20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Er du aktiv?  (Lest 8887 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebbster

• Gjest
Er du aktiv?
« Svar #15 på: 18. Juni 2006, 22:10 »
Det er riktig at man får automatisk sixpack av å være tynn, ja. Heldigvis! 8)

Tyneside

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Er du aktiv?
« Svar #16 på: 18. Juni 2006, 23:01 »
Jeg er medlem av friskhuset, men må innrømme at jeg har vært ganske slapp.. Jeg er litt uenig i det dere sier om grunnen til å trene jeg vil sette  denne rekkefølgen:
1. For å se bra ut  8)
 2. For det er bra for kropp og helse
3. For å være sterk.
ynesides black and white army..!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Er du aktiv?
« Svar #17 på: 18. Juni 2006, 23:04 »
Sitat fra: "plebbster"
Det er riktig at man får automatisk sixpack av å være tynn, ja. Heldigvis! 8)

Alle har magemusklar. Men det er mykje lettare å fa dei fram vis du er tynn. Så du har litt rett. :p
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Er du aktiv?
« Svar #18 på: 19. Juni 2006, 00:10 »
Dessuten ser du helt klart forskjell på en som har trent fram magemusklene, og en som har "sixpack" kun fordi han er spinkel.

Førstnevnte er 10 ganger så tøft.
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Er du aktiv?
« Svar #19 på: 20. Juni 2006, 09:59 »
Løfter vekter 4 ganger i uka,spiller også fotball de dagene. Prøver å svømme en gang i uka,men jeg blir jo som en liten unge og tar heller sklia ørten ganger,stuper og styrer på :roll:  :wink:
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

plebbster

• Gjest
Er du aktiv?
« Svar #20 på: 20. Juni 2006, 10:55 »
Sitat fra: "Lasse"
Dessuten ser du helt klart forskjell på en som har trent fram magemusklene, og en som har "sixpack" kun fordi han er spinkel.

Førstnevnte er 10 ganger så tøft.

Det er det bare de tjukke/tidligere tjukke som sier.
Hvis man ikke må trene frem sixpacken sin, men derimot har fått den gratis fra skaperen, hvorfor stresse med å trene magemusklene da?
Jeg tar situps i ny og ne, men det er ikke slik at jeg gjør det for å fremheve magemusklene mine.

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Er du aktiv?
« Svar #21 på: 20. Juni 2006, 11:26 »
Har årskort på sports club og trener fotball 3 ganger i uka++

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Er du aktiv?
« Svar #22 på: 20. Juni 2006, 14:24 »
Eg trenar 3 gongar i veka. Funker bra det for meg.
Men eg trur eg skal begynne med eit nytt program, der eg legg vekt på beina.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Martin

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Er du aktiv?
« Svar #23 på: 09. Des. 2008, 17:07 »
Har gått i et år på et treningssenter.
Skal avslutte medlemsskapet nå i vår og begynne med Thai Boxing.

Har samme problemet som Joacihm, sliter med å få venner med til å spille fotball :'(

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #24 på: 09. Des. 2008, 17:42 »
Jeg sliter generelt med å komme meg ut av sofaen og vekk fra pc'n. Noen som har tips til hvordan motivasjonen kan bedres?

Lengre liv, bedre humør og damer. Burde vært motivasjon nok hver for seg også!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #25 på: 09. Des. 2008, 17:44 »
Det er jo premien som venter i det fjerne.
Og det er jo forsåvidt motivasjon god nok det. Men likevel så står jeg litt på stedet hvil.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #26 på: 09. Des. 2008, 17:56 »
Om du trenger regelmessig motivasjon kan kanskje fremmedlegionen være noe. Problemet er at de garantert har fysiske inntakskrav.

Andy

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #27 på: 09. Des. 2008, 18:56 »
Jeg trener styrke 4 ganger i uka. Har vært innom de fleste treningsprogram, men har nå laget et som er mer tilpasset meg selv. Motivasjon er det viktigste når det gjelder å komme igang. Det som funker for meg er å trene sammen med en som har samme mål og styrke som meg selv. Trente sammen med en syltynn gubbe før og det funka dårlig. Han jeg trener med nå er sterkere enn meg så det er litt "kick" å slå han i enkelte øvelser.

Man må være disiplinert og trene på faste dager/tidspunkt uansett hvor jævli man føler seg eller hvor dårlig været er, ellers faller man ut med EN gang.

Dette funker hvertfall for meg, men er vel egentlig ingen fasitsvar på det.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #28 på: 09. Des. 2008, 23:07 »
Tror det stemmer. Har enda ikke maktet å trene styrke over noen spesielt lengre perioder. Føler meg ikke direkte tilpass på treningsstudio, samt at jeg syns det egentlig er ganske kjedelig :P
Men, skal vel gjøre nye forsøk. Dette halvåret har ikke vært perfekt for kroppen min.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #29 på: 10. Des. 2008, 01:30 »
Sommeren var grei nok. Da hadde jeg jo god tid til å gå meg turer hver dag. Men nå strekker liksom ikke tiden til. Og når været er så elendig som nå, blir det ihvertfall ingenting. Jeg sliter til og med med å komme meg på 3T mer enn en gang i uka.

Jeg sliter generelt med å komme meg ut av sofaen og vekk fra pc'n. Noen som har tips til hvordan motivasjonen kan bedres?

Til meg er det helt omvendt. Bortsett fra fotball så gidder jeg ikke å trene om sommern, en og annen løpetur er alt jeg orker. Når jeg våkner til sol og steikvarme vil jeg helst bare bruke dagen på øl, bading og chilling, å stå og svette på et helsestudio er ikke helt min greie da. Men når er det er pissvær som nå kan jeg godt bruke et par timer hver dag ned på gymmen, jeg har jo ikke noe bedre å gjøre uansett. Så kan man pakke seg godt inn hele vintern og trene og spise som en hest, så når plaggene faller til sommern har du plutselig blitt mye mer biff :)

Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."