20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Hvilke drakter har du??  (Lest 57492 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
Hvilke drakter har du??
« Svar #45 på: 27. Des. 2005, 23:33 »
Sitat fra: "Joakim"
Skjønner ikke hvordan folk har råd til å kjøpe seg så mange drakter, jeg. Jeg har tre Newcastle-drakter. Hjemme- og bortedrakten fra 97/98, pluss fjorårets hjemmedrakt.
Mer har jeg ikke hatt råd til. Og jeg anser min familie for å ha relativt god råd.

pappa :wink:
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

plebbster

• Gjest
Hvilke drakter har du??
« Svar #46 på: 28. Des. 2005, 00:02 »
Problemet er løst når du bor i Bærum, Jokke.

Bare i dag har jeg kjøpt ting på storsenteret til over 3000!  8)

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Hvilke drakter har du??
« Svar #47 på: 28. Des. 2005, 01:21 »
hmm.. jaja, jeg bort VERTFALL ikke i blærum...
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

plebbster

• Gjest
Hvilke drakter har du??
« Svar #48 på: 28. Des. 2005, 11:08 »
Du er hjertelig velkommen om anledningen skulle by seg. Har kjøpt inn 8 nye rusbrus i kveld. Skal på LAN!  :wink:

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Hvilke drakter har du??
« Svar #49 på: 28. Des. 2005, 12:15 »
Sitat fra: "plebbster"
Du er hjertelig velkommen om anledningen skulle by seg. Har kjøpt inn 8 nye rusbrus i kveld. Skal på LAN!  :wink:

Rusbrus e berre tull By the way, fekk du kjøpt det?
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

plebbster

• Gjest
Hvilke drakter har du??
« Svar #50 på: 28. Des. 2005, 12:45 »
Sitat fra: "Hans Emil"

Rusbrus e berre tull By the way, fekk du kjøpt det?

Kjenner folk. Får ikke kjøpt det selv, nei. Hvorfor er det tull?

Noreng

• Gjest
Hvilke drakter har du??
« Svar #51 på: 28. Des. 2005, 13:00 »
Amund! Er du en lovens bryter?

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvilke drakter har du??
« Svar #52 på: 28. Des. 2005, 13:53 »
Sitat fra: "Joakim"
Skjønner ikke hvordan folk har råd til å kjøpe seg så mange drakter, jeg. Jeg har tre Newcastle-drakter. Hjemme- og bortedrakten fra 97/98, pluss fjorårets hjemmedrakt.
Mer har jeg ikke hatt råd til. Og jeg anser min familie for å ha relativt god råd.

Akkurat samme som jeg tenker Joakim!

For min del kan det ha noe med at jeg studerer i Oslo og bor på hybel, noe sikker du og gjør i Tr.heim...

Er lettere når man bor hjemme hos mamma å pappa uten utgifter ;) og jeg er ganske bortskjemt/heldig selv egentlig, men fotballdrakt har jeg ikke rå til :(

Bjørn - spoiled brat
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Hvilke drakter har du??
« Svar #53 på: 28. Des. 2005, 14:37 »
Jeg er 17 år, og flytter ikke hjemmenfra enda :wink:  Jeg har ikke jobb, og tjener ikke penger selv, untatt om sommeren når jeg jobber i produksjonen på Isbjørn-is fordi min far er bestekompis med han som eier Isbjørn-is, og i romjulen jobber jeg av og til med å selge nyttårsraketter fordi min far er bestekompis med han som eier Spectra, ett av Norges største fyrverkeri-ting.

For meg som bor hjemme, og tjener akkurat nok til at det rekker en uke, så er det klart at min far betaler for meg. Gidder ikke flytte hjemmenfra, men han betaler nok en god del for meg da også, min bror bor nemlig i Langtvekkistan og får penger stadig vekk...

Og ja, jeg anser meg selv som ganske heldig, er ikke noe utakknemlig skjetonga!

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Hvilke drakter har du??
« Svar #54 på: 28. Des. 2005, 16:22 »
Problemet er løst når du bor i Bærum, Jokke.

Jeg kommer ALDRI til å bosette meg i Bærum. Jeg har en god venn der nede, som har blitt lettere skadet etter å ha bodd der siden 1997. De små trønderske glosene han hadde i sin tid her i Trondheim har forsvunnet totalt. Han har heldigvis holdt seg unna Stabæk når han først ble fotballinteressert, men han har dessverre flørtet en god del med Vålerengen. Heldigvis har han bodd såpass lenge også i Trøndelag, at han aldri vil bli 100% Blærumssoss.
Men jeg ser det hos en del av vennene hans. Fryktelig plass, Bærum. Virkelig ille.
Rikmannsstrøk til tusen.

Og Bjørn, jeg bor hjemme hos mine foreldre, med plenty utgifter, men dessverre ingen inntekter (bortsett fra studielånet...). Med de utgiftene jeg har i dag, klarer jeg ikke helt se hvordan jeg hadde greid å overlevd med å bo på hybel i tillegg. Da hadde jeg nok fortsatt slitt med 97/98-draktene, som er en tanke for små til meg i dag, i stedet for å ha fjorårets vakre drakt. Men de ekstra 700 kronene i året for en ny drakt greier jeg ikke å finne råd til. Selv om jeg bor hjemme. Og selv om jeg anser min families økonomi for å være ganske gjennomsnittlig og grei.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Noreng

• Gjest
Hvilke drakter har du??
« Svar #55 på: 28. Des. 2005, 17:55 »
Alle vet jo at de som drikker rusbrus drikker det bare får og være kule, ikke får de synes at det er godt.. Jeg hater slike mennesker!!:@

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvilke drakter har du??
« Svar #56 på: 28. Des. 2005, 18:04 »
Sitat fra: "Noreng"
Alle vet jo at de som drikker rusbrus drikker det bare får og være kule, ikke får de synes at det er godt.. Jeg hater slike mennesker!!:@

det var et dustete innlegg Noreng, av flere grunner!

og FOR å gjøre det mer FORståelig, så bruker du FOR istedenFOR får! slik at man slipper å tenke over hva du mener!

Bjørn - FOR svingende!
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Mack

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://magnar.com
Hvilke drakter har du??
« Svar #57 på: 28. Des. 2005, 18:20 »
Og FORdi dette er en tråd som handler om noe helt annet.
Toon, Toon,
Black and white army

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Hvilke drakter har du??
« Svar #58 på: 28. Des. 2005, 18:28 »
Jeg skal kjøpe den nye drakten etter Jul, får penger av mamma til å kjøpe den, siden jeg er bortskemt! :)

Men den er jo utsolgt i min størrelse på Oslo City, og på  Ski Storsenter, så jeg må vel vente:)

Men da får jeg bedre tid til å finne ut hvilken spiller jeg skal ha bakpå der:)

Bjørn - bortskjemt

Howay the Toon
Howay the Lads

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
Hvilke drakter har du??
« Svar #59 på: 29. Des. 2005, 00:17 »
Sitat fra: "Noreng"

Du har faensteiketa misforstått mye, lille venn. Hvor gammel er du? 11, ikke sant? Greit, det er ikke utenkelig at du har smakt drikke, som feks rusbrus. Men når folk ikke liker øl, sprit etc. drikker de som ofteset rusbrus. Det er det mest vanlige. Og grunnen til at de drikker dette, er pga SMAKEN!!! Fordi rusbrus er godt. Man drikker ikke rusbrus for å være kul, man drikker rusbrus for å BLI kul. Man blir full :D

Men, tilbake til tema. Jeg har evig mange drakter. :wink: