20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvorfor Liker Du Newcastle United?  (Lest 7983 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Hvorfor Liker Du Newcastle United?
« Svar #15 på: 07. Des. 2005, 18:49 »
Sitat fra: "Noreng"
Sitat fra: "Lasse-som-skrev-feil"
går konkurs eller noe sånt, kommer jeg aldri til å slutte å holde med de!!

Det går ikke ann å heie på et lag som har gått konk

Hvorfor ikke? Fiorentina gikk jo konkurs, men klarte å berge seg. I dag er de i fullt kjør i Serie A.

Noreng

• Gjest
« Svar #16 på: 07. Des. 2005, 18:54 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Sitat fra: "Noreng"
Sitat fra: "Lasse-som-skrev-feil"
går konkurs eller noe sånt, kommer jeg aldri til å slutte å holde med de!!

Det går ikke ann å heie på et lag som har gått konk

Hvorfor ikke? Fiorentina gikk jo konkurs, men klarte å berge seg. I dag er de i fullt kjør i Serie A.

De gikk det jo ikke helt til helvete med da... Hvis et går sikkelig konk, så er det ikke noe lag

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #17 på: 07. Des. 2005, 19:03 »
nei men likevel, man har et lag i hjertet, og holder ved det! vertfall jeg! om newcastle hadde "slutta og eksistere" hadde jeg fortsatt holdt med de! de ville fortsatt vært klubben i mitt hjerte!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 07. Des. 2005, 19:08 »
Da kunne jo vi forumbrukere ha dyrket "det nye Newcastle United"? :D

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 07. Des. 2005, 19:16 »
selvsagt!

pippi være alan shearer.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #20 på: 07. Des. 2005, 20:02 »
Valget står mellom Given og Shearer.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 07. Des. 2005, 20:06 »
jeg har allerede tatt shearer, så la meg gjøre valget enkelt for deg! :D  :lol:

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #22 på: 07. Des. 2005, 20:30 »
Da jeg begynte å holde med Newcastle var det fordi de spilte god fotball som jeg syns var morsom å se på. Må ha vert rundt '95, '96 ellerno'. Tror interessen kom for alvor sessongen etter at Blackburn hadde vunnet PL, var da det hele liksom startet for min del. Trist å se idag hvordan det gradvis har blitt hvisket ut, det gode Newcastle spillet altså!

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #23 på: 08. Des. 2005, 17:30 »
Eg valgte det. frå Tekst Tv
Eg og bron sko lizzom velga lag så såg me kem som hadde d laget som kom høgast med sesongslutt lizzom. United leda foran Newcastle så med eit logisk valg så hadde eg vert United supporter :?  Men hadde sett Newcatle før på tvn tror eg og det var nokko med d laget. svarte og kvite draktar då og heilt aleina der oppi nord.
og så var navnet så kult. Og likte ikkje United røde draktar fysj. Hadde aldri skjedd. Hadde heller gått planken eller å heia på Manu
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Tyneside

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #24 på: 08. Des. 2005, 18:00 »
Jeg kan ikke huske noe valg, bare ble slik. Var nok i den tida med Les, Ginola, Asprilla og så Shearer da. Har ikke angret en dag, selv om det har blitt mange triste lørdagskvelder.
Det beste er når voksene og fotball interesserte spør hvilken lag jeg holder med, og når jeg sier nufc respekterer de det. Ikke noen sleng bemerkninger som medgangssupporter og sånt.. Men hadde jo vært artig om de begynnte å vinne litt oftere..:)
ynesides black and white army..!

jensgb83

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
« Svar #25 på: 08. Des. 2005, 19:32 »
vett egentlig ikkje når newcastle blei favoritt klubben. Husker bare alle spillerne som spilte kjekk fotball.. Beardsley, lee, albert,ginola,asprilla, ferdinand,cole osv..

Åsså hadde di en utrolig karismatisk manager i Kevin keagan. Men når shearer kom blei jo alt supert og, føltes som om en var konge på haugen. husker kamper som blei vunne 4-3 i stedet for 1-0 og det er sånn som frelser et fotball hjerte.

Men nå i senere tid har eg også prisa meg lykkelig for at eg holder med nufc pga eg ser dei fantastiske fanskaren vares. Og fordi eg ikkje holder med et lag som liverpool eller F****** Man utd, slik som stor parten av norke fans. godt å vite at eg har velgt eit lag ut i fra spillestil og sjarm og ikkje fordi naboen sa at dei var best eller for at dei vant.
 want to be a Magpie Ranger
Only live for sex and danger

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #26 på: 08. Des. 2005, 21:31 »
Siden 95-96, da shiiirrer kom til klubben og var up and coming! Samtidig spilte de angrepsfotball som facinerte meg og bruttern stort.... Siden har det vært, vil alltid bli NUFC. Har årlig kjøpt hjemme skjortene deres, samt bortedrakta fra 96 og 98.
Fikk oppleve ST. James fantastiske atmosfære i vår og det blir flere turer!!!
Who else...... Alan Shearer

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 08. Des. 2005, 21:38 »
Sitat fra: "NUFranC"
Siden 95-96, da shiiirrer kom til klubben og var up and coming! Samtidig spilte de angrepsfotball som facinerte meg og bruttern stort.... Siden har det vært, vil alltid bli NUFC. Har årlig kjøpt hjemme skjortene deres, samt bortedrakta fra 96 og 98.
Fikk oppleve ST. James fantastiske atmosfære i vår og det blir flere turer!!!

(misunnelig)

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #28 på: 09. Des. 2005, 18:30 »
Huska at eg begynte å heie på Newcastle, etter at eg hadde sett ein kamp på tven. Trur det var mot Tottenham hotspur. Dabizas skåra eit nydelig sjølvmål huskar eg :lol:

Shearer, Jenas, Speed og Robert var dei viktigaste grunnane til eg begynte å heie på Newcastle. 8)
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Holand

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #29 på: 12. Des. 2005, 00:58 »
Begynte å heie på newcastle for mange år siden, da jeg gikk på barneskolen. På den tiden hadde jeg ingen særlige favorittlag, men en favorittspiller Alan Shearer..fordi han pøste inn mål for blackburn.

Vel..Newcastle ledet sesongen og frydet meg hver gang jeg så dem på tv.
Newcastle ble tatt igjen av ManU på slutten av sesongen men det endret ikke mitt syn..newcastle var laget jeg måtte heie på..
Få år senere signerte Alan Shearer for Newcastle, fremfor å gå til ManU som dominerte på den tiden..husker jeg var helt i ekstase :D