20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Ameobi vs. Chopra  (Lest 14361 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #15 på: 11. Okt. 2005, 21:01 »
Ikke uten grunn at både Robosn og Souness mener at Ameobi er langt bedre enn Chopra. Hvor mange av målene til Chopra har kommet på straffe?
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #16 på: 11. Okt. 2005, 21:09 »
Ja det er nå enn ting. Men ser vi bort fra straffene har han scoret et mål på tre kamper mot Ameobi ingen. Og han løper i allefall, i forhold til Ameobi som bare står konstant i offside. Skulle nesten tro han saboterte!

KingKev

• Supersub
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #17 på: 12. Okt. 2005, 11:40 »
http://newutd.com/index.php/arkiv/2005/10/11/ameobi-gi-meg-enda-en-sjanse/

Ameobi sutrer nok engang. Hvor mange ganger har vi ikke hørt dette svadaet før? Nå kommer han sikkert til å spille brukbart en kamp, for så vende tilbake til syndene og stinke i de 20 neste...

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #18 på: 12. Okt. 2005, 12:33 »
Ameobi laga 1-0 den gangen jeg var på SJP. Han har jo hatt noen gode kamper, men noen klassespiss blir han nok aldri. Det tviler jeg også på at Chopra blir. Gode unge spisser spiller som regel fast når de er i deres alder. Rooney, Jermaine Defoe, Michael Owen osv

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #19 på: 12. Okt. 2005, 14:28 »
Chopra er og blir en Championship-player. At folk vi bruke han på førstelaget må vare spøk.. Ameobi er vel heller ingen klassespiller, men LANGT bedre enn Chopra.
aurent Robert: "We finished last season so badly that, towards the end, I just laughed at him. "

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #20 på: 12. Okt. 2005, 15:43 »
Sitat fra: "Mushans"
Chopra er og blir en Championship-player. At folk vi bruke han på førstelaget må vare spøk.. Ameobi er vel heller ingen klassespiller, men LANGT bedre enn Chopra.

Hvor får du dette fra? Fantasien?

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #21 på: 12. Okt. 2005, 18:17 »
At Ameobi er langt bedre enn Chopra før jeg fra at både Robson og Souness har rangert Shola foran. Også ut fra de treningskampene jeg har sett. Chopra har vært helt bak mål.. Ameobi har også delvis imponert når han slipper å spelle sammen med Shearer!

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
Ameobi vs. Chopra
« Svar #22 på: 12. Okt. 2005, 18:38 »
Stakkars den som skal finpusse på avsluttningsteknikken til Ameobi. Da ville j heller finpusset kantene på Galhøpiggen med meisel og hammer. Er Chopra halvpraten så dårlig som Ameobi trenger vi virkelig 2 nye spisser.
FVM

André S

• Kaptein
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #23 på: 12. Okt. 2005, 19:29 »
Er vel ganske klart at Ameobi er bedre enn Chopra. Det sier jo seg selv når han har spilt 130 kamper og Chopra 1 eller noe sånt. Men når det skal være sagt, ingen av de er spesielt gode...

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #24 på: 12. Okt. 2005, 20:38 »
Poenget til de fleste som har litt sansen for Chopra og poenget mitt er at det er på tide han får prøve seg, for Ameobi har akkoratt ikke tatt sine sjangser!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #25 på: 12. Okt. 2005, 20:53 »
De fleste har sansen for Chopra uten å ha noe som helst grunn til å ha sansen for denne spilleren. Ingen har sett om Chopra duger på toppnivå og sannsyneligvis har han ikke kvalitene som skal til!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #26 på: 12. Okt. 2005, 21:22 »
Sitat fra: "Mushans"
De fleste har sansen for Chopra uten å ha noe som helst grunn til å ha sansen for denne spilleren. Ingen har sett om Chopra duger på toppnivå og sannsyneligvis har han ikke kvalitene som skal til!

Merkelig alt du har fått sett av Chopra! Har bare sett han ett par ganger! Og det jeg leser på engelske sider tyder mye på at det er ganske mange som mener at det nå er Chopra sin tur. Han er i allefall motivert til å stå på litt!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #27 på: 13. Okt. 2005, 00:20 »
Og det er ikke Ameobi? Regner med han gjør sitt aller beste hver eneste gang han har på seg drakta. Hadde du fått sjansen for Newcastle hadde du nok gjort ditt beste uansett om du på forhånd visste at det ikke var bra nok! Det vil alle gjøre Ameobi, Chopra, meg og deg, men Chopra er nok en mye dårligere spiller en Ameobi.

Jeg har sett Chopra i intertoto-kampene, resverlagskampene og den når han var på utlån. Jeg sier at han ikke har sjans på det høgeste nivået. Et par hakk dårligere enn Shola!

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #28 på: 13. Okt. 2005, 08:58 »
Viss han gjorde det beste han kunne mot Pompey, da er han ikke god nok og du felles av egne påstander!

Mushans

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Ameobi vs. Chopra
« Svar #29 på: 13. Okt. 2005, 14:01 »
Har jeg sagt at Ameobi er god nok? Ameobi kommer aldri til å bli bra nok for Newcastle om vi skal kjempe i toppen, men han er den 4. beste spissen vår etter Luque, Owen og Shearer. Saken er at han er langt bedre enn Chopra som ikke har ferdigheter til å kunne prestere på det høyeste nivå!