20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcaslte & forsvarsspill  (Lest 3731 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
Newcaslte & forsvarsspill
« Svar #15 på: 19. Sep. 2005, 18:15 »
Syns Baba får ufortjent mye kritikk på forumet, enig med Chikenman om at Carr er er større problem. Han var mye bedre i tottenham.
FVM

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #16 på: 19. Sep. 2005, 22:38 »
Synes ikke Carr er så veldig stort problem jeg. Kanskje kommer det av at jeg liker offensive backer, og sånn sett hadde mer sans for Bernard enn Babayaro. Men nettopp det at Carr går så mye fremover, er en viktig grunn til at vi trenger en type som Parker (evt. Faye) på midten, slik at vi har ekstra folk defenisvt.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #17 på: 20. Sep. 2005, 19:13 »
Og ikke minst, Stephen Carr har ingen som dekker rommet og holder bredden fremfor seg heller.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 20. Sep. 2005, 21:40 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Og ikke minst, Stephen Carr har ingen som dekker rommet og holder bredden fremfor seg heller.

Det er også et poeng. Men nå kommer jo Solano inn, så da får vi dobbel dekning på høyre. Det gir oss flere alternativer når vi angriper.

Og mot Blackburn synes jeg Carr gjorde en god jobb med å stanse Morten Gamst Pedersen. Gamst fikk ikke til noe som helst fra åpent spill, og hadde vel egentlig bare et frispark like utenfor Givens stolpe.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon