20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Alberto Luque  (Lest 217569 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #675 på: 12. Nov. 2006, 13:00 »
Newcastle fans er fly forbannet over behandlingen Luque har fått av idioten Roeder.

http://www.newcastle-online.com/luque-in-i-need-games-plea-to-roeder/
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #676 på: 12. Nov. 2006, 14:06 »
Luque

"My situation is now desperate,"

"It is incredible that I was not picked for Watford.

"The final decision is with the coach and, if he is not interested in me, the best solution is for me to go, probably in the winter market.

"I'm very unhappy here."
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #677 på: 12. Nov. 2006, 14:25 »
Fantastisk av "vår venn" Roeder..

Abel

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #678 på: 12. Nov. 2006, 14:29 »
Ja hva kan man si? Roeder har bevisst at han er helt ubrukelig. Behandlingen Luque har fått er helt utrolog, Roeder sier at nå er alt opp til Luque, Luque svarer med å score vinnermålet. Etter dette får han ikke spille, ikke sitte på benken engang. Det at Shola Ameobi får spille i den tilstanden han er i nå gjør det hele bare enda verre.

Jeg er så jævla lei av ubrukelige managere, og Glenn Roeder er like ille som Souness.
an sparker ikke Bobby Robson??

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #679 på: 12. Nov. 2006, 15:06 »
Ifølge Sunday Sun hintet Roeder om at Ameobi også kommer til å spille ARsenal kampen.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #680 på: 12. Nov. 2006, 15:08 »
Hva i svarte er dem brillene til Roeder laget av??

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #681 på: 12. Nov. 2006, 16:27 »
Har ikkje ord som kan beskriva mitt hat mot Roeder lengre.

Tror eg hater han meir enn eg elsker Newcastle :?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #682 på: 12. Nov. 2006, 17:00 »
Jeg blir så usannsynlig provosert over Roeders opptreden. Det er så forbanna latterlig og amatørmessig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

VepsoO

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #683 på: 12. Nov. 2006, 17:14 »
Skulle ønske at Newcastle supporterne på St' James brukte hele neste hjemmekamp til å synge for Luque.

Faen ta Roeder, Faen ta Ameobi, Faen ta hele måten laget blir styrt på om dagen.
Feel free to drink as much tequila as you want, but if you do not drink you could have some beer

You are never stuck in traffic - you are traffic

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #684 på: 12. Nov. 2006, 17:23 »
Faen ta Roeder altså! Det er frustrende å se hvordan Roeder behandler Luque! :x

alop123

• Midtbaneanker
  • It only takes a second to score a goal...
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #685 på: 12. Nov. 2006, 20:06 »
Satan i helvete e problemet te Roeder!!! Sier at stakkars Luque uten kamptrening, må bevise seg mot Palermo om han ønsker videre spill, blir matchvinner, og motstridene får han ikkje sjansen allikevel! Men apo i rullestol får spela! blir så forbanna! Sitter å ser klipp fra glansdagene til Luque og får lyst til å grine! Glede meg te dverg#3-scoumboy'n fere tebake, i håp om at fansen har klart å overbevise Roeder med ein demonstrasjon på at Luque skal spille mer, til den tid. Ååh asså!!
Venter i spenning...

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #686 på: 12. Nov. 2006, 22:01 »
Denne er fin!!

There is not one single argument or point to back up the exclusion of Albert Luque from the first-team.

"He's injured" - he is fully fit.

"He's not interested" - 3 goals in 3 starts is interest enough to me.

"He's not a goalscorer" - see above

"We have better players" - do we? No we don't. We have players underperforming or not doing a job asked of them.

"He doesn't deserve to be in the team" - and those in ahead of him do?

"I don't like himn" - I don't like half our squad but this isn't the time for personal bias (eh Glenn) or sentimentality.

"He'll not produce the goods" - 3 goals in 3 starts.

"He's had his chance and blew it" - has he? 3 starts under Roeder! Oh, are you going off his spell under Souness? Let me remind you in many of his outings under Souness he wasn't even fit as he had been rushed back from injury too early and let me also remind you only two or three players were playing for the Scot so to single out Luque is just plain daft.

"We can't risk playing him" - I'd say its the other way round, we have nowt to loose.

"He's not doing it in training" - and you know this, how? If he wasn't doing it in training then more fool Roeder for putting him on the bench ahead of those who are and indeed if that is the case then Roeder is a liar because mnumerous times now he has praised the Spaniard's application in training, as have Nobby, Boumsong and Shearer among others since Luque has been at the club.

Like I said not one single argument can be made for the appalling management of Luque.

Sort it out Glenn or **** off.

vampish

• Supersub
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #687 på: 12. Nov. 2006, 23:07 »
Sitat fra: "kesse"
Denne er fin!!

There is not one single argument or point to back up the exclusion of Albert Luque from the first-team.

"He's injured" - he is fully fit.

"He's not interested" - 3 goals in 3 starts is interest enough to me.

"He's not a goalscorer" - see above

"We have better players" - do we? No we don't. We have players underperforming or not doing a job asked of them.

"He doesn't deserve to be in the team" - and those in ahead of him do?

"I don't like himn" - I don't like half our squad but this isn't the time for personal bias (eh Glenn) or sentimentality.

"He'll not produce the goods" - 3 goals in 3 starts.

"He's had his chance and blew it" - has he? 3 starts under Roeder! Oh, are you going off his spell under Souness? Let me remind you in many of his outings under Souness he wasn't even fit as he had been rushed back from injury too early and let me also remind you only two or three players were playing for the Scot so to single out Luque is just plain daft.

"We can't risk playing him" - I'd say its the other way round, we have nowt to loose.

"He's not doing it in training" - and you know this, how? If he wasn't doing it in training then more fool Roeder for putting him on the bench ahead of those who are and indeed if that is the case then Roeder is a liar because mnumerous times now he has praised the Spaniard's application in training, as have Nobby, Boumsong and Shearer among others since Luque has been at the club.

Like I said not one single argument can be made for the appalling management of Luque.

Sort it out Glenn or **** off.

så sant! så j***vla sant! :D

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Floppen Luque?
« Svar #688 på: 12. Nov. 2006, 23:17 »
Selvfølgelig
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

djmattis

• Gjest
Floppen Luque?
« Svar #689 på: 13. Nov. 2006, 00:57 »
Det med Luque er den eneste tingen med Roeder som irriterer meg pr dags dato.
det er virkelig en ting som gjør meg forbannet i hverdagen.
jeg pleier ikke bli sur over ting, men har latt dette gå inn på meg, da jeg alltid vært et lite fan av Luque, fra tiden i spania osv.