20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Robert igang med sutringen  (Lest 18379 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Robert igang med sutringen
« Svar #90 på: 03. Jan. 2006, 21:18 »
Jeg er så jævla lei av de sjelene som faktisk enda hevder at Robert er god nok for klubben og som godtar alt det han har gjort bare fordi de ikke liker Souness. Er jo faktisk omtrent like lei av de som maser om at det var så jævla galt å selge Robert som av Robert selv, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #91 på: 04. Jan. 2006, 16:44 »
Jeg skjønner ikke helt hvorfor det å like Robert og Bellamy er så fryktelig ille at du må bruke så jævlig mye tid på å mase om at det er så forferdelig. Skulle tro det var krig slik du maser og syter.

Jeg vet du ikke kan fordra Robert og Bellamy. Jeg forstår deg ikke, du forstår ikke meg. Er ikke det bare greit da? Så lar vi det være med det?

Jeg gidder ikke irritere meg over at du hater dem mer enn alt annet på jord. Jeg vet det. Jeg har innfunnet meg med det.

Det er langt viktigere ting å irritere seg over enn to spillere som uansett aldri kommer til å spille for NUFC igjen, uansett hva man måtte mene om dem og deres gjerninger.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #92 på: 04. Jan. 2006, 16:49 »
Det provoserer meg vannvittig.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #93 på: 04. Jan. 2006, 16:53 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Det provoserer meg vannvittig.

Hvorfor ikke la være å la deg provosere da?
Robert og Bellamy er så langt jeg greier å se et avsluttet kapittel.
Som jeg sa, uansett hva man mener om de to, så vil ingen av dem spille for NUFC igjen. Hva er det da å ta sånn på vei for?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #94 på: 04. Jan. 2006, 16:58 »
Jeg tar ikke på vei, jeg bare poengterer at det provoserer meg at mennesker som er Newcastle-fans faktisk gir sin støtte til spesielt Craig Bellamy. Er vel ikke jeg som tar slik på vei?

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #95 på: 04. Jan. 2006, 17:27 »
Vi må da få ha ulike oppfatninger om kontroversielle temaer. Det er jo enkelte som hevder at Aaron Hughes var en udugelig liten andunge som laget hadde veldig godt av å bli kvitt.

Jeg ser ikke helt vitsen i å hate enkeltspillere mer enn du elsker klubben. Klubben går foran alt annet. Men det må da være lov å ha ulike oppfatninger om kontroversielle temaer og spillere. Jeg har den oppfatningen at Souness har mer skyld enn Bellamy i den saken omkring han, og jeg er av den oppfatning av at slåsskampen mot Villa var en langt, langt verre forbrytelse.

Bellamys protestaksjon var selvfølgelig idiotisk gjennomført, men den var rettet mot Greame Souness, ikke mot klubben. Bowyer og Dyer brakte hele klubben i vanære. Begge fikk beholde jobben sin. Men Bellamy og Robert, som bare satte sin manager i et dårlig lys fikk fyken nesten umiddelbart.
Man kan diskutere Robert og Bellamy opp og ned i mente, men for meg var Bowyer/Dyer-episoden langt, langt, langt verre enn Bellamy og Roberts opprør mot Souness.

Ja, begge valgte idiotiske former for å demonstrere sin uenighet, og begge har vært idioter. Men den største idioten av dem alle heter Greame Souness når han setter egen prestisje foran klubbens ry.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #96 på: 04. Jan. 2006, 17:49 »
Jeg hater ikke noen spiller som jeg elsker klubben. Overhodet ikke.
Jeg sier bare akkurat det jeg mener, jeg har ingen forståelse for at noen kan støtte Bellamys pissing på klubben, og det provoserer meg at folk gjør det. Slik er det.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #97 på: 04. Jan. 2006, 18:01 »
Sjønner ikkje folk kan støtte Bellamy. Alle veit jo kva han gjorde og at det var totalt rett å hive han ut av laget men då han i tillegg brenn alle broer til videre newcastle spill ved å sende hat smser til kongen då er du ferdig.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

DanMan

• Gjest
« Svar #98 på: 05. Jan. 2006, 10:23 »
Sitat fra: "Joakim"
Men Bellamy og Robert, som bare satte sin manager i et dårlig lys fikk fyken nesten umiddelbart.

Bare sin manager?? BARE sin sjef?  :lol: Ser for meg mange som kunne klaget på å få fyken i det virkelige livet da. "Neimen, jeg harmet jo ikke bedriften i det hele tatt! Jeg var bare et rasshøl mot sjefen".

Og det er vel ikke bare Souness disse to har havnet på kant med? Robert har jo greid å gjøre seg upopulær hos intet mindre enn TO managere til, ETTER Souness! Og begge hadde sine disiplinærproblem under Robson, som dessverre ikke hadde mot nok til å luke ugresset vekk med rota.

