20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ameobi vs. Chopra  (Lest 14379 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #45 på: 16. Okt. 2005, 00:36 »
Newcastle-Online er ikke nådig med Ameobi etter dagens kamp:

"The quite frankly pathetic Ameobi replacing him on the right. We may as well have just kept him on the bench and played with 10 men for what he gave us, or what he didn't to be more accurate... shocking performance, beaten all his other woeful ones by some distance."

Nå synes faktisk jeg at dette var litt på grensen, men jeg kan jo forstå frustrasjonen deres etter nok en hjelpeløs kamp av Ameobi. Vi kan ikke fortsette å drive veldedighet for udugeligheter lenger. Og nei, jeg tror ikke Ameobi ville gjort det noe bedre om han ikke hadde spilt på kanten. Han er rett og slett ikke god nok for en så stor klubb som Newcastle. Det skal faen bli godt å få Luque og alle de andre skadefrie. Da er forhåpentligvis Ameobi ikke å finne på benken engang......

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #46 på: 16. Okt. 2005, 13:18 »
Ameobi får også 0 på børsen av samme nettsted:

"Shola Ameobi - ZERO

Came on for the injured Bowyer and despite playing out of position on the right, he proceeded to do absolutely NOTHING all game and words fail me to describe not only how utterly pathetic a performance this was but also how I feel seeing him ponce about in our shirt like he did with no thought and no effort whatsoever. The worst performance I have seen from a Toon player and he has had many poor games in his 170 plus games. The straw that broke the camel's back for me."

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #47 på: 16. Okt. 2005, 14:37 »
Syns disse to siste innleggene om Ameobis inntreden igår egentlig er ganske gode. Det får meg tross alt til å le, kunne ikke gjøre annet av å se ham igår heller. Et helt klart feilgrep å sette ham inn der og da. Både Emre og Clarke hadde vært bedre. For uansett håpe Bowyer er tilbake til neste helg.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #48 på: 16. Okt. 2005, 19:39 »
Måtte virkelig le da jeg leste karakterene til dagbladet! Merkelige karakterer både Shearer og Owen og Ameobi fikk 7! Har de sett kampen eller?

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #49 på: 16. Okt. 2005, 19:49 »
Sitat fra: "Åsmund Singstad"
Måtte virkelig le da jeg leste karakterene til dagbladet! Merkelige karakterer både Shearer og Owen og Ameobi fikk 7! Har de sett kampen eller?

NEPPE!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #50 på: 16. Okt. 2005, 23:26 »
På tide å la Chops spille istedet for Ameobi. Vi får 100% innsats av Chopra, og jeg betviler at det uansett blir stort værre enn dagens Shola Ameobi. På tide at man slutter å dulle med ham.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #51 på: 17. Okt. 2005, 13:53 »
Det har jeg og prøvt å si lenge nå! Men vi får da se! Ameobi er med dagens stanard ikke god nok for reservelaget!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #52 på: 17. Okt. 2005, 15:00 »
Det har jeg og prøvt å si lenge nå! Men vi får da se! Ameobi er med dagens stanard ikke god nok for reservelaget!

Hvis han ikke er god nok for reservelaget, da skal han søren meg være dårlig. Og det er ikke Ameobi. Han er ikke god nok til å være fast på a-laget, ennå. Men han er mer enn god nok for reservelaget. Selv om han ikke netter spesielt mye der heller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

DanMan

• Gjest
Ameobi vs. Chopra
« Svar #53 på: 17. Okt. 2005, 15:17 »
Ja, la Chopra slippe til! Han har aldri fått en fullgod sjanse. Likevel må det sies til Amøbas forsvar at han spilte høyre midtbane, en rolle Chopra neppe hadde fylt bedre.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #54 på: 17. Okt. 2005, 15:19 »
Tja. Chopra har blitt brukt som høyreving han. Mener han har spilt der på både reservelaget, og noen kamper i Barnsley. Ville vel neppe vært noe værre enn Ameobi, vel?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #55 på: 17. Okt. 2005, 16:11 »
Sitat fra: "Joakim"

Hvis han ikke er god nok for reservelaget, da skal han søren meg være dårlig. Og det er ikke Ameobi. Han er ikke god nok til å være fast på a-laget, ennå. Men han er mer enn god nok for reservelaget. Selv om han ikke netter spesielt mye der heller.

Viss du leser hva jeg skriver så ser du poenget! Han har vært elendig i det siste. Og referat i fra reservelaget tyder på at han ikke er god nok der heller. Det er nok noe galt med motivasjonen hans! Traff han selv på byen da jeg var i Newcastle.

DanMan

• Gjest
Ameobi vs. Chopra
« Svar #56 på: 18. Okt. 2005, 11:33 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Tja. Chopra har blitt brukt som høyreving han. Mener han har spilt der på både reservelaget, og noen kamper i Barnsley. Ville vel neppe vært noe værre enn Ameobi, vel?

Dette visste jeg ikke, så det er mulig du har rett i det, men jeg er prinsipielt imot å bruke spillere der de ikke hører hjemme, da de ikke kommer til sin rett. Chopra har ikke farten til Amøbi, ei heller teknikken, så jeg mener Chopra overhodet ikke bør spille høyreving.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #57 på: 18. Okt. 2005, 12:58 »
Men på bakgrunn av det Ameobi her vist denne sesongen, og for så vidt også i fjor, så mener jeg det er på tide å gi andre en sjanse.
Kan vel umulig skade det, kan vel ikke bli værre enn det er nå??

Mulig det også virker som en vekker på Ameobi dersom andre kommer inn å tar "plassen hans"?

Chopra har jo lenge "vist seg fram" på reservelaget, nå er det jo forskjell på reserve-nivå og PL-nivå, men ærlig talt, hva har vi å tape på det nå egentlig?

Ingenting mener jeg....

Bjørn - go Chopra, go
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

John Marius

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #58 på: 18. Okt. 2005, 13:07 »
Er egentlig Martin Brittain skada? Hvis ikke, hvorfor bruker vi ikke han istedenfor Shola?!?

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #59 på: 18. Okt. 2005, 14:16 »
Har Martin Brittain overhodet noe talent. Har vel ikke vært innom u-landslag en gang??
Jeg tror forhåpentligvis det kan ha en positiv effekt dersom Souness velger Chops fremfor Ameobi litt. Da vil Ameobi skjønne at han virkelig må skjerpe seg, og om han starter å klage, og vil vekk, så selger vi ham bare.