20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Guiseppe Rossi  (Lest 48118 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Panzer Stormo

  • NewUtd-teamet
  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2299
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #30 på: 31. Aug. 2006, 16:11 »
bra vi er så optimistiske da, ikke dårlig... er enig at det er litt vel mye sutring her, alle veit jo at Newcastle ikke er en av de største klubbene i England.. Og som mange tror har vi ikke ubegrenset med penger å bruke, prøv å støtt Roeder nå, ikke gi han den verste starten han kan få.. Det får være måte på..
Bobby Robson:
"We didnt underestimate them ,they just were a lot better then we thought"

http://www.last.fm/user/Panzer_Stormo/

Asbjørn

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 6199
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #31 på: 31. Aug. 2006, 16:19 »
Sitat fra: "Panzer Stormo"
bra vi er så optimistiske da, ikke dårlig... er enig at det er litt vel mye sutring her, alle veit jo at Newcastle ikke er en av de største klubbene i England.. Og som mange tror har vi ikke ubegrenset med penger å bruke, prøv å støtt Roeder nå, ikke gi han den verste starten han kan få.. Det får være måte på..


Jeg hadde akseptert det om han ikke hadde faret med løgn. Men når han sier at vi kommer til å signe 3 kvalitetsspillere. Da blir jeg forbannet. Å lyve for supporterene kommer han ikke langt med. Nå er det ikke bare vi her på newutd.no som er forbannet, men det finnes flust av engelske Newcastle supportere som er forbannet på diverse forum. Forståelig nok. Det kommer nok til å bli mye piping fra supporterene denne sesongen. Det er helt sikkert, om det ikke skjer flere mirakel på overgangsmarkedet de nærmeste timene.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #32 på: 31. Aug. 2006, 16:37 »
Jeg håper inderlig ikke at de som har skrevet på transfer tråden i hele sommer "jeg vil at vi skal kjøpe en spiss og få en på lån" er de som surter over rossi her.

Jeg synes det var bra gjort av manu å låne oss rossi , nå har de rooney,saha,solskjær og smith i backup igjen. De kan fort slite de også hvis de fåt et par skader.

Vi var veldig nær woodgate , men han valgte fødebyen, jeg tipper dette var den ene klassespilleren roeder mente vi skulle hente. Det var rett og slett synd at vi ikke fikk ham.

Vi renner ikke over av penger heller, derfor synes jeg at 4 mill for milner er greit nokk. Når jeg sitte på skolebenken og setter opp mitt newcastle lag, får jeg ikkke plass til ham uansett.

Vi får be til gud om at vi signerer en forsvarspiller før kl 12 ikvell , noe jeg tviler på..

Men klarer ikke folk her inne å se at Roeder ikke haster kjøpene sine? han bygger for fremtiden, og prøver å danne et grunnlag til noe som skal bli et topplag i fremtiden? Jeg tror Sheperd og Roeder kjøper en klassespiller i januar, istedenfor å haste seg nå. Ikke glem at han har allereder begynt med martins og duff! kanonkjøp begge 2!
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #33 på: 31. Aug. 2006, 16:46 »
Jeg mener som Asbjørn. Vi har hørt hele sommeren at vi skal hente inn 2-3 klasse spillere, som vil styrke oss. Og det var ETTER at vi hadde fått Martins...

Hadde han vært lur så hadde ikke nevnt det i det hele tatt, for det holder ikke å skaffe Rossi på lån i 3 måneder. Jeg håper ikke Newcastle supporterne buer på kamp, og jeg vil selvsagt støtte laget 110%.

Jeg har mast om at vi skal styrke angrepet vårt, hvorfor? Jo fordi vi har blitt lovet en erstatter for Shearer og Owen. Og jeg er ikke en av de som syntes det er helt fantastisk med Rossi.  

1. Han er altfor like Martins i spillestilen.
2. Vi kunne heller ha beholdt Chopra.
3. Han skal være her i 3 måneder.
4. Han får ikke spille UEFA.

Men, det er veldig deilig at vi har fått enda et alternativ på spissplassen:)

Tommy Sten

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1056
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #34 på: 31. Aug. 2006, 16:47 »
Utrolig hvor mange drittunger og idioter det fins her inne
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

annern

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 3228
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #35 på: 31. Aug. 2006, 16:53 »
Hva hvis vi var veldig nære 3 klassespillere, men at de glapp på målstreken?

jeg er enig i at roeder har opptrådt uprofesjonell, med tanke på hav han ahr sagt i media angående spillerkjøp.. men jeg tror fortsatt Roeder er ratt mann for jobben. Nå begynner folk å snakke om å sparke ham... det er så utrolig latterlig å komme inn å lese sånt.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Fredrik

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 2408
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #36 på: 31. Aug. 2006, 16:57 »
Forstår ikke sytingen og klagingen. Dessuten står det at Rossi skal være på lån til Januar 2007 på www.nufc.co.uk, ja den offisielle siden til NUFC.

NEWCASTLE United have taken Manchester United starlet Giuseppe Rossi on loan until January 1, 2007

Dere som klager så sinnsykt på Rossi, har dere i det hele tatt sett han spille?
Og dere som mener at Newcastle er et midt på tabellen lag, bør skjerpe seg.
Jeg er fullstendig enig i at forsvaret ikke holder mål, men jeg ser ikke for meg at Roeder ikke har noe på gang i dette øyeblikk.

Om vi skaffer en midtstopper og en venstreback innen 00.00 kommer alle her inne til å være skamfornøyde, og "glemme at Rossi var dårlig".

Roeder sa 3 klassespillere. Vi har fått 1, Obafemi Martins. Dvs 2 til, og jeg ser ikke hvorfor Roeder ikke skulle prøve å hente e resterende 2 nevnte klassespillerene.

Det skjer alltid noe bak kulissene, og dere må slutte å anklage Roeder, han er en profesjonell manager ffs, han vet hva han holder på med, og vet helt sikkert at det forventes 2 forsvarere innen 00.00

Punktum
# 9 Alan Shearer - World Legend

http://www.indkast.dk/upload/Nzogbia.jpg

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #37 på: 31. Aug. 2006, 17:07 »
Sitat fra: "Tommy Sten"
Utrolig hvor mange drittunger og idioter det fins her inne

Og du er helt klart en av dem Tommy.

Ginola

  • Flaskebærer
  • *
  • Innlegg: 33
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #38 på: 31. Aug. 2006, 17:07 »
Dette Rossi er en skandale mener jeg!
Rossi er et stort talent, men Newcastle skal jo ikke kjøpe han så hvorfor skal vi gi han sjansen på et høyt nivå!
Jeg er helt enig med folk som skriver at lån er noe som hører til lavere divisjoner og nedrykkskanditater!!!!
Newcastle mister ambisjonene sine når de låner en spiller som dette uten og ha en overgangsavtale etter lånet er ferdig osv.

jeg synes dette virker tafatt av newcastle, men la oss håpe han blir en supersub, som ManUtd er flinke til å fostre frem!!!!  :?
ill the Enemy, we are the Toon Army...

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #39 på: 31. Aug. 2006, 17:12 »
Sitat fra: "Fredrik"
Forstår ikke sytingen og klagingen. Dessuten står det at Rossi skal være på lån til Januar 2007 på www.nufc.co.uk, ja den offisielle siden til NUFC.

NEWCASTLE United have taken Manchester United starlet Giuseppe Rossi on loan until January 1, 2007

Dere som klager så sinnsykt på Rossi, har dere i det hele tatt sett han spille?
Og dere som mener at Newcastle er et midt på tabellen lag, bør skjerpe seg.
Jeg er fullstendig enig i at forsvaret ikke holder mål, men jeg ser ikke for meg at Roeder ikke har noe på gang i dette øyeblikk.

Om vi skaffer en midtstopper og en venstreback innen 00.00 kommer alle her inne til å være skamfornøyde, og "glemme at Rossi var dårlig".

Roeder sa 3 klassespillere. Vi har fått 1, Obafemi Martins. Dvs 2 til, og jeg ser ikke hvorfor Roeder ikke skulle prøve å hente e resterende 2 nevnte klassespillerene.

