20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Football Mag vs Fire-Fire-to  (Lest 5915 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Football Mag vs Fire-Fire-to
« Svar #15 på: 08. Nov. 2005, 11:06 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Hmm, jeg mener å huske at Sleivdal hadde en sesong i UEFA-cupen der de slo LFC, før Henke i neste runde mosa Sleivdal i Skottland.

Sikker på ikkje det var inter toto
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 08. Nov. 2005, 17:02 »
Sitat fra: "Benson"
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Hmm, jeg mener å huske at Sleivdal hadde en sesong i UEFA-cupen der de slo LFC, før Henke i neste runde mosa Sleivdal i Skottland.

Sikker på ikkje det var inter toto

Muligens det da.  :D
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #17 på: 10. Nov. 2005, 13:00 »
Var medlem av Boingklubben fra slutten av 80-tallet og avsluttet medlemskapet en gang på starten av 90-tallet. Husker månedspakkene med vimpler, pocketer, blad, skjerf og diverse annet.

Serien jeg likte best i Boing var serien om fotballklubben United. Gutten med piggsveisen Alex Jones og hans evige fiende Terry Evans. Og beinharde Tug Wilson i forsvar, et godt bilde på hvordan midtstopperene en gang var i England. Og så var det vel en serie om Charlie Barr, som senere ble keeper på United. Han hadde skraphandel og var så tøff at han spillte uten hansker.

Litt morsomt at internett ikke eksisterte på den tiden, og Boing var således en god informasjonskilde om den internasjonale toppfotballen. Spillerprofiler og av og til så dukket det også opp noen statistikker i spørrespaltene.

Eksisterer denne klubben fortsatt? Spiller Alex Jones fortsatt på United? Er det noen sjeler der ute som kan svare meg på disse spørsmålene?

Jeg savner tiden med Boing. Godt lesestoff for en ung liten pode.
Carr har altfor få landskamper for England!

plebbster

• Gjest
« Svar #18 på: 10. Nov. 2005, 13:03 »
Jeg likte best Jimmy Grant-serien. En herlig fotballspiller som det alltid skjedde mye rundt.  :wink:

Jeg har ikke oppdatert meg i det siste fordi de idiotene skal ha meg til å abonnere på bladet hvis jeg skal få tak i det. Det var mye lettere da man bare kunne gå å hente det i bladhyllen.

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #19 på: 11. Nov. 2005, 12:57 »
Han der Lesle Thomson var oxo bra. Spinkel gutt som halta rundt. Men hans teknikk og skudd hadde han :lol:

Og keepern i Machestor city. Ben Leiper

Alex Jones er vel forsatt I United. Men lages vel ikkje meir av den serein tror eg.
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

plebbster

• Gjest
« Svar #20 på: 11. Nov. 2005, 15:15 »
Plukket opp to blader og leste om Leslie Tomson og Ben Leiper. herlige serier, men det er liksom et helt klart mønster i seriene i Boing. En eller flere hovedpersoner leder klubben sin til gull uansett. Hadde vært mer spennende om noen hadde lagd en serie der det gikk til h....