20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: fm 2006- tråden  (Lest 23045 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebbster

• Gjest
fm 2006- tråden
« Svar #45 på: 11. Mars 2006, 20:36 »
Sitat fra: "Noreng"
Går det han å fikse på det uti sesongen?

Nei, det må du fikse i starten av en ny save.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
fm 2006- tråden
« Svar #46 på: 12. Mai 2006, 01:55 »
hm er i 2011 .. vunnet alt de 2 siste sesongene..og mye 3-4 sesong siden..
hmm
vist jeg husker riktigt :
tim krul
rafhina - kompany - taylor - evra
                   bernardo (brasil ung gutt)
Joaquin                                        Robben
                         Leo messi
                 Fred        -       Lorliente

Fred scorer ca 10mål mer en kamper..
lorliente har ca 50-60 assister av 40kamper..

Rafinha og kompany billige ikke så good stat i begynnelsen men blir STEIN GODE..
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

Rissen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
fm 2006- tråden
« Svar #47 på: 12. Mai 2006, 01:57 »
en slags :

4 - 1 - 2 - 1 - 2 ;)
Tim krul er verdsat til 38mil euro =))
fred kjøpte jeg for 26 var verdsat til 16 og nå er han verdsatt til 64
. Newcastle må ganske enkelt skaffe seg et mye bedre forsvar enn man har pr dags dato, og det skjer ikke ved å hente en enkelt spiller. Det klarer ikke Onyewu, men det hadde neimen ikke Terry, Cannavaro eller Puyol klart heller.

vampish

• Supersub
    • Vis profil
fm 2006- tråden
« Svar #48 på: 25. Juli 2006, 11:13 »
gianpaolo pazzini (fiorentina) og francesco flachi (sampdoria)
pazzini - 45(2) kamper - 45 mål (sesongen er ikke ferdig)
flachi - 30(2) kamper - 42 mål (han var skadet 2-3mnd den sesongen:( )

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
fm 2006- tråden
« Svar #49 på: 26. Juli 2006, 14:16 »
En sesong:
Luque: 46
Owen: 51

Emil

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Spillere
« Svar #50 på: 15. Aug. 2006, 22:10 »
Danny Szetela. Meget god og ung. Får lett arbeidstillatelse. 5 M NOK
Freddy Guarin. Guddommelig midtbanespiller. Meget Ballsikker. 11 M NOK
Luca Toni. Dritgod på FM. Du får han for ca. 120 M NOK.
Valeri Bojinov. Meget god. ca. 100M NOK
Adriano. Kan kun kjøpes hvis du er Chelsea. Scoret 38 mål i PL på min chelsea-save. Prislapp på 690 M NOK

Noen som er enig i at Anders Rambekk på Lillestrøm er den sykeste allrounderen noen sinne?
Han spiller overalt utenom målvakt og spiss
abio Cannavaro, Hala Madrid!

plebbster

• Gjest
fm 2006- tråden
« Svar #51 på: 15. Aug. 2006, 22:55 »
FM er så lett at jeg nesten har slutta å spille det. Gi meg fem sesonger, så kan jeg vinne Champions League med ENHVER klubb.

vampish

• Supersub
    • Vis profil
fm 2006- tråden
« Svar #52 på: 20. Aug. 2006, 20:06 »
Sitat fra: "plebbster"
FM er så lett at jeg nesten har slutta å spille det. Gi meg fem sesonger, så kan jeg vinne Champions League med ENHVER klubb.

Den er vel heller tvilsom? :lol:

plebbster

• Gjest
fm 2006- tråden
« Svar #53 på: 20. Aug. 2006, 20:43 »
Sitat fra: "vampish"
Sitat fra: "plebbster"

Den er vel heller tvilsom? :lol:

Tjoo. Kanskje å ta i litt med å si fem sesonger. Med 10 ville jeg vunnet alt. Men jeg gidder jo ikke spille 10 sesonger bare sånn uten videre. Prøvde å vinne Champions League med Brann nå nettopp. Det var for lett. Klarte det etter to sesonger. ZZzzzzzzzZzzzzzzz.

Må nesten gjøre om en klubb på editor dårlig nok for å få en utfordring, vøtt. Da er spillet for lett. :roll:

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
fm 2006- tråden
« Svar #54 på: 21. Aug. 2006, 16:00 »
Ja sikkert ikke så vanskelig når de fleste driver å lagrer spillet før enhver kamp, og så går ut av spillet etter en tapt kamp. Og de aller fleste blir manager for Chelsea o.l for så å kjøpe de dårligse spillerne på sitt eget lag for gud-vet hvor mange millioner. DA er spillet lett. Da kan til og med Sunderland la vær å rykke ned.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

plebbster

• Gjest
fm 2006- tråden
« Svar #55 på: 21. Aug. 2006, 16:03 »
Folk som gjør sånn er tragiske. Lurer ikke andre enn seg sjøl. Det er faktisk sånn jeg holdt på da jeg var tolv år med CM 01/02. Det er tragisk å fra starten av spille med Chelsea/Man.Utd osv. Da er du sikra alle titlene med en gang. Trenger jo ikke engang å jobbe for dem.

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
fm 2006- tråden
« Svar #56 på: 21. Aug. 2006, 16:06 »
Enig med deg Lasse. Spiller selv kun FM2006, og har spilt CM/FM i mange år.
I tillegg merker man en forskjell på vanskelighetsgrad om man laster ned patcher. Det ble ihvertfall vanskeligere for meg da. Men juksing som Lasse snakker om vet jeg det er mange som ikke klarer å styre seg for.
Selv jukser jeg aldri, og kom nettopp til semifinalen i Champions League med Rosenborg i 3. sesong.
Spillet er ikke så enkelt som du skal ha det til Pleb. Det tar jo vanvittig lang tid å spille 5-10 sesonger da. Det gidder ikke jeg hvertfall. Rosenborg-saven er den jeg spiller mest med, og er kun i 3. sesong. :P

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
fm 2006- tråden
« Svar #57 på: 21. Aug. 2006, 16:08 »
CM 01/02 var faktisk det jeg likte best, Pleb. Husker Maxim Tsigalko og To Madeira på topp... Selv om dette kanskje kan klassifiseres som juks? :P

plebbster

• Gjest
fm 2006- tråden
« Svar #58 på: 21. Aug. 2006, 16:10 »
Sitat fra: "Lerbakk"
CM 01/02 var faktisk det jeg likte best, Pleb. Husker Maxim Tsigalko og To Madeira på topp... Selv om dette kanskje kan klassifiseres som juks? :P

Jeg huske rikke Maxim Tsigalko, men Tò Madeira kjøpte jeg hele tiden! :wink:
Jeg pleide å bruke Tò Madeira - Eldar Hadzchimechmedovic ( skrivefeil ) på topp.
Eldar fordi han er en barndomsvenn ( tror ikke han likte meg så godt, men jeg likte han  8)  ) og fordi han blir dritgod.

lucky_luque

• Supersub
    • Vis profil
fm 2006- tråden
« Svar #59 på: 02. Sep. 2006, 22:45 »
jeg har lasta ned den nye patchen med transfer greiene og sånt, men når den holder på å update, stopper den og sier at den ikke vil..hvorfor??