20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: NORGE - TSJEKKIA  (Lest 9748 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
NORGE - TSJEKKIA
« Svar #30 på: 14. Nov. 2005, 21:01 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Blackburn er neppe bedre enn Norges landslag.

Det  kan jo hende. Var vel litt dumt av meg å samman ligne ein klubb som kan å spele fotball med landslaget.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Erlend Simonsen

• Kaptein
    • Vis profil
NORGE - TSJEKKIA
« Svar #31 på: 14. Nov. 2005, 22:50 »
Sitat fra: "Noreng"
Sitat fra: "geordie-olav"

Pedersen 6
Får lagt inn stadig vekk, men legger for korte og upresise sjanser. Er ofte han som får ballen inne i feltet uten at han tørr å gjøre noe som helst ut av situasjonen. Men klarte i hvertfall å få laget fremover, og det er viktig!

HAHA! Det er det dummeste jeg har hørt! Pedersen var i går banens dårligste! Grunnen til han blir valgt foran Solli er navnet

Sollid = Sollid DÅRLIG

jeg synes kritikken mot Gamsten er litt latterlig... han har i kamp etter kamp vært med i viktige situasjoner, han har jobbet stein hardt på kant og gjort fantastisk mye bra. problemet idag er at han har blitt en profil, og etterhvert en ganske pen kar å se på i de fleste frøkeners øyne. tatt litt Beckham tendenser... Derfor krever vi beckham kvalitet... nå må vi snart ta oss litt i sammen... jeg skal innrømme at han kan ikke fortsette å ta dødballenen til det norske landslaget, for de har en fantastisk dårlig kvalitet... men det er ingen andre spillere i det norske land som i det hele tatt kan konkurere med gamsten på arbeidsvilje og kvalitet på venstre vingen... helt greit at dere prøver dere med hertingen på Bodø Glimt, men nå må vi snart senke skuldrene og se på hva vi egentlig har mer å gjøre... han er god, men jyplingen har ikke sjangs til å ta Gamstens plass..

For vi har en venstre ving av internasjonal klasse, men ikke en som ville kommet seg inn på Frankrike England eller for såvidt Tsjekkia..
Han kom, ble mett og dett var dett....