20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Baba til salgs  (Lest 4827 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Noreng

• Gjest
Baba til salgs
« på: 05. Aug. 2005, 10:50 »
Sykt! Hva hvis Coco blir skadet? Dette blir dumt! Ha han hværtfall til Januar!

Asbjørn

• Kaptein
    • Vis profil
Baba til salgs
« Svar #1 på: 05. Aug. 2005, 12:36 »
Tviler uansett på at det er noen som vil betale for en skadeforfulgt venstreback. Babayaro blir garantert.
"Ler og godtar meg over dei er inne som er forbanna på Ashley og Co. No gidde eg ikkje innpå denne tråden meir og lese om alle som meinar Ashley er verdens mest gnitne person, kor KATASTROFE denne sommaren har vore, kor REVVA klubben verte styrt."

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
Baba til salgs
« Svar #2 på: 05. Aug. 2005, 12:38 »
Sikkert mange klubber i Premier League som vil ha Baba med i stallen, men jeg tror ikke det vil skje. Da selger vi heller Elliott for en slikk og ingenting.

Thommazz

• Supersub
    • Vis profil
Baba til salgs
« Svar #3 på: 05. Aug. 2005, 12:58 »
Sitat fra: "geordie-olav"
Sikkert mange klubber i Premier League som vil ha Baba med i stallen, men jeg tror ikke det vil skje. Da selger vi heller Elliott for en slikk og ingenting.

Wigan og West Ham og sundarland og sånn kjøper han gjerne, men for all del, bli kvitt Eliott først.. Baba, er MYE, MYE, MYE bedre enn han!!
homas- NUFC og FC LYN OSLO for alltid

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Baba til salgs
« Svar #4 på: 05. Aug. 2005, 17:51 »
Er vel ingen seriøse kilder som spekulerer i dette?
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Baba til salgs
« Svar #5 på: 05. Aug. 2005, 18:10 »
Sitat fra: "Kristoffer Eilertsen"
Er vel ingen seriøse kilder som spekulerer i dette?

Ikkje som eg har sett.
Trade your prayer of Salvation
for a logical solution!

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Baba til salgs
« Svar #6 på: 05. Aug. 2005, 18:12 »
Ok, sjekka ut, og lokalavis The Journal skrev at fremtiden hans var usikker.
Jeg håper såklart vi beholder ham. En god spiller, men dessverre aaaaaalt for mye skada. Dessverre også særdeles dyr i bruk. Men fortsatt, vi trenger dobbel dekning på venstrebackplassen, og Elliott syns jeg at bare burde være en kriseløsning.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

Øystein Solbjørg

• Supersub
    • Vis profil
Baba til salgs
« Svar #7 på: 05. Aug. 2005, 18:36 »
Vi kan ikke finne på å selge Baba om Coco skulle bli Newcastle spiller. Vi har da sannelig få nok alternativer på back plassene fra før om vi ikke skulle selge unna enda en bare fordi vi får inn en ny spiller. Vi trenger konkuranse om plassene, derfor trenger vi både Babayaro og Coco. Håper og tror at Souness og Fat er enige i dette og henter Coco for å få flere alternativer, og ikke for at han skal erstatte Baba.

Joakim

• NewUtd-teamet
  • Kaptein
    • Vis profil
Baba til salgs
« Svar #8 på: 06. Aug. 2005, 02:23 »
Vi skyter oss selv i foten om vi kjøper Coco for å erstatte Baba. Det er bare tull. Dessverre vil jeg ikke bli overrasket om så faktisk skjer. Jeg tror faktisk gutta boys (Sou og Shep) er så dumme.
Aw went to Blaydon Races, 'twas on the ninth of Joon,
Eiteen hundred an' sixty-two, on a summer's efternoon

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Baba til salgs
« Svar #9 på: 06. Aug. 2005, 13:24 »
Håper vi ikkje selger Babayaro. VI treng to backer som kan kjempe om plassen. Når begge er friske! :D
for a logical solution!

Noreng

• Gjest
Baba til salgs
« Svar #10 på: 06. Aug. 2005, 13:25 »
wowo! Se på Souey!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Baba til salgs
« Svar #11 på: 06. Aug. 2005, 13:54 »
Sitat fra: "Noreng"
wowo! Se på Souey!

Likte du banneren min? :D
for a logical solution!

Petter Sunde

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Baba til salgs
« Svar #12 på: 06. Aug. 2005, 14:04 »
Sitat fra: "Hans Emil"
Sitat fra: "Noreng"
wowo! Se på Souey!

Likte du banneren min? :D

Banneren sitt formål er å disse Souness!? Men synes det er helt feil å ha med Boumsong, Parker og Emre i banneren. For akkurat de kjøpene er det overhode ingen grunn å disse Souness for. Knallkjøp!

Ellers så håper jeg Coco spiller bra i dag og at vi får se han i Newcastle-drakta igjen! Baba bør bli. Han har kun spilt i Newcastle i et par måneder og bør få en sesong til for å vise hva han er god for. Baba vil trolig prestere bedre dersom han får større konkurranse på venstrekanten. Nå mangler vi bare en arbeidsvillig og god venstreving. Boa Morte er et godt alternativ!

Bad Religion

• Kaptein
  • ptthunem.no
    • Vis profil
Baba til salgs
« Svar #13 på: 06. Aug. 2005, 14:09 »
Hehe ja sant nok....skulle liksom symbolisere at vi har mange klassespelarar men desverre ein inkompitent manager.

Banneren vart laget på 5 minutter, og skulle være ein slags test :D
for a logical solution!

Lazze

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Baba til salgs
« Svar #14 på: 06. Aug. 2005, 21:33 »
Håper vi beholder baba og hvis vi skal selge noen så må det bli Elliot. Synes babayara har gjort det greit i Newcastle og han er en mye bedre spiller enn Elliot.

Snes Souey gjorde en feil ved å selge Hughes.
azze Eric - Nufc4ever