20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle-tatoveringer  (Lest 47963 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sv: Newcastle-tatoveringer
« Svar #60 på: 11. Sep. 2007, 19:58 »
Joda, men teknologien har nok forandrer seg en hel del siden den gang! Fargene falmer litt, det er sant, men ikke på langt nær så mye som før.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Øyvinden

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #61 på: 13. Sep. 2007, 21:17 »
Blir det noko tatovering, Danield? :)

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #62 på: 13. Sep. 2007, 21:20 »
Det blir det. Har bare ikke fått rota meg til å bestille ny time.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #63 på: 08. Okt. 2007, 00:04 »

Hva synes dere om denne? Har bestilt ny time nå, men ho tattoo dama mener det blå rundt den svarte skrifta vil gjøre at skrifta blir borte etterhvert. Er denne et godt alternativ synes dere? Eller ser den dum ut? Trenger seriøse svar!

Anders

• NewUtd.no
  • Kaptein
  • 1892
    • Vis profil
« Svar #64 på: 08. Okt. 2007, 01:00 »

Her er min tatto. Den er jeg meget fornøyd med. Dette ble tatt rett etter at den var ferdig, så den ser bedre ut nå enn da.

Danield: Den var meget fin, men blir alternativet å ta uten det blå der da? Det tror jeg blir best!

Fryktelig konge den der!!!
▒▓██ T █ O █ O █ N ██ A █ R █ M █ Y ██▓▒

GMC

• Kaptein
  • TOON ARMY, TOON ARMY!!!!
    • Vis profil
« Svar #65 på: 08. Okt. 2007, 11:19 »
Har selv 2 tatto...men ingen som har noe med Newcastle å gjøre. Har tenkt å skrive NUFC på nakken, sammen som Anders28...men tenkte å få det med samme skrift som står på kragen til årets hjemme drakt. Men siden eg e student for tiden så lurer eg på hvor eg skal få pengene fra, får ønske meg det til bursdagen eller jul  ;D

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #66 på: 08. Okt. 2007, 17:18 »

Hva synes dere om denne? Har bestilt ny time nå, men ho tattoo dama mener det blå rundt den svarte skrifta vil gjøre at skrifta blir borte etterhvert. Er denne et godt alternativ synes dere? Eller ser den dum ut? Trenger seriøse svar!

Den ser slettes ikke dum ut den nei.

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #67 på: 08. Okt. 2007, 17:51 »
Var stygg synes jeg, men det kan være det abre er meg ;)

Du bør i allefall droppe Howay-The-Lads! det gjorde det bare enda verre. Ville heller bare skrevet (tattovert) Newcastle United på underarmen, skulderen eller noe hvis du absolutt skal ha.
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

Eivind

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #68 på: 08. Okt. 2007, 18:03 »
Ja, jeg syns det er stygt med farger. Hadde den vært i svart hadde den vært kul.

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #69 på: 08. Okt. 2007, 18:04 »
Var stygg synes jeg, men det kan være det abre er meg ;)

Du bør i allefall droppe Howay-The-Lads! det gjorde det bare enda verre. Ville heller bare skrevet (tattovert) Newcastle United på underarmen, skulderen eller noe hvis du absolutt skal ha.
Da regner jeg med at du synes den er stygg fordi det blå rundt skriften mangler? Eller synes du klubbemblemet våres er stygt?

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #70 på: 08. Okt. 2007, 18:06 »
Howay the lads skal jeg ikke ha nei! :)

HÃ¥vard

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #71 på: 08. Okt. 2007, 18:16 »
Synes ikke selve klubbemblemet var stygt. Synes bare ikke den var noe fin som tatovering og det at det manglet den blå skriften hjalp ikke akuratt heller nei...
Kom gjerne med flere spørsmål, jeg deler gladelig av min visdom på dette punktet.

annern

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #72 på: 08. Okt. 2007, 18:28 »
Hvor skal du ha logoen?  Jeg liker også best svart/hvit.   Føler at det bare er gamle seilere som har med farger.
(     ""    )
 \   NU  /
   \ FC /
     \  /

Daniel

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #73 på: 08. Okt. 2007, 18:29 »
Skal ha den på overarmen. Synes ikke jeg får frem logoen på den samme måten uten farge jeg. Men kanskje jeg skal revurdere det.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #74 på: 09. Okt. 2007, 09:33 »
Danield : Personlig synes jeg den er litt "vel mye" kanskje. Jeg synes ikke logoen til Newcastle gjør seg så veldig godt som tattovering. Jeg tror de fleste, som ikke har noe forhold til Newcastle vil synes den er mindre pen. Men vi som har "supporter briller" vil digge den! :) Den ER kul, for meg.Men for andre tror jeg ikke den faller i smak. Du må nesten finne ut hva som er viktigst for deg selv :)