Jeg er så utrolig skuffet over hvor dårlig Parker er i forhold til hva han var Charlton. Fra å være en av englands beste midtbanespillere til en middelmådig dritt. Men vi greier vel ikke å få noe bedre enn som så. Det vi hadde hatt godt av var et par sesonger nedi championship, slik at vi kunne bygd opp et nytt lag. Jeg er lei av å være en elendig Premier League klubb. Og ansettelsen av Souness viste at vi ikke satser på å bli bedre.
du kan umulig være Newcastle supporter siden du har lyst at Newcastle skal rykke ned....hvordan kan du si noe sånt no?hvordan kan du si at Parker er middelmådig dritt :twisted: ?
klubben fortjener som f... å være i pl....de har europas beste supportere, det er fullsatt vær j**** hjemme kamp.
jeg håper ikke at du er Newcastle supporter....tror nok du er Charlton, Leeds eller F****** sunderland supporter.
du er nok lei deg pga parker forsvant til Newcastle i fordel til charlton, eller kanskje at Newcastle har hentet store navn fra Leeds, når de gikk konkurs...haha

. kanskje sunderland, fordi Newcastle er det beste laget i Nord-England....

:lol:

:wink: