20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Musikktråden  (Lest 824207 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Musikk tråden
« Svar #405 på: 17. Juni 2006, 01:53 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Er det nokon her som likar Black Debbath, Gartnerlosjen og Bare Egil band?
Dette er tre utrolig geniale band!

8)

" Det er problemer innad i høyre!" Digger den sangen " :D

Som en svoren fan av Monty Python, så er jeg jo mer eller mindre dømt til å like Bare Egil Band, Gartnerlosjen og Black Debbath. Men jeg må innrømme at av alle disse bandprosjektene er Bare Egil Band min store favoritt.
Har du forresten sansen for Prima Vera?

Over til good looking syngedamer som helst burde holdt seg unna sangen.
Hips Don't Lie er en god poplåt. Og jeg synes absolutt det er noe av det bedre jeg har ført fra Shakira. Shakira skal ha for en helt ok stemme som faktisk er mulig å høre på en gang iblant. Men bare i små doser. Hva angår Mira Craig går også hun i små doser. Men de er fryktelig, fryktelig små. Og det er langt imellom dem.

Hva angår Frk. Haraldsen, så holder jeg meg for god til å hoppe på slike overklassepiker, som lever av å shoppe på de dyreste butikkene, i de dyreste handlegatene, i de dyreste shoppingbyene i verden. Det hjelper ikke frk. Haraldsen særlig at hun er niesen til Dronning Sonja heller. Det trekker vel mer ned enn opp for min del.
Pia Haraldsen kan heller reise til Statene, for å henge sammen Paris Hilton. Begge to rike overklassepiker uten så mye som et støvkorn i toppetasjen. Og da tror jeg jeg har sagt mitt om henne.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Magpie84

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Musikk tråden
« Svar #406 på: 23. Juni 2006, 18:06 »
Sitat fra: "plebbster"
Pia Haraldsen - You Got it.
Det må være den mest fengende sangen for tiden. Desidert årets sommerhit!

Ironi er ein fin ting.

nkrystad

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
Musikk tråden
« Svar #407 på: 19. Juli 2006, 22:54 »
Etter sommerjobbing foran datamaskinen og derfor hyppig bruk av Last.fm Player, kom jeg over britiske Maxïmo Park, et indie rock-band fra Newcastle. Likte det jeg hørte. Flere som har vært borti dem?

Kan jo nevne låten Postcard Of A Painting fra deres siste album A Certain Trigger.
Attack is the best defence!

Tommy Sten

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Musikk tråden
« Svar #408 på: 20. Juli 2006, 09:13 »
Gud,Shakira...Hun er fin,men den Hips Don't Lie er en forferdelig sang,den spilles hele tida på radio og gjør meg gal. Wyclef gjør ikke sangen stort bedre heller..Mira Craig er også fin,men jeg synes hun er flinkest til å vrikke på rompa. Den ulinga hennes begynner jeg å bli mektig lei av
Asked to describe Wise, Keegan, who had a 2½-hour training-ground chat with the former Leeds manager on Thursday, replied, "Short."

Førre

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Musikk tråden
« Svar #409 på: 21. Juli 2006, 23:24 »
www.pandora.com

En utrolig nyttig side der man skriver f.eks et band eller en sang du liker så kommer det sanger eller band som har lik musikk som du kan høre

Anbefaler dette til alle! :wink:

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Musikk tråden
« Svar #410 på: 28. Juli 2006, 17:25 »
Lastet nylig ned noen coldplay-singler. Crests of Waves, I Ran Away, Bigger Stronger og Brother and Sisters holder et veldig godt nivå, spesielt de to førstenevnte.

Så lastet jeg også ned en sang med Bono og Coldplay. Den verste sangen jeg har hørt :lol: Whats going on, het den.

Tyneside

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Musikk tråden
« Svar #411 på: 13. Sep. 2006, 18:07 »
Hvilken musikk er dere hører på for tiden folkens?
 Hos meg går det i alt mulig.. The killers, Arctic Monkeys, oasis, coldplay, Jimmy eat world, Elvis (ja faktisk!) , RHCP, Oc soundtracks
ynesides black and white army..!

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Musikk tråden
« Svar #412 på: 13. Sep. 2006, 18:35 »
Elvis, faktisk. Hm...

Jimmi eat world har jeg ikke hørt om.

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
Musikk tråden
« Svar #413 på: 13. Sep. 2006, 19:16 »
Sitat fra: "Tyneside"
Hvilken musikk er dere hører på for tiden folkens?
 Hos meg går det i alt mulig.. The killers, Arctic Monkeys, oasis, coldplay, Jimmy eat world, Elvis (ja faktisk!) , RHCP, Oc soundtracks

Omtrent alt det der bortsett fra OC-greiene, og Elvis, som jeg hater mer enn alle andre artister :P

Anti-mackem

• Supersub
    • Vis profil
Musikk tråden
« Svar #414 på: 13. Sep. 2006, 19:22 »
Det jeg hører mest på i disse dager er Kent, Ryan Adams(ikke Bryan, nei), The Strokes, Silver, Jimmy Eat World, Håkan Hellström og bittelitt Johnny Cash.
Norwegian blood, Geordie heart

MLerbakk

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
Musikk tråden
« Svar #415 på: 13. Sep. 2006, 20:32 »
Hører mye på Torch, Panic at the Disco, Jimmy Eat World, Atreyu, Gluecifer og The School for tiden.

PhilippeA.

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Musikk tråden
« Svar #416 på: 19. Sep. 2006, 04:14 »
Rolling Stones og Sonic Youth.
Oscillons From The Anti-Sun

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
Musikk tråden
« Svar #417 på: 22. Sep. 2006, 17:02 »
Rolling Stones må jeg si har vanvittig god "kondis". De har jo holdt seg temmelig bra, og har vært blandt verdens beste band i over et halvt århundre. Tror ingen noensinne vil gjenta den bedriften.

Men jeg må si at dere hører på altfor masse tull. Coldplay, U2 og Fort Minor holder jo i bøttevis!

Agurksaft

• Gjest
Musikk tråden
« Svar #418 på: 24. Sep. 2006, 11:06 »
Ingen vil gjenta, ok, Iron Maiden ,neivel, .
Maiden dårlig kondis?
These colours dont run!

Leslie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Musikk tråden
« Svar #419 på: 24. Sep. 2006, 11:36 »
Sitat fra: "Lerbakk"
Hører mye på Torch, Panic at the Disco, Jimmy Eat World, Atreyu, Gluecifer og The School for tiden.

Torch eier så sykt de, kommer til å bli store, liker ikkje Atreyu, selv om de har noen gode låter!
Gluecifer R.I.P
quot;No har du kasta deg te hundane" Skambankt skal ta dei!