20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Shearer fortsetter støtten til Souness  (Lest 21382 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Shearer fortsetter støtten til Souness
« Svar #135 på: 04. Nov. 2005, 17:23 »
ok
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Shearer fortsetter støtten til Souness
« Svar #136 på: 04. Nov. 2005, 22:08 »
Sitat fra: "Asbjørn"
Sitat fra: "chickenman"
Sitat fra: "Mack"
Ja, vi har grunn til å kritisere noe av det Shepherd gjør. Vi har også grunn til å kritisere Souness. Vi trenger ikke være enig i alt de gjør selv om vi vet de har en vanskelig jobb.

Jeg er heller ikke enig i alt Souness eller Shepherd gjør, men jeg mener vi er langt heldigere enn Man Utd, Chelsea og Arsenal supporterene.

På en måte: ja.
Men
på en annen måte: alle de 3 klubbene har hatt langt mer å juble for de siste sessongene enn det vi har....

Det har de men jeg hadde aldri byttet noen trofeer med Roman, Glazer eller riving av SJP for å deretter byggen en ny stadion som f.eks fikk navnet NTL Stadium eller RyanAir Stadium. Da går jeg heller 50 år til uten trofeer. Fotball og Newcastle United handler ikke kun om suksess for min del. Ihvertfall ikke for enhver pris.

Greitt nok, men... dersom vårt anlegg haddde vært identisk med Highbury og vi ble nektet å bygge det ut hadde jeg kanskje akseptert en ny stadio, hadde ikke du?
Hva Roman angår, enig der! På en annen side, hadde vi vært Chelsea idag....  :roll:

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Re: Shearer fortsetter støtten til Souness
« Svar #137 på: 04. Nov. 2005, 23:14 »
Jeg hadde akspetert en ny stadion, men Emirates Stadium, Ryan Air Stadium eller NTL Stadium. Aldri verden om jeg hadde akseptert det. Newcastle fansen aksepterte ikke engang Leazes Park på midten av 90 tallet. SJP skulle rives og en ny stadion med ca 70.000 skulle bygges. Det ble sagt at SJP ikke kunne bygges ut. Fansen aksepterte ikke dette og demonstrerte mot riving av SJP. Fansen fikk det som de ville og halve SJP ble bygd ut.

SJP er den eldste stadion i Nord-Øst England.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #138 på: 05. Nov. 2005, 10:09 »
Jeg hadde akspetert en ny stadion, men Emirates Stadium, Ryan Air Stadium eller NTL Stadium. Aldri verden om jeg hadde akseptert det. Newcastle fansen aksepterte ikke engang Leazes Park på midten av 90 tallet. SJP skulle rives og en ny stadion med ca 70.000 skulle bygges. Det ble sagt at SJP ikke kunne bygges ut. Fansen aksepterte ikke dette og demonstrerte mot riving av SJP. Fansen fikk det som de ville og halve SJP ble bygd ut.

SJP er den eldste stadion i Nord-Øst England.

Er det ikke noe om at den står på "helig fotball grunn" ellerno'? Vet at Newcastle var tilbudt ny stadio på slutten av 9o tallet ellerno' fordi de ville være på St.James. Sto respekt av det, men så er da stadioen vår mye flottere enn den trange Highbury å da!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #139 på: 09. Nov. 2005, 11:26 »
Taylor om Souness til The Journal idag.

"The competition is good and I think it will make me better," he said. "We have got some top quality players in my position and I know I'm lucky to be in the side. Whatever happens, I will respect the manager's decision. I always will respect him because he has been absolutely fantastic with me. He was the one who gave me my debut at St James's Park in front of 52,000 people and I have so much respect for him."

Les hele intervjuet her.

http://icnewcastle.icnetwork.co.uk/newcastleunited/news/tm_objectid=16349018%26method=full%26siteid=50081%26headline=i%2dwant%2dto%2dbe%2dno%2d1%2dchoice-name_page.html

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #140 på: 09. Nov. 2005, 11:26 »
Dagens dobbel :-)