20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Parker med en fantastisk tackling...  (Lest 7130 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Gonzalez

• Supersub
    • Vis profil
Parker med en fantastisk tackling...
« på: 22. Nov. 2005, 20:50 »

Dette må da være høydepunktet i Chelsea kampen, for en tackling!For en innsats! Det er slike spillere vi liker å se i Newcastle drakt, herlig å ha en slik type i laget... Terningkast
ewcastle United vinner av Intertotocupen 2006!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 22. Nov. 2005, 20:51 »
Overlegent. Jeg elsker Scot Parker allerede, jeg.
Noen som har videolink?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #2 på: 22. Nov. 2005, 21:34 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Overlegent. Jeg elsker Scot Parker allerede, jeg.
Noen som har videolink?

sjå under måltråden vår :D

Under emne, kamper :wink:
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

DanMan

• Gjest
« Svar #3 på: 23. Nov. 2005, 11:26 »
Rett og slett storveis takling! Og slike har Parker mange av i løpet av en kamp. Herlig innstilling!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 23. Nov. 2005, 12:41 »
Ikke uten grunn jeg har Parker på drakta mi. Jeg elsker å se slike tacklinger... Ingenting som er bedre enn å sette inn ei knallhard tackling på fotballbanen, utenom å suse ballen i krysset...

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #5 på: 23. Nov. 2005, 14:22 »
fytti katta! jeg ELSKER den taklingen! rett før det gikk for meg når jeg så kampen!!! har drømt om den taklingen der!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

DanMan

• Gjest
« Svar #6 på: 24. Nov. 2005, 15:22 »
Sitat fra: "Lasse Rødland Mikkelsen"
rett før det gikk for meg når jeg så kampen!!!

Pst, det finnes visse ting man slett ikke trenger å dele med omverdenen.  :lol:

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #7 på: 24. Nov. 2005, 15:57 »
Fantastisk å se på :D
ignert Morten.

Activ

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #8 på: 25. Nov. 2005, 16:43 »
Jeg er så utrolig skuffet over hvor dårlig Parker er i forhold til hva han var Charlton. Fra å være en av englands beste midtbanespillere til en middelmådig dritt. Men vi greier vel ikke å få noe bedre enn som så. Det vi hadde hatt godt av var et par sesonger nedi championship, slik at vi kunne bygd opp et nytt lag. Jeg er lei av å være en elendig Premier League klubb. Og ansettelsen av Souness viste at vi ikke satser på å bli bedre.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #9 på: 25. Nov. 2005, 17:14 »
Jeg pleier vanligvis ikke å glede meg over slike episoder, men dette her må nok være et unntak. Joe Cole kunne gjort underverker som turner.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #10 på: 25. Nov. 2005, 17:14 »
Jeg pleier vanligvis ikke å glede meg over slike episoder, men dette her må nok være et unntak. Joe Cole kunne gjort underverker som turner.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #11 på: 25. Nov. 2005, 17:15 »
Fysj, jeg hater dobbeltposting.

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #12 på: 25. Nov. 2005, 17:45 »
Sitat fra: "Activ"
Jeg er så utrolig skuffet over hvor dårlig Parker er i forhold til hva han var Charlton. Fra å være en av englands beste midtbanespillere til en middelmådig dritt. Men vi greier vel ikke å få noe bedre enn som så. Det vi hadde hatt godt av var et par sesonger nedi championship, slik at vi kunne bygd opp et nytt lag. Jeg er lei av å være en elendig Premier League klubb. Og ansettelsen av Souness viste at vi ikke satser på å bli bedre.

du kan umulig være Newcastle supporter siden du har lyst at Newcastle skal rykke ned....hvordan kan du si noe sånt no?hvordan kan du si at Parker er middelmådig dritt :twisted: ?
klubben fortjener som f... å være i pl....de har europas beste supportere, det er fullsatt vær j**** hjemme kamp.
jeg håper ikke at du er Newcastle supporter....tror nok du er Charlton, Leeds eller F****** sunderland supporter.
du er nok lei deg pga parker forsvant til Newcastle i fordel til charlton, eller kanskje  at Newcastle har hentet store navn fra Leeds, når de gikk konkurs...haha :D . kanskje sunderland, fordi Newcastle er det beste laget i Nord-England.... :P  :lol:  :D  :wink:

Thomas Beckheim

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 25. Nov. 2005, 19:09 »
Sitat fra: "Activ"
 Det vi hadde hatt godt av var et par sesonger nedi championship, slik at vi kunne bygd opp et nytt lag.

Ja, det er jo fryktelig mye penger å hente i den ligaen!! Tror nok vi kunne bygget opp et sinnsykt bra lag da! Regner med at Ronaldinho hadde komt og tatt plassen til Parker da.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #14 på: 25. Nov. 2005, 21:17 »
Jeg skjønte så ekstremt lite av det innlegget der....
Mulig du har sett noe de fleste andre engelske fotballeksperter, Toon Army og de fleste av oss andre ikke har sett av Scott Parker, men jeg forstår rett og slett ikke  :?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida