20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Sesongåpningens forumbruker  (Lest 5183 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Sesongåpningens forumbruker
« Svar #15 på: 09. Okt. 2005, 22:02 »
syns da jeg har vært nokså flink jeg og, men ingen ville nominere meg :(  hehe... jaja!

min stemme går til mack, fordi han reddet meg i et norsk prosjekt!  :mrgreen:og fordi han er en sinnsykt klok og flink mann med masse gode innlegg  :wink:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
« Svar #16 på: 10. Okt. 2005, 10:01 »
Takker og bukker! Jeg føler kanskje ikke jeg er den som fortjener dette aller mest da min deltakelse her har vært veldig laber i høst. Det har ingenting med interesse eller iver for Newcastle å gjøre. Det har med tid og prioriteringer og så videre å gjøre.

Mack - gammal og busy
Toon, Toon,
Black and white army

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #17 på: 28. Okt. 2005, 13:03 »
Synes Chickenman burde vært nominert. Har uten tvil vært den som har bidratt mest iløpet av månaden. Veldig aktiv på forumet , og skriver godt.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #18 på: 28. Okt. 2005, 19:52 »
Chickenman har kommet i slutten av oktober, og hatt mange fornuftige innlegg i det siste. Men på den tiden denne avstemningen ble laga kan jeg ikke huske å ha sett mye til ham.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Noreng

• Gjest
« Svar #19 på: 28. Okt. 2005, 21:26 »
Sitat fra: "Joakim"
Chickenman har kommet i slutten av oktober, og hatt mange fornuftige innlegg i det siste. Men på den tiden denne avstemningen ble laga kan jeg ikke huske å ha sett mye til ham.

Jeg tror ikke han var her engang! Men all ære til Chkenmann!

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
« Svar #20 på: 31. Okt. 2005, 19:46 »
føy til denne chickenman da :wink:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #21 på: 01. Nov. 2005, 19:03 »
Er vel bedre at vi lager en ny avstemning når november er omme.
Da har alle nykommere, Chickenman inkludert, muligheten til å imponere enda mer i enda en måned.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon