20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Kordan blei du Newcastle-fan?  (Lest 10404 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

Beate Jenssen

• Benkvarmer
  • **
    • Vis profil
Kordan blei du Newcastle-fan?
« Svar #30 på: 13. Mai 2005, 20:14 »
Sitat fra: "Lasse Rødland Mikkelsen"
Sitat fra: "Beate Jenssen"
Forelskelsen i Shearer varte lenge, .

også den varer evig

Tvilsomt utsagn fra et hankjønn....

Noreng

• Gjest
« Svar #31 på: 16. Mai 2005, 08:59 »
l
« Siste redigering: 28. Mars 2007, 16:51 av Noreng »

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #32 på: 16. Mai 2005, 12:16 »
Tekst-tv har også holdt i live fotballentusiasmen min. Husker tidene da jeg bare satt foran tekst-tv hele dagen for å se alle kampene live. Så skrev jeg resultatene i en liten bok der jeg limte inn nyheter fra avisene osv.

Noreng

• Gjest
« Svar #33 på: 16. Mai 2005, 13:57 »
\
« Siste redigering: 28. Mars 2007, 16:51 av Noreng »

geordie-olav

• Kaptein
    • Vis profil
    • http://Newutd.com
« Svar #34 på: 16. Mai 2005, 14:07 »
Hehe... stemmer det. Har alltid elsket tekst-tven. Tror jeg begynte å holde med Newcastle siden de hadde et så kult navn. Så på navnet på tabellen. Dagen etter så jeg på Newcastle-kamp. Verdens kuleste drakter, verdens kuleste manager og spillere som Shearer, Given og Robert gjorde forelskelsen min til Newcastle enda mer komplett. De første årene som Newcastle-supporter satt jeg bare å måpte på tekst-tven :lol:

Jaa9!!

• Flaskebærer
  • *
    • Vis profil
« Svar #35 på: 19. Mai 2005, 16:42 »
Jeg var bare 6-år og hadde en venn som var 9 år. Han heiet på Man U og lille jeg måtte bare ta etter den store gutten. Jeg var Man U supporter da jeg dro til Danmark på ferie (den mørkeste tida i mitt liv  :wink: ). Vi dro for og kjøpe Man U drakt til meg i en butikk, men den var for stor. Newcastle drakta derimot... var passe og da ble det til at jeg kjøpte den! Jeg husket ikke engang hva laget het, og gikk stadig rundt og spurte pappa hva yndlingslaget mitt het.  :lol: Nå er jeg 16 år og ihuga supporter som det heter.
Jeg velger og tro at det var skjebnen at jeg ble NUFC fan den gangen. Selvom jeg ikke har oppplevd et trofe med NUFC i livet mitt er jeg mektig glad for at jeg ikke er Man U supporter. Tanken har streifet meg hvor mange trofeer jeg hadde kunne vært med på og vinne hvis jeg hadde blitt hos djevlene, men jeg er som sagt overlykkelig for at det ble NUFC!!
nd Dyer is on fire!! :D

Svart og hvitt for alltid!! :D