20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: SVERIGE - BULGARIA 3-0  (Lest 17392 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

plebbster

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #75 på: 08. Sep. 2005, 17:23 »
Ser ikke ut til at du klarer å forsvare landende på Balkans innbyggere så mye.

Zlatan er blitt en hyggeligere person på og utenfor banen? Vel, er usikker. De sa det samme om Carew og Carew er fortsatt ikke den skarpeste kniven i skuffen.

djmattis

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #76 på: 08. Sep. 2005, 17:29 »
Jeg tror de fleste kan väre enige i at både Zlatan og Carew har vokst seg til som fotball spillere.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #77 på: 08. Sep. 2005, 17:32 »
Vel. Mitt inntrykk er at Carew har blitt voksen, mens Zlatan bare såvidt har kommet over tenårene. Og merk deg at dette gjelder holdning og oppførsel på og utenfor fotballbanen, i tillegg til taktisk klokskap på banen.

Når det gjelder ferdighetene med ballen i beina, har dessverre Carew et lite stykke igjen. Men bare vent, snart kommer Daniel Braaten og overtar Showet. :D
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

djmattis

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #78 på: 08. Sep. 2005, 17:39 »
daniel braaten synes jeg faktisk er veldig utaktisk i spillet sitt...
sentrer når han ikke skal sentre, driller når han skal sentre, löper feil inn i situasjoner.
og jeg har spillt en del mot han innendörs med tanke på at jeg spiller i futsal elite, og innendörsturneringer og der er han briljant, men virker som om han ikke takkler de store ytene han får på stor bane..
det kommer vel etterhvert men syns han har en del å jobbe på.
men talent uten tvil.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #79 på: 08. Sep. 2005, 18:15 »
Sitat fra: "djmattis"

hvis de viser den da, kan ikke du finne ut om de viser den?

Jeg spurte dem i går, og di sa at di skulle vise den på kvelden, men jeg oppgav feil tidspunkt i går, jeg sa den gikk i 6 eller 8-tiden, men canal plus viser den ikke før 22.30.....det er vel litt seint...men det er jo fullt mulig å spørre. Har også hørt at kampen gåri reprise på onsdag i 14-tiden for dem som har tid til det....

Kan alltids stikke innom i mårra på vei hjem fra skolen....selvom jeg kanskje gjør andre ting på den tiden på lørdag... 8)

Bjørn - alt er mulig
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

djmattis

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #80 på: 08. Sep. 2005, 19:14 »
bare gi beskjed her når du har fått vite da......

men vil heller se den i ettersnding der på kvelden enn å se den på onsdag...

let me know!!!

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #81 på: 08. Sep. 2005, 19:30 »
bare gi beskjed her når du har fått vite da......

men vil heller se den i ettersnding der på kvelden enn å se den på onsdag...

let me know!!!

Jau, den er grei vettu...skal høre med dem i mårra....er heller ikke keen på å se den på onsdag...spørs bare om jeg klarer å holde meg unna diverse resultatservice før kampen begynner på tv :P

hm

Bjørn - will let u know
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

djmattis

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #82 på: 08. Sep. 2005, 19:41 »
Sitat fra: "Bjørn"

Jau, den er grei vettu...skal høre med dem i mårra....er heller ikke keen på å se den på onsdag...spørs bare om jeg klarer å holde meg unna diverse resultatservice før kampen begynner på tv :P

hm

Bjørn - will let u know

bra bra, nei jeg klarte meg på svenske kampen da, men er jo litt lenger vente tid på lördagen, faen slike ting er vanskelige....
men sjekk först og fremst om de viser den, så ser vi hva vi får til...

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #83 på: 10. Sep. 2005, 16:02 »
Faen Mattis, jeg må bare beklage, men jeg måtte ut av Oslo på fredag, så jeg har ikke fått sjekka om di viser kampen der eller ikke :( sorry ass.....

Men dersom du ikke bor altfor langt unna er det vel bare å traske ned å høre egentlig, om du har mulighet til det da...:?

Bjørn - sorry my swedish friend.... :oops:

Howay the Toon
Howay the Lads

djmattis

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #84 på: 10. Sep. 2005, 16:17 »
Hehehe

går helt greit det, skal se om jeg kan sende noen anne dit, haha
jeg våkn anå nettopp så er lite keen på å dra dit, jeg har veldig lyst å finne en stream på PPlive men spörs om kampen vises der.
jaja du får ha en god helg alle sammen!!

swedish greetings!!

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #85 på: 10. Sep. 2005, 16:26 »
Tar det en annen gang, er nok av kamper i år ;)

Bjørn - død over Fulham

Howay the Toon
Howay the Lads

djmattis

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #86 på: 07. Okt. 2005, 00:14 »
ooooooh!!!!

snart kommer kampen!!!!!!!  

dette er så vitkig for oss svensker.!!

:D

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #87 på: 07. Okt. 2005, 13:50 »
daniel braaten synes jeg faktisk er veldig utaktisk i spillet sitt...
sentrer når han ikke skal sentre, driller når han skal sentre, löper feil inn i situasjoner.
og jeg har spillt en del mot han innendörs med tanke på at jeg spiller i futsal elite, og innendörsturneringer og der er han briljant, men virker som om han ikke takkler de store ytene han får på stor bane..
det kommer vel etterhvert men syns han har en del å jobbe på.
men talent uten tvil.

Jeg er klar over at dette er et gammelt innlegg, men jeg må svare på det. Det er liten tvil om at Daniel Braaten har en del å gå på på den taktiske biten. Men Daniel blir stadig flinkere til å starte tidligere. Han blir stadig mer stabil i prestasjonene, er flinkere til å se godt plasserte medspillere, men har fortsatt litt å gå på når det gjelder innlegg foran mål, og pressede situasjoner like ved motstanderens mål. Men han blir stadig bedre. Utviklingen går i riktig retning, og jeg har stor tro på at Daniel kan bli meget god som ving, selv om han nok også burde fått flere sjanser som spiss, i Thorstein Helstads fravær. Ihvertfall i RBK. For med Frode Johnsen blir det altfor stasjonært.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

plebbster

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #88 på: 09. Okt. 2005, 17:24 »
ooooooh!!!!

snart kommer kampen!!!!!!!  

dette er så vitkig for oss svensker.!!

:D

Og hvordan gikk det!?  :lol:  :lol:

djmattis

• Gjest
SVERIGE - BULGARIA 3-0
« Svar #89 på: 10. Okt. 2005, 13:16 »
Sitat fra: "plebbster"
Og hvordan gikk det!?  :lol:  :lol:

veldig bra faktisk, så du kampen foressten?

men, vi er jo i vm uansett!

takk tjekkia!!!!!!!!!!!!!

VM here we come!

så vidt vi ikke taper 5-0 mot island samtidig som tjekkia vinner 6-0 mot laget de spiller mot, men ta det med ro. for det gjör jeg...
jeg bare venter på at norge fyker ut i kvalikken, da kommer dere grue dere til å komme inn i denne tråden her igjen..
kanskje jeg til og med lager en ny, moahahahaha