20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Albert Luque, er han den rette?  (Lest 4087 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Tyneside

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Albert Luque, er han den rette?
« på: 26. Aug. 2005, 13:14 »
Jeg har ikke sett Luque på lang tid.. Lurer på om noen som har sett han .. Hvilke egenskaper har han.? Er han en goalgetter?
For det er jo det vi trenger..
ynesides black and white army..!

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
« Svar #1 på: 26. Aug. 2005, 13:49 »
Har ialefall en sinnsykt bra skuddfot. Vi lever i håpet!!
Who else...... Alan Shearer

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #2 på: 26. Aug. 2005, 17:58 »
Han er vel kanskje ikke noen goalgetter av rang, så jeg håper vi får Owen i tillegg! Han liker seg på venstrekanten, og scora vel 8 mål i la liga, for et mildt sagt skuffende Depor lag i fjor;) Og det er ikke verst! Han er utrolig rask, noe jeg så i en løpsduell med Salgado på TV2 extra kamp i vår;)
ancs and Scousers, go to H***!!

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #3 på: 26. Aug. 2005, 17:58 »
Han er vel kanskje ikke noen goalgetter av rang, så jeg håper vi får Owen i tillegg! Han liker seg på venstrekanten, og scora vel 8 mål i la liga, for et mildt sagt skuffende Depor lag i fjor;) Og det er ikke verst! Han er utrolig rask, noe jeg så i en løpsduell med Salgado på TV2 extra kamp i vår;)

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
« Svar #4 på: 26. Aug. 2005, 21:21 »
Jeg tror kanskje, hvis vi får inn en spiss, at Luque kan løse alle problemer på venstrekanten. Han virker kjapp og villig til å komme seg ned til dødlinja, før han legger millimeterpresist inn. Det hjelper ikke bare med en partner til Shearer, det hjelper utrolig med en ving som kan servere han. Det tror jeg Luque kan bli. Også er han jo en utmerket reserve som spiss. Og spiller vi 4-3-3, er det jo utmerket med Luque på venstrekanten. Da trenger vi egentlig ikke Owen heller.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

NUFCern

• Midtbaneanker
    • Vis profil
    • http://rbk.no/
« Svar #5 på: 26. Aug. 2005, 21:40 »
Jeg håper virkelig at Luque får det til i Premier League, og det har jeg troen på. Han er etablert på høyeste nivå i La Liga, som er en av verdens beste ligaer. Og han har spilt mange kamper i CL for Depor. Derfor tror jeg han takler overgangen veldig bra.

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #6 på: 26. Aug. 2005, 23:06 »
han er ganske drible sterk.....jeg mener at han er den rette mannen på newcastle sin venstre side....nå har vi to raske folk på vingene våre(Emre og Luque).nå venter vi spent på Owen=).nå mener jeg at souness kan få 3 nye sjanser til å ta poeng.kanskje når vi får tilbake bramble oxo kan souness teste denne formasjonen 3-5-2 taylor, boumasong og bramble i midtforsvaret jenas og parker defensivt. emre og luque på kantene offensiv midt dyer. shearer, owen....drømme formasjon=)

Noreng

• Gjest
« Svar #7 på: 27. Aug. 2005, 08:55 »
Sitat fra: "playah"
han er ganske drible sterk.....jeg mener at han er den rette mannen på newcastle sin venstre side....nå har vi to raske folk på vingene våre(Emre og Luque).nå venter vi spent på Owen=).nå mener jeg at souness kan få 3 nye sjanser til å ta poeng.kanskje når vi får tilbake bramble oxo kan souness teste denne formasjonen 3-5-2 taylor, boumasong og bramble i midtforsvaret jenas og parker defensivt. emre og luque på kantene offensiv midt dyer. shearer, owen....drømme formasjon=)

hmmm... Ja ikke dumt:

-------Given------
--Bramble-Bou-Moore-- Alle som midtstoppere:
------------Parker-------
----------JJ-Emre-Dyer--
--Kuyt---Shearer--Luque! Shearer er hodesterk og må være i midten!

playah

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #8 på: 28. Aug. 2005, 23:19 »
så kampen mot ManU idag, der imponerte Luque meg.
han er den rette venstre vingen vår....dessuten om vi får owen eller kuyt så er dette laget det perfekte laget.
jeg har i det siste fått litt trua på souness igjen, siden spillerene vil beholde han, så er han den rette.Men viss Newcastle taper over sunderland blir det garantert sparken.
leit å se at emre og dyer ble skaddet idag, det sies at emre kommer til å være vekk fra fotballen en stund nå:(.
Taylor imponerte meg stort idag, han var ifølge meg banens beste=), mens Boumsong klarte å gjøre 2 tabber sånn at manu puttet på dem;( .sånn er fotballen av og til

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #9 på: 28. Aug. 2005, 23:20 »
Ja, det er alfa omega at spillerne står bak manageren. Gjør de ikke de, har ikke manageren mye igjen å gjøre annet enn å gå.
Luque hadde en god debut. På hugget, kjempa hardt, viste styrke og vilje. Lovende!
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

molala

• Supersub
    • Vis profil
« Svar #10 på: 29. Aug. 2005, 20:12 »
tror nok Luque er den rette, når han finner varmen, og når vi skaffer en spiss han kan løpe i rommet til, eller servere flotte målgivende pasninger;)

BegBie

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.ratemycameltoe.com
« Svar #11 på: 29. Aug. 2005, 21:23 »
når spillerne må gå ut i media å si at de backer opp managern, så er man ute og kjører.

Luque har jeg stor trua for, men vi kan ikke fortsette med shearer alene på topp i en 4-5-1/4-3-3 formasjon, det blir bare for dumt.
ouness:""I am the most attack-minded coach this club has had in recent history"

3 Kamper uten mål, kun en spiss.

St.James's

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
luque
« Svar #12 på: 03. Sep. 2005, 22:45 »
Luque er en veldig god venstrekant/spiss som har en meget god skuddfot og kan fort score rundt 10-12 mål i år...men det avhenger i av hvor Souness bruker han, om det er på topp eller på kanten spiller ingen rolle....Luque er en fantastisk forsterkning for Newcastle

SYKT VIKTIG :lol:

chickenman

• Kaptein
    • Vis profil
« Svar #13 på: 15. Sep. 2005, 19:03 »
Er fornøyd med at Newcastle fikk Luque. Syns han gjorde en bra deby mot Scum United, det er tross alt en vanskelig kamp å debutere i! Var ikke like fornøyd med det han gjorde mot Fullham, men til hans forsvar skal det jo sies at han desverre måtte gå av altfor tidlig. Kan se ut som han kan bli bedre på å være en lagspiller, men håper han finner seg til rette og blir en bra venstrekant for skjærene våre, evt makker til Owen når Shearer legger opp.