20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.
0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.
Mack! Imponeres stadig av din saklighet og evne til å begrunne dypt og meningsfylt. Og så hjalp du meg med å komme inn hit på chatten på elegant og svært behjelpelig vis,noe som helt klart ikke er et minus! (betyr IKKE at min stemme er kjøpt! Hehe..)
Nå følte jeg meg baksnakket, og det rett foran nesen på meg!Er det meg dere sikter til :cry: ?
Var med på å nominere Joakim, men nå i etterkant har jeg tenkt på at Mack fortjente en stemme fra meg. Mack er en av de mest aktive forumbrukerne på forumet her, holder nivået oppe og har erfaring.
Sitat fra: "geordie-olav"Nå følte jeg meg baksnakket, og det rett foran nesen på meg!Er det meg dere sikter til :cry: ?Vi snakker om deg når vi nevner andre som burde vært nominert. Og det er ærlig talt, Olav. Jeg mobber deg ofte, men jeg mener aldri noe vondt med det. Husk på det. Du er verdifull for forumet.Dagens rose går til Olav. Det har jeg bestemt.