Musikksnobberi har jeg egentlig aldri skjønt noe av. Har aldri fått det for meg hvorfor folk skal være så opptatt av hva andre liker eller ikke liker. Det finnes vel knapt noe mer subjektivt enn musikk. Likevel har en del folk en trang til å rakke ned på andres smak. Må være kjipt å være bitter fordi andre ikke liker det du selv liker. 
Ærlig talt. Folk må da vel få lov til å si sine meninger om band/artiser selv om meningene er negative, uten og bli sett på som en "musikksnobb", hva nå enn det er.?
"Hæ, sa du noe negativt om et band jeg liker? Fy faen, du er en musikksnobb ass!"
"Hæ, synes du ikke Avatar var bra? Fy faen, du er en filmsnobb ass!"
"Hæ, liker du ikke spillet jeg spiller? Fy faen, du er en spillsnobb ass!"
Jeez, cum on, lzm. Man er selvfølgelig ikke en "musikksnobb" selv om man ytrer sine meninger om både det man liker og ikke liker.
Og jeg tror ingen som "rakker ned" på andre's musikksmak er bitre fordi andre liker det de ser på som drittmusikk. Det har jeg virkelig ingen tro på.
Men det er ganske flaut med folk som legger seg i fostersilling i dusjen å gråter så fort noen ytrer noe negativt om bandet/artisten de liker.
Det er så sinnsykt flaut.
Og jeg har forresten INGEN problemer med at folk rakker ned på ting jeg liker. Det ser jeg bare på som positivt, for da får jeg en bekreftelse på at jeg er dem overlegen. Høhøh!

Mvh bitter, hipsteelskende rmusikksnobb som liker Amesoeurs og Alcest så altfor, altfor godt.
2:30-2:38 = tidenes best hyl. Faen så jævlig umenskelig! Frysningmateriale som bare det.
Samme fyr synger forresten her:
For en nydelig sang og ekstremt behagelig stemme.