskje bli litt dyr 8-10 mill £. Men da har vi en stor, sterk og målkåt spiss, og kanskje aller viktigst vet vi at han duger i Premier League !!!
Ikke dumt forslag. Vi vet at han kan score i PL, og han vil sikkert ikke spille i 1.divisjon til neste sessong.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #88 på: 21. Mars 2006, 20:25 »
Yakubu virker ikke som det verste vi kan ende opp med han, selv om jeg ikke vet så veldig mye om ham. men jeg tviler på at han kan erstatte Shearer, jeg synes vi burde gå etter ''et større navn'' og da mener jeg ikke noe som Forlan, men kanskje Ronaldo og Van Nistelrooy, men jeg mener at Dick Kuiyt (er ikke helt sikker på hvordan det skrives  :) ) er blant de eneste som kan overta for ham.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #89 på: 21. Mars 2006, 21:29 »
Han heter Dirk Kuyt  :wink: