20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Mansfield  (Lest 41623 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Mansfield
« Svar #150 på: 07. Jan. 2006, 17:45 »
Boro med straffe i mot mot Nuneton :)

1-1 ;)

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Mansfield
« Svar #151 på: 07. Jan. 2006, 17:45 »
Hahahahaha Nuneaton - Boro 1-1
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Mansfield
« Svar #152 på: 07. Jan. 2006, 17:48 »
Newcastle slutt
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

djmattis

• Gjest
Newcastle - Mansfield
« Svar #153 på: 07. Jan. 2006, 17:48 »
1-0 ja.
flott.............

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Mansfield
« Svar #154 på: 07. Jan. 2006, 17:48 »
Mansfield løper rundt som gale for å få byttet skjorter... :)

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Newcastle - Mansfield
« Svar #155 på: 07. Jan. 2006, 17:50 »
Dårlig innsats. Men hvem bryr seg? Newcastle vant kampen, Shearer scoret sitt 200.mål for Newcastle, Mansfield spillerne er fornøyde med opplevelsen, fansen er glade og Souness blir sparket.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Mansfield
« Svar #156 på: 07. Jan. 2006, 17:52 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Dårlig innsats. Men hvem bryr seg? Newcastle vant kampen, Shearer scoret sitt 200.mål for Newcastle, Mansfield spillerne er fornøyde med opplevelsen, fansen er glade og Souness blir sparket.

Eg bryr meg innsatsen skal alltid vera max.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Newcastle - Mansfield
« Svar #157 på: 07. Jan. 2006, 17:53 »
Innsatsen kommer nok ved managerskiftet.

Link her!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Mansfield
« Svar #158 på: 07. Jan. 2006, 17:53 »
Nå er vi ihvertfall med i neste runde. Får håpe på Colchester på hjemmebane.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Mansfield
« Svar #159 på: 07. Jan. 2006, 17:56 »
Alreit å lese om Luque.

Luque once again worked tirelessly and he latched onto a Solana pass, taking defenders with him. He reversed the play with a clever back-heel into the path of Shearer and he lashed the ball into the bottom corner.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Mansfield
« Svar #160 på: 07. Jan. 2006, 18:03 »
Det var vel enda en håpløs forestilling av Newcastle United virker det som, som vanlig! Carr ut med skade, just our luck, det er så håpløst mongo!

Vi scorer vel etter noen-å-80minutter etter strålende spill av Luque og et sikkert Shearer skudd...men mye å juble for er det jo ikke!
En kamp å gjennvinne litt selvtillit? kjøss meg i rævva! Det vi kan skylde på er at det er cup, og david har, som kjent, slått Goliat både en og to ganger opp gjennom historien!

Det vikitigste er at vi vinner, at Luque jobber som en gal, selvom motstanden er Mansfield og ikke Manure United. Shearer er lik med Milburn og vil bli tidenes målkonge i Newcastle om bare noen få kamper!

Bramble holder på å drite seg ut igjen, og hvorfor spiller ikke Huntington? kunne vel gjort det vel så bra han! Oh well, vi vinner...det er jeg fornøyd med, men det virker som at spillet ikke var det aller beste?

Gjerne kom med synspunkt på dette dere som hørte på kampen....

Bjærn - neste runde
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
Newcastle - Mansfield
« Svar #161 på: 07. Jan. 2006, 19:09 »
Jeg vil starte med å hylle kongen av alle konger, ALAN SHEARER!! Hvilken spiller, hvilken målgjører!

Flott at han fikk sitt mål nummer 200 på St.James' Park.synd at Carr ble skadet. Selv har jeg vært borte, og vet intet mer om det som står i tråden foreløbig, men flott at Luque fikk en assist. Greit at vi vinner, selv om 1-0 er i det minste laget...

shpetim

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Mansfield
« Svar #162 på: 07. Jan. 2006, 20:50 »
Carr er ikke skada, han var bare ikke i form. Måtte gå av. Lste det på den offesiele hjemesida.
ax

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Mansfield
« Svar #163 på: 07. Jan. 2006, 21:40 »

Paul Andreas

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - Mansfield
« Svar #164 på: 07. Jan. 2006, 21:45 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Virker ikke som Carr er skadet:

http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~765112,00.html

Jeg leste det.. Utrolig deilig. Det er viktig å ha Carr med på laget mot Sunderland. Håper Bramble blir benket og Souness tørr satse på Ramage som midtstopper. Han har vist at han duger på høyrebacken som er en litt uvant plass for han. Håper virkelig han få prøve seg som midtstopper også. Har stor tro på denne unge gutten.