20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Diverse spillere linkes nok en gang  (Lest 2180 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Diverse spillere linkes nok en gang
« på: 16. Okt. 2005, 16:11 »
Newcastle henter flere spillere i januar?

Skrevet av Asbjørn, 16 Oktober 05

Diverse søndagsaviser linker Newcastle i dag til flere kvalitetsspillere. Det er liten tvil om at Newcastle må forsterke stallen ytterligere i januar, om man skal ha håp om å komme blant de seks beste. Om det fortsatt er penger å bruke etter rekordkjøpet av Owen gjenstår å se.

Dette er hva tabloidavisene skriver idag:

The People: Både William Gallas og Eidur Gudjohnsen skal stå på ønskelisten til Souness når overgangsvinduet åpner i januar.

Gallas har gitt utrykk for at han er misfornøyd i Chelsea. 28-åringen tjener kun 1/3 (£35.000 i uka) av hva lagkameratene John Terry og Frank Lampard tjener. Gallas har ikke kommet til enighet med Chelsea om en ny kontrakt, og stopperen kan forlate Chelsea gratis etter sesongen.

Eidur Gudjohnsen har slitt benken den siste tiden, og Newcastle skal være villig til å legge inn et bud på £4 millioner for islendingen.

Sunday Sun: Lokal avisen Sunday Sun linker Newcastle til Espanyol stopper Albert Lopo. Everton, Manchester United og Aston Villa har alle vist interesse for 25-åringen. Kontrakten til midtstopperen går ut til sommeren, og vil nok ikke koste en formue om Newcastle velger å legge inn et bud i januar. Han har til nå spilt 150 kamper i La Liga.

Newcastle skal også være interessert i Wigans venstreback Leighton Baines. Dean Saunders følgte 21-åringen nøye når England U21 spilte kamp i midtuken. Dette var hans 2. kamp for U21 laget.

The People linker også venstrebacken til Newcastle.

UpTheToon.co.uk: Newcastle nettsiden UpTheToon skriver at Newcastle kommer til å legge inn et nytt bud på Fenerbahce spissen Nicolas Anelka i januar. Newcastle mener et bud på £5,5 millioner vil være nok, og det sies at Anelka lengter tilbake til England og Premier League.

UpTheToon melder også at Newcastle skal være villige til å betale £6,5 millioner for å hente Woodgate tilbake i januar. Ifølge Liverpool nettsiden koptalk, skal også Liverpool være interessert i den tidligere Newcastle spilleren.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #1 på: 16. Okt. 2005, 17:05 »
Skulle virkelig ønske at nesten alle disse ankom St.James i løpet av neste år (Januar eller sommeren). Men med unntak av Anelka, en god spiller men ikke min favouritt. Souness snakket mye om at å få Owen ville være ideel fordi han representerer flere av verdiene som Souness ønsket å bringe inn i laget. Der er jeg faktisk enig med skotten, men Anelka er ikke den type spiller, hvis han ikke har forandret seg i Tyrkia da?

Begge Chelsea spillerne må GJERNE komme. De oser begge av kvalitet og Gudhjonsen har jeg vært imponert og fascinert av lenge. Når jeg sakte men sikkert har notert meg at han ikke får spilletid i Chelsea nå har jeg tenkt på ham som en god arvtager til Shearer.

Denne Banies kjenner jeg lite til, annet enn at jeg ble imponert over Wigan igår og måten de spiller lagfotball på. Og derav ble jeg altså imponert over spillerne deres. Han Baines, er han en lokal spiller fra øyriket også? I såfall ikke noe minus...
Albert Lopo kjenner jeg også lite til, men liker ideen. Antydet jo på en annen tråd tidligere idag at vi kunne trenge enda en kvalitetsstopper. 150 kamper på toppnivå i LaLiga får man ikke uten videre, og det ser jo imponerende ut på en CV.

Men hva Woodgate angår så NEI TAKK! En god spiller javel, men er redd han fort kommer til å tilbringe det meste av tiden i selskap med Dyer, altså på skadelisten.
Dessuten så er han ikke helt uproblematisk som person. Er fornøyd med at Bowyer (ser ut til) å ha roet seg ned litt og "blitt folk", men hvem vet hvordan han påvirkes av å få selskap av Woodgate igjen...
Mener også at det finnes nok av andre gode stoppere som vi kan prøve i stedet for å hente tilbake de som allerede har forlatt oss. Har jo ikke akkurat vært den beste for Real Madrid etter å ha kommet tilbake fra skade der heller.

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2 på: 17. Okt. 2005, 20:06 »
Jøss, noen som har hørt meg da jeg foreslo Gudjohnsen i en annen artikkel på forumet tidligere da gitt;) hehe
ancs and Scousers, go to H***!!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3 på: 17. Okt. 2005, 23:58 »
Sitat fra: "molala"
Jøss, noen som har hørt meg da jeg foreslo Gudjohnsen i en annen artikkel på forumet tidligere da gitt;) hehe

det er absolutt en god ide. Han er en knallspiller jeg virkelig har fått sansen for. Vet ikke om det er helt riktig nå etter Carews suksess i Lyon, men før det var det faen meg ikke langt unna at Island hadde en bedre spiss enn Norge....

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #4 på: 18. Okt. 2005, 19:58 »
Gudjohnsen har alltid vært bedre enn Carew etter min mening da;)
ancs and Scousers, go to H***!!

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #5 på: 19. Okt. 2005, 00:18 »
Ja, meget mulig fu har rett, vanskelig å si egentlig. Nevnte det egentlig mest fordi jeg gjorde meg opp den meningen om Gudhjonsen FØR Carews suksess i Lyon.

Mads Andre

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 29. Okt. 2005, 15:29 »
håper noen av de ryktene stemmer .skulle gjerne ha sett dem  i newcastle drakta til januar :)
*¤Newcastle Utd & Vålerenga For Life¤*

Noreng

• Gjest
« Svar #7 på: 29. Okt. 2005, 23:59 »
Spessielt Bridge! Back er viktig! Kanskje en arvtager til Carr i Glen Johnsen også! Pluss en spiss, kanskje Gudjohnsen! Så ville jeg kjøpt et utvikligstalent i spissposisjonen!

Noreng

• Gjest
« Svar #8 på: 30. Okt. 2005, 00:03 »
Sitat fra: "chickenman"

Men hva Woodgate angår så NEI TAKK! En god spiller javel, men er redd han fort kommer til å tilbringe det meste av tiden i selskap med Dyer, altså på skadelisten.
Dessuten så er han ikke helt uproblematisk som person. Er fornøyd med at Bowyer (ser ut til) å ha roet seg ned litt og "blitt folk", men hvem vet hvordan han påvirkes av å få selskap av Woodgate igjen...
Mener også at det finnes nok av andre gode stoppere som vi kan prøve i stedet for å hente tilbake de som allerede har forlatt oss. Har jo ikke akkurat vært den beste for Real Madrid etter å ha kommet tilbake fra skade der heller.

Tja.... egentlig står det tæll av deg som tår og si dette! Men egentlig er han mye skadet!Dessvere! Svært få spillere som kommer seg etter et års break!