20. juni: Vi ønsker å gjøre forumet mer attraktivt for våre brukere. Vennligst kom med innspill til hvordan vi kan forbedre det! Se i forumkategorien Tilbakemeldinger / info for å gi din mening.

Skrevet av Emne: Tottenham Hotspur (Premier League) - 13.8.17, 14:30 - TV2 Sport Premium/Sumo  (Lest 13504 ganger)

0 medlemmer og 1 gjest leser dette emnet.

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Bytter vel plass med Sunderland i mai igjen.

Uff. Kan vi ikke prøve å slutte skrive slike dumheter hver eneste gang vi får et tap/en nedtur. Er så forbanna lei slikt preik hver gang litt går litt i mot. Stikk fingeren i jorda a. Mot spurs er alt bonus. Helt klart et kalkulert tap. Kjedelig med rødt kort men er sånn som skjer med lidenskapelige vinnere. En helt grei kamp fra vår side. med 10 mann var dette helt klart godkjent.

Jonni skriv jo slikt etter kvar kamp me taper. Var slik heile førre sesong og. Og du er jo like ille med den setninga der. Dummaste eg har lese på lenge.

Det som øydelegg for oss i dag er jo i hovudsak utvisninga og litt at me får to skadar etter 36 min spelt. Heilt sikker på at me hadde greidd uavgjort viss ikkje det hadde skjedd.
« Siste redigering: 13. Aug. 2017, 20:53 av lgrinde »

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Kjedelig med rødt kort men er sånn som skjer med lidenskapelige vinnere.

Enig med deg, bortsett fra den uttalelsen. Lidenskapelig vinner? Mehhh. Hodeløs idiot er vel en riktigere beskrivelse.

Mye bra i dagens kamp. Siste 20 var positive. Atsu som flere har nevnt. Virket ganske solide bak, til tross for to tidlige skader.

TooN

• Kaptein
    • Vis profil
Bytter vel plass med Sunderland i mai igjen.

Uff. Kan vi ikke prøve å slutte skrive slike dumheter hver eneste gang vi får et tap/en nedtur. Er så forbanna lei slikt preik hver gang litt går litt i mot. Stikk fingeren i jorda a. Mot spurs er alt bonus. Helt klart et kalkulert tap. Kjedelig med rødt kort men er sånn som skjer med lidenskapelige vinnere. En helt grei kamp fra vår side. med 10 mann var dette helt klart godkjent.

Jonni skriv jo slikt etter kvar kamp me taper. Var slik heile førre sesong og. Og du er jo like ille med den setninga der. Dummaste eg har lese på lenge.

Det som øydelegg for oss i dag er jo i hovudsak utvisninga og litt at me får to skadar etter 36 min spelt. Heilt sikker på at me hadde greidd uavgjort viss ikkje det hadde skjedd.
Poenget er at jeg er dritt lei å komme inn på forumet og lese om nedrykk og hvor ræva vi er etter et tap.  Etter 1 kamp!! :o . Kan vi ikke slutte med det 8)

Den setningen dere kritiserer meg for, står jeg for. Skal formellere den litt annerledes, så kanskje dere ser poenget. Det jeg mener er følgende: Spillere som har et stort konkurranseinstinkt + har en stor vinnerskalle gjør ofte slike dumme ting i kampens hete. De vil vinne for enhver pris. Kall de gjerne i idioter , og kall meg gjerne en idiot også. men kjenner meg litt igjen. Slike ting som Shelvey gjorde i dag skjer nok 1 av 2 kamper. bare i form av klyping osv.. Er jo en krig utpå der. Fort gjort å koke over når adrialinet koker i årene. Dum ting å gjøre ja, men ikke noe henge seg opp i. fort gjort.

lefsen

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Var rasismeutestengelsen også et utslag av "ekstrem vinnerskalle"? Det går da en grense. Harde taklinger og litt småstygt spill; fint. Bevisst tråkking på motstander med dommer 3 meter unna; idioti.

boris.

• Kaptein
    • Vis profil
Hva er galt med fotballsupportere? Det tullet du kommer med her, Toon, er akkurat det samme drittet som Liverpoolsupporterne kom med etter at Suarez drev og beit, slang med leppa mot Evra og alt det der. Det har ingenting med "ekstrem vinnermentalitet" og gjøre i det hele tatt. Det er hjernedød idioti, hverken mer eller mindre.

Folk som prøver å unnskylde denne typen hendelser med at de er "vinnerskaller" driter så jævlig på draget.
Nei.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Jævla dumt, rett og slett. Og en stor svakhet med Shelvey er hans temperament.

Men han er fortsatt ekstremt viktig og vil være det også i år. Selvfølgelig idioti å kaste ham på dør.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

http://www.last.fm/user/arhaida

lgrinde

• Kaptein
    • Vis profil
Han burde vurdera gå i terapi. "Alle" kjem til å prøva terga han i dei kampane han spelar.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Selvfølgelig. Og det er jo ingenting nytt for oss, vi har hatt Joey Barton i stallen tidligere. Begge i stand til å miste forstanden totalt når det blir for hett. Barton var allikevel livsnødvendig sist vi returnerte til PL - og jeg har stor tru på at Shelvey ender opp med å bli det samme for oss.

