20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Hvor i alle dager får du fra at Newcastle går med underskudd? De hadde jo en fortjeneste på 4,544.Dette melder både den off. siden og SkySports.. Hva med å lese regnskapet før du legger ut nyheten??http://www.nufc.premiumtv.co.uk/page/NewsDetail/0,,10278~733426,00.html
Preliminary financial results suggest the club had a total operating loss of that amount for the year ending July 31, 2005...Når rapporten kom hadde klubben en fortjeneste, altså overskudd, på 4.5m.. Det står på Sky Sports, NUFC.co.uk og ICNewcastle.co.uk.. Tre kilder jeg stoler mer på enn et tips!
Sitat fra: "Mushans"Preliminary financial results suggest the club had a total operating loss of that amount for the year ending July 31, 2005...Når rapporten kom hadde klubben en fortjeneste, altså overskudd, på 4.5m.. Det står på Sky Sports, NUFC.co.uk og ICNewcastle.co.uk.. Tre kilder jeg stoler mer på enn et tips!Trekk fra 13 mill for spiller salg og prisen for emre og parker, da vil du få et resultat basert på inntekter og utgifter.Dette regnskapet går med minus!!Tog du ann elle va dæ vanskele?De fleste klubbene regner jo ikke med spiller salg for å gå i pluss.
Newcastle gikk med et overskudd på 4.5m i fjor... Hvordan du har fått det til å bli minus 9 skjønner jeg fint lite av! Har du i hele tatt hatt økonomiske fag? Om du har hatt d bør du lese rapporten litt bedre!
Du forstår fortsatt ikke og det er jo litt fantastisk. Viss du ikke tar med spiller salg og spiller kjøp havner du rundt 9 mill på underskuddEr du med nå eller må jeg si det to ganger til?