20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?  (Lest 314760 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Sv: Noen norske spillere vi kunne tenkt oss i Newcastle?
« Svar #420 på: 28. April 2009, 15:48 »
Annan kunne jeg tenkt meg i Newcastle. Og Skjelbred sammen med Fredheim Holm i og med at de er såppas gode og lovende, samt at de er Newcastle fan begge to. Sapara er også mer enn god nok for Newcastle i Championship.
Samme med Lustig, Demidov, Dorsin, Tettey, Olsen og Prica også...? :P

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #421 på: 28. April 2009, 17:30 »
Daniel Fredheim Holm er knapt nok god nok for Rosenborg, per dags dato. Og da skal han være god nok for Newcastle? Det får da være grenser. At han er Newcastle-supporter betyr bare at mannen er smart. Ikke at han er en god fotballspiller.
Per Ciljan Skjelbred har et ubestridelig potensiale, og er en spiller som blir bedre jo høyere nivå han spiller på, men som åpenbart ikke trives i den posisjonen han i dag spiller i for RBK. Men hvorvidt han vil blomstre opp som sentral midtbanespiller i Newcastle er jeg usikker på.
Dessuten, Per Ciljan spiller ikke Championship-fotball for Newcastle. Såpass kan vi garantere. Selv om han er Newcastle-fan, så vil han nok heller spille for en Bundesliga-klubb i Tyskland eller for Fulham i PL. Han vil nok heller spille Europa League for Rosenborg, enn å spille i Wankership med Newcastle. Selv om han er Newcastle-fan, så er hans egen karriere det viktigste. Og Ciljan blir ikke en bedre fotballspiller av å spille for en dårligere klubb enn Rosenborg.

Sapara kan fort spille for Newcastle i Wankership. Men det kommer helt an på hvilke tilbud han får i sommer. Hvis Besiktas fremdeles er interesserte, så skal det nok mye til for at vi klarer å by over dem, eller danke dem ut i kampen om Saparas tjenester.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #422 på: 28. April 2009, 17:42 »
Daniel Fredheim Holm er ikke god nok for Rosenborg nei, okei. Flere storklubber som vil ha Fredheim Holm, og han er ikke god nok for Rosenborg, eller for et lag som er på vei ned i Championship. I en alder av 18 klarte Fredheim Holm seg bra mot Newcastle, 5 år eldre og bedre er han mer enn god nok for Rosenborg, og Newcastle hvis vi rykker ned. Han er en veldig god fotballspiller, og kommer til og bli bedre og bedre. Sier ikke at han er god nok for 11`eren til Newcastle per dags dato, men kunne godt tenkt meg han i Newcastle. Han har et stort potensiale, og han imponerer meg stort på midtbanen.
For 5 år siden ville jeg aldri hatt han, men i dagens situasjon og eventuelt i Championsship tror jeg han ville kommet godt med.
Alan Shearer. Ingen over, ingen ved siden.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #423 på: 28. April 2009, 17:45 »
Aldri om jeg vil ha Fredheim Holm til Newcastle.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #424 på: 28. April 2009, 17:53 »
Aldri sett det store i DFH alt for ujevn og scorer jo aldri mål.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #425 på: 28. April 2009, 18:14 »
Irriterende at spillere blir dømt utifra hvor mange mål dem scorer. Fredheim Holm er ingen notorisk målscorer, men følg med på han en hel kamp en dag, å se alt det positive og smarte han gjør. Vi kan heller diskutere om han er god nok for Newcastle til sommeren/etter sesongen, når han drar utenlands. Mannen har vært ettertrakta i Europa helt siden han var 16 år, da Erik Soler var agenten hans. Han er utrolig undervurdert, og jeg er sikker på at han får sving på karrieren når han reiser ut. Han er Vålerengas kaptein og beste spiller, tett etterfulgt av Moa. Videre er han også på landslaget når han holder seg skadefri.
Den eneste grunnen til at han fortsatt er i tippeligaen, er fordi han ønsket å vente. Han har fått tilbud fra flere klubber, lag som er enda bedre enn Newcastle.

Sogning

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #426 på: 28. April 2009, 23:17 »
heller Moa enn DFH
NUFC kommer ingen veg så lenge Ashley sitter på toppen.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #427 på: 28. April 2009, 23:28 »
Heller Moa ja. DFH må først bevise seg som en stabil toppspiller i TL føler jeg, før vi kan gå for noe slikt. Han er jo kjent som det talentet som aldri slår skikkelig igjennom. Per Ciljan har jo også gang på gang bevist at han klarer seg bra både i landslagsdrakta og ute i Europa - også en mann jeg gjerne ser inn.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #428 på: 28. April 2009, 23:57 »
Er ikke DFH stabil? Jeg har sett samtlige Vålerenga kamper på Ullevål, han er kanskje den mest stabile Vif spilleren.
En målscorer er han ikke, men han er faen meg stabil og gjør masse bra. Han er en møtende spiss og et oppspilspunkt, legg merke til alt han gjør når han får ballen. Og han er overhodet ikke kjent for det talentet som aldri slo gjennom.
Det er en grunn til at flere storklubber ønsker han.

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #429 på: 29. April 2009, 00:11 »
Fredheim Holm har stagnert...var like god som 20 åring som det han er nå som 24 åring. Kunne blitt noe stort, han blir sikkert utenlandsproff, men ikke i de tre største ligaene.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Mats

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #430 på: 29. April 2009, 00:29 »
Neivel, men vi får se. Han har i løpet av de siste årene fått tilbud fra klubber i alle de 3 største ligaene, så.
Fått tilbud helt fra han var 16 år gammel og helt til nå.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

kø1

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #432 på: 29. April 2009, 16:31 »
Tar Huseklepp imot med åpne armer hvis vi spiller i CCC neste sesong.
BOOM BOOM CHEICK CHEICK THE ROOM

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #433 på: 29. April 2009, 17:07 »
Huseklepp = FÆL fæl ving.
Aldri i verden om eg vil sjå han i newcastle drakt.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #434 på: 29. April 2009, 17:50 »
Daniel Fredheim Holm? Det kan ikke være seriøst. Tror ikke engang han hadde danket ut Hulsker på Start...

Bolanos og Huseklepp på hver sin ving hadde vært rått i CCC. Tror nok vi hadde sett mange svimle backer da!