Det skjer alltid noe bak kulissene, og dere må slutte å anklage Roeder, han er en profesjonell manager ffs, han vet hva han holder på med, og vet helt sikkert at det forventes 2 forsvarere innen 00.00

Punktum


Jeg tror ikke det er noen her som klager på Rossi som fotball spiller. For han er kanskje ManU største talent, og har en scoringsrate på B-laget som ikke ligner grisen.

Tingen er nok det at vi begynner å minne mer og mer på et middelmådig lag som må ty til å låne av storklubbene for å dekke opp plassene sine. Rossi er en god spiss, men jeg mener at han ikke er den spissen vi trenger. Vi trenger en stor og sterk spiss som kan ta over jobben til Shearer. Hvis det kommer enda en spiss, ja, da er det helt gull. For da har vi Martins, Ameobi, Rossi + en til.

Helt enig i at det er latterlig å skrike etter Roeder sin avgang.

Innen klokka 12 kan mye ha skjedd, så la oss håpe forsvaret vårt blir styrket.

Kesse

  • Kaptein
  • *****
  • Innlegg: 5587
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #40 på: 31. Aug. 2006, 17:14 »
Sitat fra: "annern"
Hva hvis vi var veldig nære 3 klassespillere, men at de glapp på målstreken?

jeg er enig i at roeder har opptrådt uprofesjonell, med tanke på hav han ahr sagt i media angående spillerkjøp.. men jeg tror fortsatt Roeder er ratt mann for jobben. Nå begynner folk å snakke om å sparke ham... det er så utrolig latterlig å komme inn å lese sånt.


Hvis vi har vært nære 3 spillere og alle glipper på målstreken har vi gjort noe alvorlig galt.

Men jeg er ikke en av dem som mener Roeder bør sparkes, og jeg er enig i at det teit å hevde at han ikke er rett mann for jobben. Men at man begynner å lure litt noen ganger ser jeg på som helt naturlig.

Snusflekk

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 426
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #41 på: 31. Aug. 2006, 17:14 »
Da ser det ut som at Milner blir, godt er det, uanz hvor surrete alt virker! Kilde: Den offisielle
Ja heia gutta!

vampish

  • Supersub
  • ***
  • Innlegg: 305
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #42 på: 31. Aug. 2006, 18:02 »
unnskyld meg, men å snakke om å sparke roeder allerede nå, ett par kamper inn i sesongen. det blir for dumt for meg:S
er enig i att å få rossi trent opp for man utd er litt vel lite taktisk, men nå har vi iallefall back up.. men syns vi heller burde skaffet oss en klassespiss til.

VepsoO

  • Midtbaneanker
  • ****
  • Innlegg: 1520
    • Vis profil
Guiseppe Rossi
« Svar #43 på: 31. Aug. 2006, 18:06 »
Jeg synes det er kjempegodt at vi fikk Rossi på lån. Owen kommer ikke tilbake på lenge, Luque har ikke holdninger, og Shearer og Chopra er borte;= altså vi trenger absolutt forsterkninger på topp, og ingen må tro at vi bare kan løpe og kjøpe de vi vil ha. Selvfølgelig har vi prøvd på større navn før Rossi (Kuyt, Bent, Harewood, Ashton) men som sagt så er vi ikke helt Chelsea heller. Så kjempeflott at Roeder har en backup plan og henter inn en glitrende spiller på lån siste dag det er mulig.
Er mest bekymret på mangelen på forsvarsspillere.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

ScandinavianMagpie

  • Gjest
Guiseppe Rossi
« Svar #44 på: 31. Aug. 2006, 18:21 »
blir for patetisk å rope etter hodet til Roeder nå. Undres på når Newcastle fansen skal lære seg at man må være TÅLMODIG. Jeg synes Roeder har gjort en strålende jobb, også på overgangsmarkedet.

Husk at vi har brukt RIMELIG mye på overganger de siste årene! I fjor var det tross alt bare Chelsea som brukte mer enn oss. Vi kan ikke forvente at vi skal spy ut midler på spillere hele tiden!