20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Newcastle - Fulham  (Lest 45194 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Newcastle - Fulham
« Svar #195 på: 10. Sep. 2005, 17:56 »
Sitat fra: "NUFranC"
Nei nei nei nei nei nei

Så enig.... Jaja, glede meg til toongoals kommer med målene

djmattis

• Gjest
Newcastle - Fulham
« Svar #196 på: 10. Sep. 2005, 17:58 »
vi gjorde hvertfall mål da

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Fulham
« Svar #197 på: 10. Sep. 2005, 18:00 »
Takk for trøsten, men det er ikke godt nok! to u på fem, FEM! kamper, resten tap. æ gir opp!!!!!
Who else...... Alan Shearer

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Fulham
« Svar #198 på: 10. Sep. 2005, 18:02 »
MÅLET!!!!!
Skal faen ikke ha målet til Fulham!

Det blir hardt mot B.burn...dersom Emre, Dyer, Luque er ute, og Parker suspendert.....Owen og Shearer på topp er sikra...så håper jeg Carr går ned på backen sin... og Bramble og Boumsong fortsetter i midten, Babayaro gjorde det bra i dag, og, utrolig at jeg sier det, men Faye var også bra med i dag.

Oppsummering blir da, Zogbia putter årets første mål som det positive i dag.
Negativt: Luque er skada, Taylor driter seg ut, Parker blir suspendert i noen kamper, Emre og Dyer er usikre frem mot Blackburn. Carr må slutte å ta frispark.

Men hey, vi skåra!!!

Bjørn - skuffet, men ikke like mye som vanlig!
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Fulham
« Svar #199 på: 10. Sep. 2005, 18:04 »
Hei Bjørnis
Du er ikke alene om å være skuffa :x

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Newcastle - Fulham
« Svar #200 på: 10. Sep. 2005, 18:05 »
snakkes folkens
Gravøl for RBK, liten fæst for NEWC mål!!

DRIKK

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - Fulham
« Svar #201 på: 10. Sep. 2005, 18:09 »
Mistet 2 poeng hjemme..
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
Newcastle - Fulham
« Svar #202 på: 10. Sep. 2005, 18:14 »
Med tanken på alle skadene kunne det gått verre da. Men seff skuffende.

Hadde Carr mange dårlige frispark? Så bare det der han skaut i tverra så den står å rister enda j....
FVM

molala

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - Fulham
« Svar #203 på: 10. Sep. 2005, 18:17 »
Elendig! Helt forferelig! Gleda meg ikke en gang at Zog putta den i krysset på frispark, for det er jo et engangstilfelle! Skaper jo ikke EN spillende sjangse, kun døball!  Det hjelper ikke å ha store navn i klubben, når vi ikke spiller fotball! Vi kunne sikkert hentet Henry, Rio, Gerrard og Ronaldinho, uten at det hadde blitt noe mer enn uavgjort in dag..

Trist!

Savner at newcastle spiller ball som under Robson!

Newcastle er det nye Leeds!!
ancs and Scousers, go to H***!!

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
Newcastle - Fulham
« Svar #204 på: 10. Sep. 2005, 18:26 »
Dette er for jæ...`#2`?

Og nå når vi bør ha løst spissproblemet feiler forsvaret.... Gjorde det alt mot ManU.
FVM

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Newcastle - Fulham
« Svar #205 på: 10. Sep. 2005, 18:51 »
Nå går vi ned som leeds... kommer til å gå konk av dette azz... Må begynne å vinne!! Fortsetter dette kommer Shearer til å gå av ved jul.. vilikke være med på et såååå dårlig lag.. Suoy, du må nok gå av...
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Benson

• Kaptein
    • Vis profil
Newcastle - Fulham
« Svar #206 på: 10. Sep. 2005, 20:59 »
Sitat fra: "kesse"
hvorfor i helvette tar CARR frispark!?!?!

Såg du skuddet hans i dag ?
Mike Ashley killed the soul of Newcastle United FC [04.09.2008]

Noreng

• Gjest
Newcastle - Fulham
« Svar #207 på: 10. Sep. 2005, 22:59 »
Sitat fra: "Christian"
Rota til problemet vårt er Souness som eg har på peikt fleire ganger. Han får ikkje det beste ut av kvar enkelt spelar + han spelar så def. med Newcastle at du blir forbanna.

Her er feila som Souness gjere, det første er taktikken:

Given i mål er greit, men eg personleg har starta å få min tvil over at Given lenger er den keeperen Newcastle trenger, eg hugsar berre kor stort oppstyr det vart når me vart linka med Van Der Sar, men sjå kor godt han spelar i United. Nesten litt synd han ikkje er oss. Men Given er forsatt den beste keeperen i Newcastle, så det kan me gjere lite med. Så Given i mål den er grei Souness.

Men så kjem me til forsvaret. Taylor på høgreback? Greit gutten er i storform, men å sette han ut i ein høgreback rolle er heilt på jorde med tanke på kor godt Carr har spelt der før i sesongen. Dermed skulle Bramble hatt benken idag, og Taylor midtforsvaret. Av 2 grunnar, sidan Bramble har nett retunert frå skade, pluss det sender ut feil signal til Taylor som har spelt godt at han blir "vraka" i frå pos. sin. At ein spelar som kjem rett frå sjukestova kan ta over plassen hans. Boumsong er sjølvskreven i forsvaret, det er også Baba. Men Baba er det sidan me ikkje har nokon andre som kan spele der. Dermed bør venstreback stå høgt på lista i Januar.

Så kjem eg til midtbana, kan forsvarast med mange er ute. Men alike vel som eg skriv under forsvar, stiller eg meg eit stort spørsmål tegn til 2 ting, Luque på midtbana og Carr der også. Det med Carr kan du lese kva eg meinar under forsvar. Luque er best som spiss, så enkelet er det, heilt feil å bruke han som ving, når du har talent som burde ha fått sjangen. Dei ville i det minste gitt alt og visst kva dei står for.

PÅ topp er Shearer og Owen greie, men ville hatt Luque her og.

Viss eg skulle ha valgt hadde Newcastle stilt sånn idag:

-------------Given-----------
Carr-Taylor-Boumsong-Baba
--Parker---Faye---N`Zogbia--
--Owen---Shearer--Luque--

Eg håpar innlegget mitt setter litt tankar i spel, og forsatt ei flott laurdags natt!

NB! Stem venstresida mandag ;)

Nei, Christian! Han skulle IKKE brukt Luque i dag! Det var det som var tabben!

Noreng

• Gjest
Newcastle - Fulham
« Svar #208 på: 10. Sep. 2005, 23:09 »
Sitat fra: "Christian"
Ja, når du tenker på den skaden det gikk rykter om. Eg visste jo ikkje kva som var sant eller ikkje, for nokon sa det var der men andre ikkje. Hadde eg visst klart at den skaden var der ville jo eg ha valgt Ameobi(men eg prøvde å skrive innlegget med at eg sto ved punkt 0 (alså før kampen). Eg valgte ikkje N`Zogbia for målet, kutta ikkje ut Parker for kortet eller Taylor for tabben. Eg håpar du skjønnar eg prøver å skrive seriøst her, og ikkje sitt her etterpå klokk. For det blir for enkelt, det kan til og med Souness få til. Det gjeler å prøve å sette seg inn i kva du ville ha gjordt før kampstart, å gløyme det som har skjedd. Og sjå kva tabbar Souness gjorde før kampstart, utan å tenke på kamputviklinga.

Det var en feil uansett.... Jeg prøver å være saklig selv, og Luque var halvskadet, og Souey bare gambla vildt!

Nordin

• NewUtd.no
  • Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.newutd.com
Newcastle - Fulham
« Svar #209 på: 10. Sep. 2005, 23:19 »
Souness er sammen med Dalglish det aller verste som har hendt Newcastle i moderne tid. Mannen er totalt blottet for taktisk forståelse og evner nå ikke engang å plukke ut de beste spillerne. Souness kan én ting. Og det er å kjøpe spillere. Vi skal takke Souness for at han har hentet inn 4-5 klassespillere i sommer, men hvor legne skal vi la denne talentløse sementskallen fra Skottland få ødelegge laget vårt? Hvor mange poeng skal ondskapen få lov til å tape for oss?

Vi har en førsteellever som ikke står tilbake for NOEN andre enn Chelsea og kanskje ManUtd. Sammenlign med ethvert annet lag, og du vil i verste fall være i tvil om hvilket som er best. Allikevel står vi igjen med TO poeng og ÉN scoring etter FEM forpulte kamper denne sesongen. Hvem andre enn Souness (og Shepherd) sin feil er dette? Kjøttpluggen skulle aldri ansatt ondskapen. Jeg kan overhodet ikke forstå hvordan det er mulig å ansette en så inkompetent manager. Det burde være straffbart å ødelegge en klubb på den måten. Selv min avdøde tipp-oldefar kunne klart å ledet Newcastle til tre poeng mot enten Fulham, Bolton eller West Ham denne sesongen.

Sesongen 04/05 ble spolert etter en horribel sesongstart. Etter bare fem kamper under en måned siden seriestart er faen meg denne sesongen spolert også. Jeg er redd hele laget vårt blir spolert hvis ondskapen får lede laget gjennom flere treninger og kamper, og jeg er sikker på at mange Newcastle-fans deler min tankegang.

Det er ikke lenger gøy å se frem til kampstart. Som "lojal" Newcastle-supporter vil jeg aldri håpe at laget mitt taper, men jeg tror faen meg det beste som kan skje i kampen mot Blackburn er at vi taper med 4-5 mål forutsatt at Souness ikke er blitt sparket i løpet av neste uke. Jo før skotten blir sparket, jo bedre. Gitt at vi vinner på Ewood, hva da? Greit, vi står med 3 poeng mer og klatrer noen plasser, men er det virkelig noen som har troa på at vi IKKE rykker ned hvis Souness får bli sittende? Spillemønsteret finnes ikke, spillerne har ikke troa på seg selv, halvskadde spillere blir  desperat kastet utpå og gamblet med til de grader. Vi evner ikke å score mål, vi blir rundspilt av FULHAM PÅ HJEMMEBANE!

Nei, Freddie Shepherd. Gjør slutt på lidelsene til Newcastle-fansen; ta hatten din og gå og spark ondskapen til helvete ut av klubben.

SACK THE BOARD,
SACK SOUNESS!
NewUtd.no: av supportere - for supportere!