20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Woody?  (Lest 28971 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #60 på: 07. Juni 2006, 16:47 »
Sitat fra: "Joakim"
Den problemstillingen vil jeg ikke ta hensyn til på noen som helst måte. Woodgate er altfor god til at vi kan la være å hente ham hjem. Altfor god.
Jeg er villig til å ofre det aller meste for å få en så bunnsolid mann som Woodgate i forsvaret. Selv om det bare er 15-20 kamper. Da får vi heller sørge for at jobben som gjøres på treningsfeltet er så god at savnet av Woodgate når han er skadet blir minimalt.

Joda, meget fornuftig. La oss tilpasse treningene og resten av laget sånn at vi kan hente en spiller som kan spille 15-20 kamper pr. år. Meget fornuftig å tilpasse treniger og resten av laget etter en spiller. BINGO!
Kanskje vi også skulle hente tilbake Souness også å sørge for å jobbe på treningsfeltet med å vinne kamper med ham på sidelinjen.
Jeg er riktignok enig i at vi med fordel sikkert kan bli bedre på alle områder på  treningsfeltet, men tilpasse det for at vi skal hente en enkelt spiller............  :lol:

kvalvik

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Woody?
« Svar #61 på: 06. Juli 2006, 17:27 »
usikker på hvor mye som egentli ligger i dette. må nok ta det med en klype salt. men hvis det er tilfelle så synes jeg at newcastle bør prøve å få han til klubben

Fra nettavisen:
"Ultimatum til Woodgate
Samtidig risikerer Beckhams landsmann i Real Madrid, Jonathan Woodgate, å få sparken i den spanske storklubben.

Kommer han tilbake til sesongforberedelsene til Real Madrid neste uke med skade, vil han ifølge The Sun bli løst fra kontrakten. "

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
Woody?
« Svar #62 på: 06. Juli 2006, 17:31 »
sparken...betyr det gratis for andre klubber? isåfall er det verdt å hente han tilbake

kvalvik

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Woody?
« Svar #63 på: 06. Juli 2006, 17:41 »
er nok det som er sparken ja... free transfer.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #64 på: 06. Juli 2006, 19:30 »
løp og kjøp, med andre ord.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Woody?
« Svar #65 på: 07. Juli 2006, 01:47 »
Free transfer er nå ikke akkurat det samme som å få sparken, så vidt jeg har forstått.

Free transfer: klubber kan "kjøpe" spilleren uten å betale overgangssum.
Sparken: spilleren er løst fra kontrakten og har ikke lenger noe med klubben og gjøre.

Men kan være jeg har misforstått litt...
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Woody?
« Svar #66 på: 07. Juli 2006, 16:36 »
Saan tror jeg og det er, Lasse. Men det er nesten det samme for spilleren om han faar sparken eller gaar paa free transfer
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #67 på: 07. Juli 2006, 16:45 »
Han får lønn om han er gratis å kjøpe, men får vel ikke lønn om han er på free-transfer? Men anyway, det er vel ikke så nøye for klubben som skal kjøpe spilleren!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Woody?
« Svar #68 på: 22. Juli 2006, 12:51 »
får jo ikke sparken om kontrakten din går ut ?
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #69 på: 22. Juli 2006, 20:27 »
Nei men du får ikke lønn heller.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #70 på: 26. Aug. 2006, 12:17 »
http://football.guardian.co.uk/News_Story/0,,1858819,00.html

Woddy til boro.... ?!  :shock:

VÆR- SÅ - SNILL , hent hjem Woddy!!!  :x

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Woody?
« Svar #71 på: 26. Aug. 2006, 12:29 »
Han kommer jo fra Smoogieland. Tror vi kommer til å kjempe om å få han til nufc. Vi trenger han sårt sammen med to backer!

Doffi

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #72 på: 26. Aug. 2006, 12:52 »
å herregud hent han fort som F. genialt og få han på lån. og inn med en venstreback og så ser det ikke så gæærnt ut:)
lt;3 Newcastle <3

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Woody?
« Svar #73 på: 26. Aug. 2006, 13:46 »
Håper han kommer til oss. Å se han i en annen drakt er katastrofe...  :(
Hvis Woody kommer hjem er jeg svæææært fornøyd med årets transfer. hmmm, Roeder sa jo at han ville hente inn en stopper hvis Boum forsvant. Kanskje det er Woddy som skal fylle tomrommet?:)

Tyneside

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Woody?
« Svar #74 på: 26. Aug. 2006, 14:06 »
Om vi hadde fått Woody og Bridge synes jeg vi har gjort det veldig bra på transfer markedet!
Hadde vært FANTASTISK å se Woodgate i Newcastle- trøya igjen!
ynesides black and white army..!