20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Musikktråden  (Lest 824134 ganger)

0 medlemmer og 2 gjester leser dette emnet.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Sv: Musikktråden
« Svar #3075 på: 23. Juni 2010, 08:18 »
Justin Bieber er fet. Baby og One Time er virkelig schlagers.
Nei.

Peter

• Gjest
« Svar #3076 på: 23. Juni 2010, 14:41 »
Justin Bieber er fet. Baby og One Time er virkelig schlagers.

Kødder du!? :o Bieber er jo en lite fucka dude!

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3077 på: 23. Juni 2010, 16:19 »
Jeg kjenner kun til noen av låtene hans, så om han er "fucka" eller ikke vet jeg ignenting om. Følger ikke med på hva fyren gjør utenom å lage musikk.

Hva er det som gjør at han er så "fucka"?
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3078 på: 23. Juni 2010, 16:58 »
Justin Bieber....Aaron Carter...tja.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3079 på: 23. Juni 2010, 19:05 »
Uhm...OK?
Nei.

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #3080 på: 23. Juni 2010, 19:58 »
Uff verkar som ein trasig gut denne Justin Bieber, i alle fall det inntrykket eg sitt med. Tillegg til at musikken faktisk er forferdeleg!

Ellers starta dagen fabelaktig dårleg med Robyn, El Fakir(?), Muse og Kent på radioen på jobben. Då er det godt at Pearl Jam - Alive plutseleg kom på, til stor jubel!
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Aslak

• NewUtd.no
  • Midtbaneanker
  • Fuglfisken, fuglfisken - fly gjennom skyene
    • Vis profil
    • Godsangerâ„¢
« Svar #3081 på: 23. Juni 2010, 20:14 »
Skal se Pearl Jam nå i sommer på festival i Polen. Har ikke hørt så mye på Pearl Jam egentlig, så har du lyst å gi meg ei liste på rundt 10 sanger som det er sannsynlig at de kommer til å spille? Slik at jeg kan være litt forberedt :)
Godsanger?

Twitter: @BjerreP

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3082 på: 23. Juni 2010, 20:32 »
Skal se Pearl Jam nå i sommer på festival i Polen. Har ikke hørt så mye på Pearl Jam egentlig, så har du lyst å gi meg ei liste på rundt 10 sanger som det er sannsynlig at de kommer til å spille? Slik at jeg kan være litt forberedt :)

Google litt så finner du forskjellige setlists fra den siste mnd. eller noe for å få en oversikt over hva som spilles på hver konsert osv. Funker alltid når man skal se relativt store band som man har liten kjennskap til. Store band som det har alltid masse låter som alltid spilles og noen få som byttes ut fra konsert til konsert. prøv det.

Edith: Jeg er nær ved å få tårer i øynene hver gang jeg hører Nokturnal Mortum - Україна/Ukraine. Gud så herlig episk. Stemning til tusen. Skulle faktisk ønske jeg var ukrainsk og kunne gå rundt i gatene og HILLE mens jeg hører den låta der. For et gigantisk mesterverk. Moonsorrow-whoreship så det holder, men disse gutta har gjort det bra. Virkelig bra!
« Siste redigering: 23. Juni 2010, 22:48 av boris. »
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3083 på: 24. Juni 2010, 00:42 »
Ellers starta dagen fabelaktig dårleg med Robyn, El Fakir(?), Muse og Kent på radioen på jobben. Då er det godt at Pearl Jam - Alive plutseleg kom på, til stor jubel!

Hey, av de tre jeg har hørt om der, er alle tre potensielt kvalitet.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Mikael

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #3084 på: 24. Juni 2010, 00:55 »
Woop woop! Da ser det ut til at det blir Steinkjerfestivalen på meg førstkommende helg. På plakaten står bl.a. The Navigators, John Olav Nilsen & Gjengen, BigBang, Bjørn Hellfuck, Alice Cooper, Bare Egil, Ralph Myerz, Tre små kinesere, Jack Dalton, Susanne Sundfør, Thomas Dybdahl og Keep of Kalessin. I tillegg har jeg fått plass på et låtskriverkurs som Øystein Greni [BigBang] skal holde under festivalen. Krem!
"I have a whole country to conquer. It is a beautiful challenge."
- Hatem Ben Arfa

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #3085 på: 24. Juni 2010, 14:32 »

Hey, av de tre jeg har hørt om der, er alle tre potensielt kvalitet.

Hehe ;D Men ej respektera no at folk høra på det da!
Eg må ærlig innrømme at "kjärleken ventar" eller kva den heiter, er ein av dei kjipaste sangane eg veit om!
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3086 på: 24. Juni 2010, 14:38 »
Må innrømme at jeg personlig syns det er en digg låt fra et av mine absolutte yndlingsalbum :P
Men om du hørte Muse fra nyeste album, så kan jeg jo ivaffal fatte frustrasjonen!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
« Svar #3087 på: 24. Juni 2010, 15:20 »
Ja! Ufatteleg masete materiale!
 U2 - hold me, thrill me, kiss me og Cornershop -Brimful of asha kom på her ein dag og det er låter eg digga som liten unge. Vart jo heilt i 100.
for a logical solution!

Berntsen

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3088 på: 25. Juni 2010, 03:00 »
Losing My Religion er helt utrolig. Må være den største hit-låten i historien som ikke har noe refreng.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #3089 på: 25. Juni 2010, 08:27 »
Utrolig bra låt, ja. Helt forjævlig bra!
Nei.