Ellers er jeg enig med Toon her, det blir litt komikveld å lese tråden etter kamp. I seg selv ingen krise å tape kamp mot Tottenham selv på SJP, og ettersom det skjedde som følge av et Shelvey-klikk syns jeg det er tidlig å få panikk altså.
...i det selvutnevnte Nordens Paris, som er en like virkelighetsfjern sammenlikning som å kalle Skedsmokorset Nordens Milano.

Pontare

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Grunnen til at vi i det hele tatt fikk kjøpe Shelvey er fordi han hadde problemer med holding og temperament. Han ble med oss ned til Championship og var en av våre beste spillere der. Han kommer til å bli en av våre viktigste spillere i Premier League også. Dessverre har han enda temperamentsproblemer, men folk må ikke glemme at det er den eneste grunnen til at han spiller i klubben i det hele tatt! Hadde han vært en mønsterprofesjonell så hadde han spilt for noen andre.

jonni_e

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Innrømmer at jeg ikke går i kategorien 'verdens mest optimistiske supporter', dog syntes jeg denne stallen vi har per i dag er klart svakere enn den vi rykket ned med spiller for spiller.
At vi har en Shelvey som klarer å finne på det han gjør er jo et kapittel for seg. Det som er skremmende er at eieren vår ikke er interessert i å bygge et lag som i det minste kan konkurrere med lag som Stoke og West Brom.

Vi kommer mest sannsynlig ikke til å ta mange poeng mot de antatt topp seks lagene, og det er heller ikke der de nødvendige 40 poengene forventes å komme. Problemet er at det fort kan forsvinne mange poeng mot bunn seks-syv også og da er vi ille ute.

Jeg tror ikke noen heier på Newcastle for antall trofeer, for omvisningen på St. James er vel ikke akkurat preget av fremvisning av sølvtøy. Dog er det skuffende at klubben ikke har ambisjoner om noe som helst, annet enn å fylle skapene med noen Championship trofeer i ny og ned.

Det vil naturligvis ta lang tid før vi får ryddet opp i stallen, dog undrer jeg på hvorfor det i det hele tatt spekuleres i spennende navn når vi til syvende og sist stort sett alltid ender opp med åttende, niende valg på en liste over spillere.

Kristoffer

• Kaptein
    • Vis profil
Jeg er overhodet ikke uenig med deg, jonni_e. Det er en tragedie hvordan ambisjonene har sunket under Ashleys eierskap.

Jonas99

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Jeg er overhodet ikke uenig med deg, jonni_e. Det er en tragedie hvordan ambisjonene har sunket under Ashleys eierskap.

+1

Hughie

• Midtbaneanker
    • Vis profil
Innrømmer at jeg ikke går i kategorien 'verdens mest optimistiske supporter', dog syntes jeg denne stallen vi har per i dag er klart svakere enn den vi rykket ned med spiller for spiller.

Hvem representerer denne klare svekkelsen? Kan du konkretisere hvem som er klart bedre enn dagens spillere? Forventer at minst 5-6 spillere bør være klart bedre "spiller for spiller" for at påstanden skal ha livets rett. Kan bare finne 1-2 spillere som klart hadde gått inn i stallen vår.

Wijnaldum skal du få, muligens Janmaat og Townsend også. Selv om jeg ikke synes Ritchie er klart svakere enn Townsend, og Manq ser ut for å ha potensiale til å levere varene på Janmaatsk nivå (forhåpentligvis bedre). Hadde i alle fall tatt Manq over Janmaat i dag. Sissoko er jo bare frustrerende, aldri vært fan. Han overbeviser meg heller ikke i Tottenham for å si det mildt. Han har fart og fysikk, men ikke evne eller forståelse til å bruke det. 10 meters touch-spiller.

Synes faktisk benken vår i går var ganske ok, masse alternative "gameplans" som kan slenges innpå der i motsetning til tidligere som stort sett kun har vært dårligere (noen ganger bedre) versjoner av den som vi tar av banen.

Merino/Hayden > Colback/Guffen/Saivet
Lejeune/Clark > Colo(2016)/(Mbemba)/Taylor
Ritchie/Atsu/(Murphy) > Marveaux/Guffen/Sissoko
Gayle > Cissé

Får vi inn 1-3 nye spillere som gir bredde og/eller hever laget vil jeg påstå det motsatte av deg, at vi er sterkere mann for mann enn ved nedrykket. P.t. så er vi omtrent likt, men med noen spennende spillere som kan bety at vi klarer oss langt bedre (om de slår til). En annen fordel er at vi har Rafa hele sesongen, og ikke McClown i over halvparten av kampene.

Men vi må helt klart styrke stallen!

torfinn

• Kaptein
    • Vis profil
Meget gode poeng, Hughie. Jeg mener troppen har like mye kvalitet som den vi rykket ned med, men mye mer potensial og forhåpentigvis langt bedre mentalitet. Og viktigst av alt, vi har en manager i den aller ypperste verdensklassen.