Og enda verre er det vel, som det nevnes, at Bellamy synker lavt nok til å sende kvalme SMS-meldinger til klubbens siste legende? Er ikke DET å harme klubben veit jeg faen ikke hva som er det.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #99 på: 05. Jan. 2006, 14:21 »
Nå glemte man vel også det at Bellamy stilte opp og løy to ganger på SkySports, og at han prata drit til Baba og Faye om klubben Newcastle da de ankom, men, pytt pytt.
Jeg er ferdig med ham.

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #100 på: 05. Jan. 2006, 15:24 »
Sitat fra: "Joakim"
Vi må da få ha ulike oppfatninger om kontroversielle temaer. Det er jo enkelte som hevder at Aaron Hughes var en udugelig liten andunge som laget hadde veldig godt av å bli kvitt.

Jeg ser ikke helt vitsen i å hate enkeltspillere mer enn du elsker klubben. Klubben går foran alt annet. Men det må da være lov å ha ulike oppfatninger om kontroversielle temaer og spillere. Jeg har den oppfatningen at Souness har mer skyld enn Bellamy i den saken omkring han, og jeg er av den oppfatning av at slåsskampen mot Villa var en langt, langt verre forbrytelse.

Bellamys protestaksjon var selvfølgelig idiotisk gjennomført, men den var rettet mot Greame Souness, ikke mot klubben. Bowyer og Dyer brakte hele klubben i vanære. Begge fikk beholde jobben sin. Men Bellamy og Robert, som bare satte sin manager i et dårlig lys fikk fyken nesten umiddelbart.
Man kan diskutere Robert og Bellamy opp og ned i mente, men for meg var Bowyer/Dyer-episoden langt, langt, langt verre enn Bellamy og Roberts opprør mot Souness.

Ja, begge valgte idiotiske former for å demonstrere sin uenighet, og begge har vært idioter. Men den største idioten av dem alle heter Greame Souness når han setter egen prestisje foran klubbens ry.

En god post. Enig i det meste som står her. Jeg likte Bellamy før men det har avtatt nå etter den "episoden". Han gjorde noe idiotisk, men det var ikke bare hans skyld. Jeg syns det er trist at kapitelet om Bellay og Newcastle endte sånn det gjorde, og spesielt når man ser i ettertid hvor mange andre Souness har klart og kommet på kant med og sendt ut døra på St.James. Er også en tankevekker det Joakim sier om at Dyer og Bowyer brakte skam over klubben, mens det Bellamy i hovedsak var rettet mot Graeme Souness. Se på hva som ble hardest slått ned på....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #101 på: 05. Jan. 2006, 15:26 »
Jeg skal holde meg i skinnet, og ikke fortsette, men hvordan i pokker kan dere si at det Bellamy gjorde bare var retta mot Souness?
Det er jo like helvettes mye drittpreik som å si at Alan Shearer er like målfarlig som Claus Lundekvam. Herregud altså!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #102 på: 05. Jan. 2006, 15:31 »
Hehe, OK. jeg vil ikke provosere til noen krangel her nå, men ta de tekstmeldingene for det de faktisk er da. Kom det fra en guttunge som allerede er utropt og opplest til å være et brødhue eller en kronidiot kan det vel ikke være så mye å ta så på vei for. På en annen side har jeg ikke sett noen av disse selv. Vanskelig å vite hvor mye av det som faktisk er sant.

Men at dette er mange, og DELTE, meninger her om Bellamy og det han har gjort er det vist liten tvil om....

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #103 på: 05. Jan. 2006, 15:34 »
Om du tror jeg mente tekstmeldingene tar du feil. Jeg tenker først og fremst på det første han gjorde, og såklart alt det andre han utrolig nok klarte å stille i stand etterpå. Det verste er at Souness gav han sjansen til å rette opp i ettertid, men Bellamy ødela alt! Takk ingen andre enn Bellamy selv.
Vil såklart heller ikke krangle, og du må ikke ta det personlig, men akkurat det derre følte jeg jeg måtte slå ned på :D

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #104 på: 05. Jan. 2006, 15:34 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Jeg skal holde meg i skinnet, og ikke fortsette, men hvordan i pokker kan dere si at det Bellamy gjorde bare var retta mot Souness?
Det er jo like helvettes mye drittpreik som å si at Alan Shearer er like målfarlig som Claus Lundekvam. Herregud altså!

Hehe, må flire med tanke på Lundekvam og "scoringsteften" hans. Da han endelig scoret så vel Strachan noe sånt som: mannen har vert med opp på 2700 cornere og først nå scorer han. Legger du en død tre-stokk i feltet på en corner er det vel større sjanse for at den ekspiderer ballen i mål...  :lol:

Bra det var humoristisk ment og ble godt mottatt. Lundekvam er iallfall en spiller jeg har blitt imponert over gang på gang gjennom årene. Hjelper vel litt på at jeg holder et øye med Soton', håper de kommer tilbake til den øverste divisjonen snart....