20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: PES5  (Lest 40188 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
PES5
« Svar #90 på: 18. Feb. 2006, 13:49 »
Er bare å sette opp kontrollene, selv om det kan være litt komplisert i starten.

Skyting: D
Sentring: S
Langpasning+takling: A
Gjennombruddspasning: W
Løping: E
Bytte spillere: Q
Styre spillerne: Piltastene

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
PES5
« Svar #91 på: 18. Feb. 2006, 17:28 »
Spilt det littegranne. Greit nok.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Rolfern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
PES5
« Svar #92 på: 18. Feb. 2006, 18:00 »
Har prøvd de siste utgavene av PES, og jeg sitter igjen med et godt inntrykk. Kan ikke skryte på meg særlig mange timer bak spakene/tastaturet, men det var god underholdning. Det var noe annet med Sensible Soccer som jeg brukte flerfoldige timer på, men fotballspill har definitivt gått i riktig retning.

FIFA-spillene har alltid vært skuffende greier, i likhet med det meste fra EA Sports. Foruten at grafikken er god og lisensene er på plass, så har det aldri vært noe å hoppe ut av stolen for. Spillbarheten i PES er langt bedre enn på FIFA. Og, ja, jeg har prøvd de fleste utgaver av FIFA inkludert den siste.

Nå skal det legges til at jeg ikke har viet livet mitt til å spille fotballspill, men jeg er skråsikker på at jeg hadde endt opp med samme konklusjon om jeg hadde spillt begge spillene over 100 ganger.
Carr har altfor få landskamper for England!

Mjoert

• Supersub
    • Vis profil
PES5
« Svar #93 på: 20. Feb. 2006, 01:36 »
Spiller bare på PES 5 på PS2 jeg da.. men det er jo uansett helt fantastisk.. forstår bare ikke de som ikke liker det! :D
ignert Morten.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
PES5
« Svar #94 på: 20. Feb. 2006, 21:42 »
Mjoert er ein klok mann, meget klok mann.  :D
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

André S

• Kaptein
    • Vis profil
PES5
« Svar #95 på: 20. Feb. 2006, 22:09 »
PES er helt konge! Spesielt artig hvis du spiller med multitap sammen med kompiser. 2 mot 2 osv...

Ã…smund

• Kaptein
  • Lala lala Geordie!
    • Vis profil
PES5
« Svar #96 på: 21. Feb. 2006, 12:31 »
For å gjøre det enkelt: Passordet er:
www.torrent-galaxy.to

plebbster

• Gjest
PES5
« Svar #97 på: 21. Feb. 2006, 13:23 »
Jeg ligger på 6. i Premier League med " Tyneside " som skal forestille Newcastle United. I starten tok jeg en kamp der motstanderen hadde vanskelighetsgrad to stjerner. Jeg vant kampen 3-0. Neste kamp spilte jeg med en motstander som hadde et hakk opp. Da tapte jeg 2-0. Jeg syntes det er svært stor forskjell på vanskelighetsgradene.

Er det mulighet for å få riktige navn?
Det irriterer meg at jeg knapt veit hvem jeg spiller mot og med.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
PES5
« Svar #98 på: 21. Feb. 2006, 14:30 »
Det er faktisk stor forskjell mellom ** og *** som du sier. Jeg synes også det er stor forskjell på 4 og 5. De andre skillene er det ikke så stor forskjell på. Øvelse gjør mester på dette spillet her. Prøv treningsmodus en del ganger, og du vil se resultater med en gang! Her lærer du finter, frisparkvarianter, cornervarianter, ulike pasninger, ulike skudd osv.

Når det gjelder ekte navn på lag og spillere er ikke dette noe problem. Du trenger bare en patch. Kom på MSN så skal jeg sende til deg.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

plebbster

• Gjest
PES5
« Svar #99 på: 22. Feb. 2006, 12:39 »
Jeg vet ikke hvor filen ble av da du sendte den til meg, men den lagret seg ihvertfall ikke på PCen.

Er det sant at man ikke kan kjøpe spillere under en sesong? Jeg hørte det av noen kompiser.
Kan man heller ikke bli sparket som manager og søke seg en ny jobb?

Jeg syntes det er for lite du kan gjøre utenfor banen.

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
PES5
« Svar #100 på: 22. Feb. 2006, 14:32 »
Sitat fra: "plebbster"
Jeg vet ikke hvor filen ble av da du sendte den til meg, men den lagret seg ihvertfall ikke på PCen.

Er det sant at man ikke kan kjøpe spillere under en sesong? Jeg hørte det av noen kompiser.
Kan man heller ikke bli sparket som manager og søke seg en ny jobb?

Jeg syntes det er for lite du kan gjøre utenfor banen.

Mulig at filen jeg sendte deg hadde noe farlig i seg. PCen min er ikke helt stabil for tida. Du kan kjøpe spillere i selve sesongen, men husk da å velge Master League.

PES er jo en spillsimulator. Det er nettopp spillet PÅ banen Konami satser på. Jeg skjønner ikke hvorfor man skal bruke ressurser på å utvikle en managerdel. Den biten får FM ta seg av.
NewUtd.no: av supportere - for supportere!

plebbster

• Gjest
PES5
« Svar #101 på: 22. Feb. 2006, 15:57 »
Jeg valgte vanlig League. Da begynner jeg på nytt. Vet du hvilken internettside jeg kan få tak i filen du sendte meg?

Jeg er enig med at det på banen er viktigst, men syntes det er fint om manager-delen også er tilstede.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
PES5
« Svar #102 på: 24. Feb. 2006, 20:40 »
I dag spelte eg mot ein utrolig irriterande fyr via x-box Live! Kvar gong eg var i skårings posisjon, brølte han og banna han nøke grusomt via micen. Fekk heilt hjerte attack , og reiv ut micen fra kontroll. Eg låg lenge under med 1-0, men skårte to mål mellom 70-80 min av kampen. Da avslutta han gamet ved å logge seg ut , sånn eg ikkje skulle få mykje poeng og klatre på ranking systemet. Han kalte meg også F****** w***** ba*****. Men han kunne sikkert ikkje noko for det, i og med at han kom fra Middlesbourgh :lol:

Han hadde trolig ADHD.
for a logical solution!

plebbster

• Gjest
PES5
« Svar #103 på: 24. Feb. 2006, 23:09 »
Det er vel slik en normal PES-spiller skal være.

Nå laster jeg heller ned Fifa 2006!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
PES5
« Svar #104 på: 25. Feb. 2006, 10:32 »
*host* fifa*host*boring*host*
for a logical solution!