20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: LUQUE KLAR???????  (Lest 24193 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #60 på: 23. Aug. 2005, 11:59 »
Gudene skal vite at vi trenger en ny spiss. Og vi trenger han NÅ Fat Fred!

Nå kan det vel se ut som at Luque er ute av bildet også, spørsmålet er da hvem som er nestemann på listen?
Men så lenge Fat Fred uansett skal drive å presse prisen så langt ned som mulig, ja faktisk så langt ned at budene blir endelig avslått, kan det se meget dystert ut med tanke på noen nye angripere på Tyneside i dette vinduet. Og får vi ikke inn noen nye brennkjapt begynner det vireklig å bli krise med stor K. Man kan fanken meg begynne å lure på om Fat Fred vil klubben det beste, han er vel ikke en skap Mackem vel...?

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #61 på: 23. Aug. 2005, 12:16 »
Ja helt enig! Stiller meg lett i hylekoret!

Aaaaaargh, Faens Cheapard og Surmess....
Angripere NÅ, NOW, TVÆRT!!!!!!!!!! vi kommer faen meg til å rykke ned hvis disse to skal styre skuta

Hvilke alternativer har vi nå, når kanskje også Loque er ute?
Who else...... Alan Shearer

Monty

• Supersub
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #62 på: 23. Aug. 2005, 13:05 »
leste på NUFC.com i dag, et intervju som lokalavisen i Newcastle hadde gjort med souney... han sier selv der at han har ingenting med kjøp av spillere og gjøre, untagen komme med et navn han ønsker.. Fatty har alle møtene med både agenter og klubber, og souney er ikke en gang med på møtene.... men, såklart har jo han også en finger med i spillet.. men det er hovedsaklig fatty sin skyll at Newcastle ikke han flere spisser...  Han skal jo alltid gi mye mindre enn det klubbene forlanger... selv om det er snakk om småpenger...
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

djmattis

• Gjest
LUQUE KLAR???????
« Svar #63 på: 23. Aug. 2005, 13:25 »
Hvem blir med på å sende anthrax brev til Fatty Fred??????????????

NUFranC

• Midtbaneanker
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #64 på: 23. Aug. 2005, 14:00 »
ha ha ha. Anthrax ja. eller kanskje en feit kottelett, slik at han stryker med av hjerteinfarkt! :twisted:
Who else...... Alan Shearer

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #65 på: 23. Aug. 2005, 16:41 »
personlig støtter jeg souness når det gjelder selve måten spillerkjøpene blir gjort på. meste parten av skylden er fat fred sin skyld!!

MEN, bortsett fra det så syntes jeg ikke souness er en god nok manager for å styre Newcastle!! men med det laget man har nå så kan vi kanskje ikke forvente noe bedre heller... :(

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #66 på: 23. Aug. 2005, 16:54 »
Souness er i en jævelstygg situasjon. Sliter med et drittynt mannskap, og skal samtidig støtte sjefen sin. Men dette går jo såklart utover de sportslige resultatene at Souness sitter igjen uten andre proven goalscorers enn 35-årige Alan Shearer, og også uten tilretteleggere over 20 år nesten. Det som blir å skje er at vi kommer til å gjøre en elendig sesong, Souness får sparken og alle skylder på ham.
Vel, jeg er uansett forbanna på Fat Fred, jeg.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #67 på: 23. Aug. 2005, 17:08 »
er nok desverre sånn det kan se ut som. souness for sparken etter, tjaa, la oss si 10kamper. Så ansetter fat fred en ny manager, som igjen trenger 1 sesong for å få "sitt" lag.

de som sitter igjen er vi supportere som må vente, vente og vente, på at EN ELLER ANNEN, skal ta ansvar i nufc.

Bjørn

• Midtbaneanker
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #68 på: 23. Aug. 2005, 17:12 »
Men det vil jo aldri skje slik som vi holder på nå. En ny kommer inn og overtar en altfor dårlig komplettert tropp, resultatene blir deretter, og hvem får skylden? Jo nemlig, den nye manageren som ble kastet inn i løvens hule! Heller ikke han får tid til å bygge opp sitt eget lag fordi styreformannen ikke har peiling! Sånn kommer det til å gå i en evig syklus helt til noen tar skikkelig affære!

Nå svartmaler jeg selvsagt altfor mye, men er det så usannsynlig? Jeg tror ikke det :(

Bjørn - malemester
url=http://www.intervocative.com/dvdcollection.aspx/Time%20Cop]My Collection[/url]

Howay the Toon
Howay the Lads

Lasse

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://www.brann.no
LUQUE KLAR???????
« Svar #69 på: 23. Aug. 2005, 17:29 »
du er inne på noe der, bjørn!!!
Norsk fotball, Norge og all reaksjonær nisseluementalitet som er tilknyttet denne nasjonen må brenne på et bål for min del. Det eneste som teller er at Brann vinner serien og Champions League.

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #70 på: 23. Aug. 2005, 17:32 »
syntes ikke du svart maler noe som helst;) jeg vil vel egentlig si at dette er et problem vi har hatt ofte etter at Keegan gikk. Hvor mange managere har ikke vi hatt i forhold til toppklubbene Arsenal, Man u, Chelsea og Lpool (de to sistnevnte har dog hatt noen fler enn 1 manager den siste tiden).

Vi kommer inn i en stygg syklus for vi driver bruk og kast metoden med managere. Ofte så kommer vi inn i en så stygg syklus at vi ansetter folk som ikke passer inn/hører hjemme hos oss. souness/gullit/dalglish for å nevne noen... jeg savner robson dypt! skulle bare ønske vi hadde en bedre styreformann. Sir Jon Hall er velkommen tilbake hos meg hvertfall!!;)

Monty

• Supersub
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #71 på: 23. Aug. 2005, 18:33 »
Sir John Hall er president i klubben, og vil nok ikke bli styreforman med det første, da han sliter litt med andre buisnesser, og det sies også as Sir John Hall selger unna litt NUFC aksjer om dagen.. prøver vertfall...   :roll:
Howay the lads!

Toon, Toon, Black and White army!

molala

• Supersub
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #72 på: 23. Aug. 2005, 18:41 »
Newcastle rykker ned.

Brenn i helvete Fat Fred!
ancs and Scousers, go to H***!!

Kesse

• Kaptein
    • Vis profil
LUQUE KLAR???????
« Svar #73 på: 23. Aug. 2005, 19:15 »
jeg ville bli svært overasket hvis nufc rykker ned. men jeg tror ikke på noe bra plassering. tipper mellom 13-16plass for oss i år desverre... tror ikke vi blir en stor klubb på på minst 4år, hvis vi fortsetter med slik vi har gjort nå.

robson prøvde hverfall å bygge et ungt og spennende lag rundt dyer,jenar,woodgate og bellamy. per i dag har vi 0 strategi om hvordan vi skal komme tilbake i toppen.

FVM

• Supersub
    • Vis profil
    • http://www.sanderil.no
LUQUE KLAR???????
« Svar #74 på: 23. Aug. 2005, 19:38 »
Fred må da ha skylden for at det ikke kommer noen nye spiss. Det er han som er for gjerrig.

Å si at Souness ikke har noen strategi er vel å ta i!? Han har tross alt bygg opp en meget bra forsvar rekke og en god midtbane. Men stratergien er muligens alt for defansiv. Vi MÅ ha en spiss eller to til som kan score over 10 mål i løpet av en sesong.
FVM